تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۲۷۱۷۸
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

برنامه های شرکت مخابرات در هفته پدافندغیرعامل

۱
۰
برنامه های شرکت مخابرات در هفته پدافندغیرعامل
کبنا ؛سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در تشریح اقدامات انجام پذیرفته شده در خصوص هفته پدافند غیرعامل گفت : مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر مناطق مخابراتی اقدام به اجرای برنامه پدافند غیر عامل به صورت متمرکز از پنجم تا دوازدهم آبان ماه ۹۹ نمود و به همین خاطر جلسه هم اندیشی با حضور تعدادی از مدیران ستادی مرتبط با پدافند غیر عامل تشکیل و مقرر گردید که روابط عمومی نسبت به انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در کانالهای مجازی مخابرات اقدام و این مهم با تهیه یک خبر و نشر آن در سایت ها وروزنامه های محلی استان که انصافا در همه ی مقاطع یارو یاور مخابرات منطقه هستند،انجام پذیرفت.
به گزارش کبنا نیوز؛ سید محمد هادی امیری افزود: در جلسه هم اندیشی مقرر گردید که دو مانور در راستای هفته پدافند غیرعامل انجام گیرد وبه همین خاطر در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۸/۷حوزه مدیریت شبکه به همراه اداره حراست و روابط عمومی اقدام به اجرای مانور قطع برق مرکز فجر یاسوج نمودند. طبیعتاً با قطع برق مرکز می بایست ژنراتور موجود در مرکز به صورت خودکار جایگزین برق اصلی  شهر شود. خوشبختانه این مهم بدون تعلل وارد مدار مرکز گردید و این نشان ازآمادگی وتوان همکارانم  در مخابرات منطقه وهم چنین صحیح وسالم بودن سیستم های مخابراتی در مواقع ضروری می باشد.
سید محمد هادی امیری خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، آماده سازی بستر لازم جهت دسترسی امن به سامانه های مخابراتی و انجام امور محوله در منزل، اداره فناوری مخابرات منطقه با فراهم نمودن این امکان ، دومین مانور هفته پدافند غیر عامل را در روز یک شنبه مورخ ۹۹/۸/۱۱ به انجام رساند،این مانور با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تحت حفاظت فایروال های به روز صورت گرفت.
سید محمد هادی امیری در خصوص تشریح مراحل دومین مانورمخابرات منطقه گفت :این مانور شامل انجام تنظیمات مربوط به شبکه، ایجاد دسترسی های لازم جهت کارکنان معرفی شده، ارایه آموزشهای لازم جهت برقراری ارتباط امن از طریق vpn و تحت نظارت فایروال بروز، دسترسی به سامانه های مالی و اداری مخابرات بودکه با حضور مدیران حوزه ستادی، حراست و روابط عمومی به انجام رسید.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت در طول هفته پدافند غیر عامل  شعارهای این  هفته نیز در سربرگ مکاتبات اداری و سیستم دبیرخانه مخابرات منطقه  بارگزاری شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
کاش به جای حرف زدن عمل میشد...در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بزرگ کوی جانبازان فاقد آنتن دهی مناسب و اینترنت هست....لطفا لطفا حرف بدون عمل نزنید
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1