تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۲۷۰۸۰
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

اعضای شورای شهر یاسوج اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

۵
۰
اعضای شورای شهر یاسوج اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند
کبنا ؛مسعود خوبانی سخنگوی شورای شهر یاسوج طی پیامی اظهارات اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه علیه پیامبر بزرگ اسلام (ص) را محکوم کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با صدور بیانیه‌ای اهانت گستاخانه رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) اسلام را محکوم کردند.
به گزارش کبنا، خوبانی متن پیام اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج را به شرح زیر اعلام کرد.

 
اسلام؛ دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است؛ از این‌رو پروژه اسلام‌ستیزی، یقیناً یک طرح شکست خورده‌ای محسوب می‌شود.
 متأسفانه در روزهای اخیر شاهد رفتار سبک‌سرانه رئیس‌جمهور فرانسه در راستای حمایت مجدد از اقدامات توهین‌برانگیز به پیامبر رحمت و مهربانی (صلی‌ا... علیه و آله و سلم) در کشور فرانسه هستیم.
قتل ساموئل پتی، معلم تاریخ یکی از مدارس حومه پاریس به دست یک نوجوان ۱۸ ساله چچنی‌تبار به نام «عبدا... یزیدویچ آ» بهانه‌ای شد تا دوباره فرانسوی‌ها به مقدسات مسلمانان توهین کنند، انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در چند هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است.
 این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده پرداخته بود، دوچندان شده و مقامات بسیاری از کشورها موضع رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.
 رفتارهای لجوجانه و جسارت اهانت‌آمیز آقای امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص)، مسلمانان و مقدسات و حمایت مجدد وی از کاریکاتورهای موهن علیه حضرت محمد مصطفی (صلی‌ا... علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان! انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423915-b.jpg
 مسلمانان راستین هرگز چنین اقدامات ناصحیحی را فراموش نکرده و در زمان مناسب، پاسخ آن را خواهند داد و قطعاً در این روزهای اخیر واکنش غیرتمندانه مسلمانان جهان و روسای کشورهای اسلامی تحسین‌آفرین است.
اعضای شورای شهریاسوج ضمن اعلام انزجار از رئیس‌جمهور فرانسه که از این اقدام ضداخلاقی و ضد بشری حمایت کرده است، از مردم جهان درخواست داشتند ضمن محکوم کردن چنین رفتارهایی، برخورد و اقدامی عملی برعلیه عاملان آن را خواهان شوند تا دولت فرانسه و شخص رئیس‌جمهور آن رسماً از ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و مسلمانان جهان، عذرخواهی کنند.
  امیدواریم با برخورد قاطع مسلمانان جهان و سران کشورهای اسلامی، همراه با اتحاد و انسجام در مقابل این قبیل جسارت‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، سکوت نکرده و آرام نگیرند تا دیگر شاهد چنین رفتارهای غیرانسانی نباشیم. همچنین از مسلمانان جهان درخواست داریم که کالاهای فرانسوی را از سبد کالای خود حذف و تحریم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت عسکر ببینید شورا چقدر فعال شده اون وقت شایعه می کنید شورا بازده نداره باور کنید بعد ۳ سال احتمالا این اولین مصوبه شورایه
Iran, Islamic Republic of
اوف،چه زودخبردارشدیدوبیانیه دادید؟؟؟
مملی
Iran, Islamic Republic of
حالا زود بود میذاشتن یه مدت دیگه
United Kingdom
آخی
Iran, Islamic Republic of
عکس آبدارچی شورا رو نزدید که
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1