تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۴۲۷۰۰۶
طی آئینی با حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد:

امام جمعه پاتاوه منصوب شد

۳
۱
امام جمعه پاتاوه منصوب شد
کبنا ؛طی آئینی با حضور نماینده ولی فقیه امام جمعه پاتاوه معرفی شد.

به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندار دنا و امام جمعه شهر سی‌سخت، حجت‌الاسلام سیادت به عنوان امام جمعه بخش پاتاوه معرفی شد.
 به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش پاتاوه شهرستان دنا با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: نماز جمعه، جایگاه مهمی در فرهنگ اسلامی است، حاکمان همواره در طول تاریخ می‌خواستند این تریبون را برای بیان سخنانشان در اختیار داشته باشند.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمان طاغوت نماز جمعه و اجتماعات دینی توسط رژیم سرکوب می‌شد چرا که به دنبال نابودی شعائر دینی بودند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427006-1.jpg
 وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نماز جمعه برپا شد و برکات این اجتماع بزرگ معنوی و سیاسی را شاهد هستیم. نماز جمعه به معنای واقعی دشمن‌شکن است و دشمن از این اجتماع مردم ترس و هراس دارد.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قریب به ۹۰۰ منطقه در کشور در صفوف نماز جمعه همدل در یک سنگر مقابل دشمنانان می‌ایستند، بیان کرد: نماز جمعه جایگاه ارزشمندی است و باید به تقویت آن کمک شود. تقویت جایگاه نماز جمعه تقویت کشور و کمک کار مردم و مسئولان خدوم است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427006-2.jpg
 آیت‌الله حسینی تصریح کرد: نماز جمعه در وهله اول باید ندای وحدت، انسجام و تعامل باشد و در حالی که به بیان مشکلات مردم می‌پردازد پشتیبان و حامی مسئولان و خدمتگزاران مردم باشد.
 وی ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، گفت: با انتصاب حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت شاهد وحدت بیشتری در بخش پاتاوه باشیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427006-3.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما

09
Iran, Islamic Republic of
مشکلات با این انتصاب حل شد
ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر و تبریک. امیدواریم با یاری خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج،مشکلات صنفی و معیشتی و رفاهی و اجتماعی و اقتصادی و حوزه درمان و پزشکی و امدادی و سلامت و حوزه حمل و نقل جاده ای و بخش آموزش و مدارس و هنرستان و مرکز فنی و حرفه ای و روشنایی معابر شهر و روستاها و تقویت برق منطقه پاتاوه و روستاهای اطراف و افزایش بهداشت و نظافت منطقه و ضدعفونی کردن آب شرب روستاهای بخش،ایجاد فضای فرهنگی و کتابخانه مجهز و باکیفیت تقویتدو توسعه مدارس رشد و ارتقای فرهنگ عمومی اسجاد ادارات در بخش افزایش خدمات بانکی و ااری و افزایش خدمات اداری و سازمانی،زیباسازی شهر و هم چنین ریشه شکنی فقر و سوتغذیه در بخش و روستاهای پاتاوه مرتفع و حل و فصل شود.مردم این دیار انسان های پاک و ولایت مدارو شیعه صدرصدی و از انسان های بی آلایش و بی شیله و پیله ای هستند.که شایسته هست مورد توجه و عنایت جدی حکومت و قوای سه گانه قرار گیرند و مشکلات و معظلات آنها رفع شود.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اخلاق و رفتار این اقارا که ما دیدیم ..
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
سيلي برچهره قانون

سيلي برچهره قانون

 بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند و در این راستا،...
صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
1