کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

(ویدئو) شرط‌بندی جنجالی ترامپ درباره ایران

همشهری آنلاین , 4 آبان 1399 ساعت 18:48

کمتر از ۱۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، در این حال دونالد ترامپ در اقدامی عجیب و جنجالی بر سر پیش‌قدم شدن ایران برای مذاکره با ایالات متحده شرط بست.


کمتر از ۱۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، در این حال دونالد ترامپ در اقدامی عجیب و جنجالی بر سر پیش‌قدم شدن ایران برای مذاکره با ایالات متحده شرط بست. جزئیات را در این ویدئو ببینید.

     

سخنان تهدیدآمیز و توهین‌آمیز ترامپ بر ضد ایران
به گزارش کبنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک مصاحبه تلفنی در روز جمعه ۱۸ مهر در سخنانی توهین‌آمیز ایران را تهدید کرد.  ترامپ در این مصاحبه با شوی «راش لیمباف» به طور بی‌ادبانه‌ای گفت: «ایران زیر نظر قرار گرفته است. اگر  در کار ما ...[فضولی کنید]، اگر کار بدی با ما انجام دهید، کاری با شما انجام خواهیم داد که  تابه حال هرگز انجام نشده است.»
ترامپ که به علت دچار شدن به بیماری کووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید با چند دارو تحت درمان است و رقبای سیاسی‌اش از جمله نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گویند او به علت دریافت داروهای کورتونی از تعادل روانی خارج شده و ارتباطش را با واقعیت از دست داده است.
نانسی پلوسی در روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد کمیسیونی در مجلس نمایندگان آمریکا تشکیل خواهد شد که بر اساس متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا بر کفایت جسمی و روانی ترامپ از لحاظ انجام وظایف رئیس‌جمهوری نظارت کند.

 


کد مطلب: 426893

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426893/ویدئو-شرط-بندی-جنجالی-ترامپ-درباره-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1