تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۵۹

دیدار روشنفکر با معاون پارلمانی رئیس جمهور

۴
۰
دیدار روشنفکر با معاون پارلمانی رئیس جمهور
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس خواستار تمدید مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی شد و گفت: جبران خسارت کسب و کارهای آسیب دیده ضروری است.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون، مهدی روشنفکر در نشست با امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: رصد و پایش فضای کسب و کار از مؤلفه‌های مسلم و تعیین کننده برای برنامه ریزی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی تا رسیدن به اهداف ترسیم شده در قالب برنامه‌های توسعه بوده که این مهم با تمسک به ظرفیت‌های مؤثر محیطی در سایه شناخت عالمانه محقق می‌شود.
 وی با تاکید بر اینکه بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی با منطق نظارت مستمر و متناسب با الزامات اسناد بالادستی منجر به جهش تولید و تحقق شعار سال می‌شود، عنوان کرد: تمدید مهلت پرداخت تسهیلات کرونایی به منظور جبران خسارت کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا ضروری است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426659-2.jpg
 
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد
افزود: همچنین افزایش اعتبارات و استمرار پرداخت تسهیلات «قانون توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی» به منظور توانمندسازی روستائیان و جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر باید در دستور کار متولیان قرار گیرد.
  روشنفکر پرداخت تسهیلات تکمیلی (متمم) به طرح‌های نیمه تمام روستایی که به دلیل نوسانات ناشی از افزایش قیمت‌ها در سنوات قادر به راه اندازی پروژه مطابق برآورده‌های قبلی نگردیده‌اند را ضروری دانست و ادامه داد: یارانه تسهیلات پرداختی از محل بند الف تبصره 18 قانون بوجه سال‌های 97 و 98 بخصوص در بخش کشاورزی پرداخت شود.
وی یادآور شد: به ظرفیت‌های بخش کشاورزی در استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد که فاقد صنایع مادر تخصصی و زیرساخت‌های مناسب اقتصادی هستند به ویژه در توزیع بخشی اعتبارات "قانون توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری" و بند الف تبصره 18 قانون بودجه، باید توجه ویژه شود.
 عضو ناظر بر شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خط ویژه اعتباری برای پرداخت تسهیلات به استان کهگیلویه و بویراحمد که از نظر منابع بانکی درسطح پائینی قرار دارد و بانک‌ها به جهت رعایت نسبت منابع به مصارف اجازه پرداخت تسهیلات ندارند، ایجاد شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاق
Iran, Islamic Republic of
وای چه کار خفنی
ادم عاقل
Iran, Islamic Republic of
من که جوابی از طرف مقابل ندیدم فقط ی عکس یادگاری با هم گرفتن
Iran, Islamic Republic of
دیدارهای تکراری حرف های تکراری.
پوکید
Iran, Islamic Republic of
پوکیدیم بسکه نشست نمایندمون دیدیم و چیزی ندیدیم
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
فایل های مرتبط
1