کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

شروع خوب گشت ارشاد سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

22 مهر 1399 ساعت 16:45

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه بانشی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان علی رضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از ادارات، بانک‌ها و صنوف شهردهدشت در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید به عمل آورند.


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه بانشی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان علی رضا اتابک فرماندار شهرستان کهگیلویه و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از ادارات، بانک‌ها و صنوف شهردهدشت در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید به عمل آورند.
به گزارش کبنانیوز؛ معاون توسعه مدیریت استاندار گفت: گشت ارشاد سلامت، شروع خوبی در استان داشته که در تمام نقاط شهری و روستایی ادامه دارد و این گشت‌ها تا رسیدن به شرایط مناسب و رعایت دستورالعمل‌ها توسط کلیه مردم ادامه دارد.
صفایی نیا در این بازدیدها گفت: امسال با توجه به دستورات استاندار رئیس ستاد کرونای استان و در پی نظارت‌های مستمری که در شهرستان‌ها داریم بازرسی و بازدیدی را از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان کهگیلویه به همراه هیئتی را در دستور کار قرار دادیم.
وی اضافه کرد: مثل همیشه مردم خوب و فهیم ما همراه و همدل با کادر درمان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را همه انجام دادند.
صفایی نیا اظهار داشت: در ادارات نیز با توجه به حساسیت‌های موجود و حفظ سلامت مراجعه ارباب رجوع و تاکید استاندار به اینکه ارائه خدمت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت گیرد و انتظار داریم با همراهی و همکاری بیشتر مردم شرایط بهتری را از نظر کنترل ویروس کرونا در استان داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت استاندار با اشاره به نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ادارات شهرستان کهگیلویه گفت: ادارات و مدیران استانی و شهرستان نیز شرایط خوبی را در رعایت موارد بهداشتی فراهم کرده‌اند که امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.
فرماندار کهگیلویه گفت: بازدیدهایی از استان برای بررسی فعالیت‌های گشت ارشاد کرونا و رعایت دستورالعمل‌ها در ادارات, بانک‌ها و صنوف کهگیلویه صورت گرفته است.
اتابک گفت: در شهر دهدشت اکثر مردم از ماسک استفاده می‌کنند و اگر در مورد تجمع‌ها و فاصله‌های اجتماعی دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتررعایت شود می‌توان گفت که روش‌های تبلیغی و ارشادی برای رعایت این موارد جواب داده است.
بانشی معاون بهداشتی علوم پزشکی استان گفت: بیماری کرونا سیر صعودی در کشور و استان ما داشته و نه واکسن و نه دارویی دارد و باید همه ما دستورالعمل‌ها را رعایت کنیم تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.
وی اظهار داشت: درصد افراد کمی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند و در همین راستا از مردم می‌خواهیم که با استفاده از ماست و فاصله گذاری اجتماعی و شست و شوی دست‌ها در کنترل بیماری و حفظ جان خود و دیگران تلاش کنند. 
معاون بهداشتی علوم پزشکی با اشاره به ابتلاهای خانوادگی به ویروس کرونا اذعان کرد: در استان ما الگوی بیماری کرونا در خانوادگی شده و شاید در خیابان و اداره و عموم مسائل بهداشتی رعایت شود اما در دورهمی های خانوادگی و مهمانی‌ها این موارد رعایت نمی‌شود و همین امر موجب افزایش ابتلای افراد به این بیماری در بین خانواده‌ها می‌شود.
 بانشی گفت: در ارزیابی‌ها وضعیت بانک‌ها و کل ادارات استان جزو استان‌های خوب کشور است ونباید به این برتری بسنده شود و باید همچنان موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.


کد مطلب: 426510

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426510/شروع-خوب-گشت-ارشاد-سلامت-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1