تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۲۰۰
فرماندار گچساران؛

نامزدهای انتخابات میاندوره گچساران استعفا دهند

۴
۰
نامزدهای انتخابات میاندوره گچساران استعفا دهند
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: نامزدهای احتمالی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای حضور در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تا ۱۳ مهرماه امسال فرصت دارند تا از سمت خود استعفا دهند.
به گزارش کبنا نیوز، علی خوان پایه روز شنبه (12 مهرماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات میان دوره ای تا فردا یکشنبه فرصت دارند تا از سمت خود استعفا دهند.
وی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال آینده در گچساران برگزار می‌شود.
فرماندار گچساران ابراز کرد: بر اساس تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت از ساعت هشت صبح روز یکشنبه هشتم فروردین ماه سال آینده آغاز و به مدت هفت روز ادامه می یابد.
خوان پایه ابراز کرد: براساس ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، استانداران، معاونین و مشاورین استانداران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و رؤسای مناطق شهرداری، رؤسا و سرپرستان سازمان‌های دولتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل بانک‌ها، اعضای هیأت مدیره، مدیران عامل شرکت‌های دولتی از جمله افرادی هستند که باید حداقل شش ماه قبل از ثبت نام در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی فرصت دارند از مقام خود استعفا دهند.
وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۲۹ نیز استعفای این افراد باید از سوی مقام مسئول آنان پذیرفته شود.
خوان پایه گفت: در راستای اجرای این قانون درگچساران افرادی که در ماده ۲۹ احصا شده برای ثبت نام در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت باید از تاریخ ۱۳ مهر ماه امسال از سمت خود استعفا داده و استعفای آنان از سوی مقام مافوق پذیرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعا نامزدها خودشان نمی دانند که باید استعفا دهند باید با توصیه شما استعفا دهند یعنی به عنوان فرماندار چیز بهتری غیر از این برایفتن ندارند
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون باید اعلام شود قطعا فرماندار میدونست
هاتف
Iran, Islamic Republic of
با سلام. بر اساس اخبار واصله محمدقائم تاجگردون فرزند بهرام تاجگردون جهت شرکت در انتخابات میاندوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت در تاریخ 13/7/99 از سمت خود در سازمان بنادر و دریانوردی استعفا داده است
Iran, Islamic Republic of
کی بود استفا داد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1