تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۲۶۰۹۴
به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعزام کاروان نیکوکاری ومعیشتی جمعیت هلال احمر به مناطق کمتربرخوردار چرام

۰
اعزام کاروان نیکوکاری ومعیشتی جمعیت هلال احمر به مناطق کمتربرخوردار چرام
کبنا ؛به مناسبت هفته دفاع مقدس کاروان نیکوکاری ومعیشتی جمعیت هلال احمر چرام به روستاهای کمتربرخوردار بخش مرکزی چرام اعزام شد.

«علمدار دستور» مدیر هلال احمر
شهرستان چرام گفت :هر سال به مناسبت هفته دفاع مقدس کاروان نیکوکاری و معیشتی جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر توسعه یافته ؛این بار  به مناسبت چهلمین سالگرد به روستای  دره شیری واقع در ۱۵کیلومتری مرکز شهرستان عزیمت نمودند.
مدیر هلال احمر چرام گفت در پی سفر هفته گذشته که به همراه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری چرام به همراهی سایر مدیران به این روستا و بیان مشکلات و‌نیازمندی ها توسط دهیار« دره شیری» تصمیم گرفته شد در کمترین زمان ممکن به این روستا مجددا سفر و کمک های لازم انجام شود که خوشبختانه همزمان با هفته دفاع مقدس این کار انجام شد.
دستور بیان کرد :در ابتدای این سفرغبار رویی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضورفرماندار؛ بخشدار مرکزی و فرماندهی ناحیه مقاومت و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چرام انجام گرفت.
وی افزود:دیدار با خانواده شهیدان نجیم پراهام و عوض پراهام و خانواده شهید شهامتی فر و ادای احترام به رشادت های این عزیزان از دیگر بر نامه های این کاروان بود‌
رئیس هلال احمر شهرستان چرام تصریح کرد:کاروان نیکوکاری وتوزیع بسته های حمایتی بین مردم روستای دره شیری به ارزش ۸۰میلیون ریال توزیع شد.
وی بیان کرد :با توجه به شرایط کرونایی و اهمیت به سلامتی مردم روستا کار تب سنجی و ماسک رایگان  بین مردم روستا توزیع شد.
دستور با اشاره به بازگشایی مدارس روستایی و توجه به سلامت دانش آموزان مناطق محروم کار توزیع بسته های بهداشتی (ژل ضدعفونی.الکل.ماسک) بین دانش آموزان ابتدایی با حضور معلمان این مدارس انجام گرفت.
وی اضافه کرد:اجرای طرح ارمغان مهر وتوزیع لوازم التحریر وکفش بین دانش آموزان ابتدایی صورت گرفت.
رئیس هلال احمر شهرستان چرام بیان کرد:در این کاروان جمعا بالغ بر ۱۰میلیون تومان که  با مشارکت جمعیت هلال احمر و موسسه آبشار عاطفه ها .ارشاد اسلامی .وخیرین و داوطلبان ارائه گردید.

«پراهام» دهیار روستای «دره شیری» چرام که میزبان این کاروان بود ضمن تشکر از مسئولان شهرستان چرام که برای پیگیری مشکلات در این یکی دو هفته به روستا سفر کردند از دلسوزی ها و توجه ویژه مدیر هلال احمر شهرستان چرام که در کمترین زمان ممکن کاروان نیکوکاری ومعیشتی را به این روستا آورد تشکر می نمایم .
وی مدیر هلال احمر چرام را نمونه یک مدیر جهادی  دانست که به مناطق محروم توجه ویژه ای دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1