تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۲۵۷۳۱
کبناگزارش می دهد

بررسی مشکلات روستای دره شیری در بازدید معاون عمرانی فرمانداری چرام

۱
بررسی مشکلات روستای دره شیری در بازدید معاون عمرانی فرمانداری چرام
کبنا ؛معاون عمرانی فرمانداری شهرستان چرام ظهر امروز همراه با جمعی از مدیران شهرستان بازدیدی از روستای دره شیری چرام داشتند.
به گزارش کبنا از چرام ظهر امروز سرتیپ خادمی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری چرام همراه با ​​​​باجمعی از مدیران از جمله ؛بنیاد مسکن ؛شرکت توزیع برق و گاز ؛هلال احمر؛راه وشهرسازی؛و کارشناسان فرمانداری چرام از این  روستا بازدید داشتند .
در ابتدای این بازدید پراهام دهیار روستای دره شیری ضمن تشکر از حضور مسئولان به بیان مشکلات این روستادر حوزه های آب شرب ؛گاز؛برق و جاده  که به صورت چند پاره ده هست پرداخت.
وی همچنین از مشکلات زمین های کشاورزی این روستا در کنار سد کوثر وبازسازی جاده‌های بین مزارع و لزوم استفاده از حق آبه برای کشاورزی مردم سخن گفت.

سرتیپ خادمی معاون عمرانی فرمانداری چرام ضمن بازدید میدانی از این روستا و بررسی مشکلات آنها بیان کرد:مدیر بنیاد مسکن شهرستان  قول داد که بزودی دستگاههای سنگین جهت بازگشایی و زیرسازی اقدام نماید و شرکت گاز قول داد مشکل گاز این روستا و روستای اطراف را حداکثر تا سه ماه اینده گازکشی نماید.
خادمی افزود: مدیر شرکت توزیع برق چرام هم قول مساعد داد بزودی مشکل پایه های برق و همچنین روشنایی روستا را حل خواهیم کرد .
وی افزود:رییس جمعیت هلال احمر نیز با شناسایی افراد نیازمند قول مساعد وهمکاری درخصوص بسته کمک های لازم و وسایل آموزشی جهت دانش آموزان را داد.

خادمی بیان کرد :مدیران می بایست در سال جهش تولید توجه ویژه ای به روستاهای شهرستان چرام به عنوان قطب تولید کشاورزی و دامداری داشته باشند تا دغدغه ها و مشکلات مردم کم شود.
به گزارش کبنااز چرام؛روستای دره شیری از روستاهای بخش مرکزی چرام هم مرز با شهرستان گچساران می باشد که دارای ۵۰خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۸۰نفر می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1