تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۲۵۷۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / یزدان‌پناه: هر کسی از راه می‌رسد به سربازان سلامت بی‌احترامی می‌کند

۷
۰
آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / یزدان‌پناه: هر کسی از راه می‌رسد به سربازان سلامت بی‌احترامی می‌کند
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۷۸۶۵ نفر تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به کروناویروس مبتلا شدند.
به گزارش کبنا،  پرویز یزدان‌پناه روز ( شنبه ۲۹ شهریور ماه ) در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر مراجعه کننده سرپایی به مراکز بهداشتی استان داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه ۷۸۶۵ نفر تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به کروناویروس مبتلا شدند، اظهارکرد: ۵۳۳۶ نفر بیمار کرونایی تاکنون در مراکز درمانی استان بستری شدند، ۵۰۶۴ نفر بیمار کرونایی استان ترخیص شدند و ۶۱۱۱ نفر بیمار کرونایی استان تاکنون بهبود یافته‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعدا ۱۰۴ نفر کرونایی قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.
یزدان‌پناه تصریح کرد: تاکنون ۱۱۵ فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان داشته‌ایم که ۱۰۷ دارای بیماری زمینه ای بودند و مابقی فاقد بیماری زمینه ای بودند.
وی با اشاره به اینکه طی دیروز جمعه ۲۸ شهریور ماه ۲۳۳ نمونه داشته‌ایم که از این تعداد ۹۰ مورد مثبت معادل زیر ۴۰ درصد بوده‌اند، ادامه داد: ۳۳ درصد موارد در شهرستان بویراحمد، در کهگیلویه، گچساران، چرام و بهمئی نیز موارد مثبت زیاد بود که موارد ابتلا به کرونا در چرام روند افزایشی دارد که می‌تواند وضعیت این شهرستان را قرمز کند.
   

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: ۳۲ هزار نمونه در سطح استان از بیماران مشکوک کرونایی گرفته شد.
یزدان‌پناه تاکید کرد: میزان مرگ و میر کرونایی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح کشور ۲۸.۴ درصد بوده این در حالی است که این آمار در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶.۱ درصد است.
وی در خصوص مبتلایان کرونایی بستری شده استان طی ۴ هفته شهریور ماه تصریح کرد: در هفته اول ۱۲۰ نفر، طی هفته دوم ۱۳۸ نفر، در هفته سوم ۱۱۴ نفر و در هفته چهارم ۱۵۶ نفر بیمار کرونایی بستری در استان داشته‌ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: طی ۴ هفته شهریور ماه ۳۲ فوت ناشی از کرونا داشته‌ایم که ۴ فوت مربوط به هفته اول، ۱۱ فوت در هفته دوم، ۹ فوت در هفته سوم و ۱۸ فوت طی هفته چهارم رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: هر کسی از راه می‌رسد به سربازان سلامت بی‌احترامی می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فاطمه
United States
بزار کرونا همه مارو بکشه. استعفا دسته جمعی فقط یک نمایش بود، که فلان آقا که پشت سر همه بدبختی های علوم پزشکی یاسوج هست طراحی کرده بود. کاش یکبار هم جواب میدادی که چرا متخصص/ ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد به سر می‌برد رو نداره که سوال هزار نفر از مردم استانه.
Switzerland
به سربازان سلامت بی احترامی نمیکنند شما خود را سرباز سلامت می دانید؟سربازان سلامت پزشک و پرستاران بیمارستان جلیل و کادر آزمایشگاه سلولی مولکولی هستند نه شما و معاونین که در اتاق هاتون قرنطینه و هر ماه کارانه میگیرید .سربازان سلامت اون کارگرها و نیروهای خدماتی جلیل هستند که مدتهاست حقوق نگرفتند شما و معاونینت/د لطفا خود را سرباز سلامت ندان چون اینطور به به نیروهای شهید جلیل ..
دنا
Iran, Islamic Republic of
/خودتون به سربازان سلامت بی احترامی کرده اید که پرستاران در خط مقدم هستند طلبات انها را نمی دهید ولی کارانه های میلیونی برا خودتون بر می دارید خودتون را به اون راه نزنید.
گیریم که خلق را به طریقی فریفتید
با دست انتقام خدا چه می کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای یزدانپناه شما حقوق معوق و کارانه این کادر درمان رو پرداخت کن ک الان چن ماهه راکد مونده و نمیدونن از کجا امرارمعاش کنن ولی حقوق و مزایای خودتون سر وقت پرداخت شده، نمیخواد نگران توهین بهشون باشی! اونا توهین مردم رو فراموش میکنن ولی کار شما و عدم پرداخت حق و حقوقشون رو هرگز!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
کسی که حقوق نجومی می گیره که سرباز نیست از سپهبد و ارتشبد هم بالاتره!
حیدر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای یزدانپناه
شما فکر می کنید استان کهگیلویه وبویراحمد فقط یاسوج است وبس
ایا در طول این هفت ماه یکبار به شهرستانهای استان وبیمارستانها واتاقهای ویِه ان بیمارستانها سفروبازدید کرده اید
ایا می دانید//وکادردرمان به هیچ بیماری خدمات نمی دهند
ایا می دانید که تعویض سرم بیمار توسط همراه بیمار یا کارگر نظافتچی بخش مربوطه تعویض ونصب می گردد
ایا می دانید پزسکان شما درب ورودی اتاق بیماران می ایستند وفقط ازراه دور بیمار را کنترل می کنند
وایا هزاران می دانید دیگر را می دانید که هرکس به بیمارستان مراجعه کرد/ .
پس ناراحت نباشید وبجای دفاع از انان گوشی همراه پرسنل را درزمان انجام کار بگیرید وبراعمالشان نظارت کنید وگزارشات مثبت برای خودتان به پایتخت ارسال نکنید
وبدان که خدا با صابرین است
حیدر
Iran, Islamic Republic of
انصافا کادر درمان بیمارستان شهید جلیل خالصانه مشغولند وجای تشکرفراوان دارند.
مابقی جاهها مثل خودتون تعطیلند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1