تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۵۷۱۴
در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد؛

معاون سیاسی استاندار: ضعف باورهای دینی یکی از عوامل اصلی خودکشی ها در کهگیلویه و بویراحمد است / در خودکشی رتبه سوم کشور هستیم

۶
۰
معاون سیاسی استاندار: ضعف باورهای دینی یکی از عوامل اصلی خودکشی ها در کهگیلویه و بویراحمد است / در خودکشی رتبه سوم کشور هستیم
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
صبح امروز ( شنبه 29 شهریور ماه 99 ) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی، طلاب، روحانیون و اساتید دانشگاه و حوزه علمیه سالن تودیع و معارفه مدیران حوزه‌های علمیه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به سخنرانی پرداخته و گفت: امیدواریم با ورود این شخصیت به این استان از ظرفیت های ایشان بصورت خوبی در جهت اهداف حوزه های علمیه کشور استفاده شود.
جمالی بیان کرد: تیم حاکمیتی استان اعم از روحانیت، شورای تامین و افرادی که مسئولیت حاکمیتی دارند وحدت مثال زدنی ای دارند، این انسجام و وحدتی که در بین عزیزان در این استان وجود دارد در کمتر استانی دیده ام.
جمالی گفت: در خصوص مسائل فرهنگی و مرتبط با روحانیت، به عنوان مسئول پیگیری آسیب های اجتماعی در دستگاه اجرایی، این استان آسیب های خاص خود را دارد، در برخی آسیب ها نسبت به متوسط کشور وضعیت خوبی داریم، در برخی معضلات وضعیت خوبی نداریم؛ در خودکشی در رتبه سوم کشور هستیم، وضعیت خوبی نداریم، در دیشموک در 4 سال 18 نفر خودکشی کردند، اغلب این افراد سن زیر 20 سال دارند، از نظر سواد همگی کم سواد بوده اند.
جمالی افزود: در این خصوص ضعف باورهای دینی یکی از عوامل اصلی خودکشی ها در کهگیلویه و بویراحمد است. در راستای مدیریتی که انجام می دهیم کاملا مشخص است. مردم استان عشیره ای با فطرت پاک هستند و غل و غشی ندارند ولی در رابطه با مسائل دینی شدیدا نیاز به کار کردن هست.
معاون سیاسی استاندار گفت: اگر از سمت حوزه های علمیه ضعف مبانی دینی حل شود شاهد خواهیم بود که این معضلات به حداقل خود برسد. امسال فقط یک خودکشی در دیشموک داشتیم، از روحانیت و نیروهای متخصص دانشگاهی در برنامه های مختلفی در دیشموک استفاده شده است.
وی افزود: بودجه های خاصی در رابطه با آسیب های اجتماعی داریم، که می توانیم در راه ترویج مسائل دینی استفاده کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

الهی
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی وقتی اطلاعاتی که به شما می رسد ناقص است معلوم است نمی توانید برنامه ریزی صحیحی داشته باشید.. خودکشی تو استان ما خیلی بالاتر از چیزی هست که شما ذکر کرده اید ولی به خاطر حفظ آبرو و...رسانه ای نمی شوند. لطفا به صورت محرمانه اطلاعات را از دهیاری ها بگیرید...
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی همه چیز را به دین ربط ندهید
هیچ کدام از خودکشی های استان ضعف در باور دینی ندارد
ضعف در عملکرد شما مسولین دارد
نا امیدی...نبود شغل...نبود نشاط عمومی ووووهمه اینها مشکلات مدیریتی است.
Iran, Islamic Republic of
کسی که حق مردم رو . میکنه چی؟؟؟ کسی که شایستگی یک پست رو نداره و با زد و بند اون رو و از بیت المال مردم داره حقوف میگیره چی ؟؟؟ اینا ضعف باورهار دبنی نیست جناب اقای معاون
Iran, Islamic Republic of
اقای جمالی جدا از ضعف مسائل دینی، افرادی که خودکشی میکنند قریب ب اتفاق از کمبود منبع درآمد و نداشتن پول و سرمایه جهت رفع نیازهایشان دست ب چنین اقدامی زده و میزنند!!
بهتر است در این خصوص فکری کنید و بودجه ای را جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در نظر بگیرید!!
چرا صورت مسئله را پاک میکنید؟
فردی عابد از گرسنگی رو ب موت بود که شیطان به وی گفت اگر قول بدهی که از خداوند سبحان تبعیت نکنی من تو را طعام دهم؟ عابد قبول کرد و پس از صرف غذا دستانش را رو ب آسمان گرفت و خدارا شکر نمود!
شیطان از او پرسید قول اول و کار آخرت چه بود؟
عابد جواب داد که فرد گرسنه و رو به موت که دین و ایمان ندارد که بخواهد آنرا به تو بفروشد!!
حال بفکر مردم باشید و صرفا شعار ندهید!!!
جملات خوب در کتاب ها نیز نوشته شده اما مهم عمل است!!
رجایی
Iran, Islamic Republic of
جناب جمالی درجلسه حضورداشتم واقعا جای تاسف دارد که به عنوان یک مسئول چنیین بیاناتی داشتی ،شکم گرسنه ،درد فقیری بلاهای که شماها درست کردید باعث این خودکشی هاست نه باورهای دینی،وبرای تمام ان که گوش به حرفات دادن متاسفم که جواب تو را ندادند.راست می گویی /که جواب دادن به تو را نداشتند باعث این بدبختیهاست که نمی توانند دفاع کنند.شکم سیر خبرازشکم گرسنه ندارد....متاسفم
رضا
Iran, Islamic Republic of
باور قلبی در استان نهادینه نشده وانچه به عنوان دینداری در استان رواج دارد .. وبرداشت نادرست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1