تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۲۵۴۱۸

پاسخ وزیر بهداشت به عذرخواهی امام جمعه ملارد؛ شرمسارم کردی

۰
پاسخ وزیر بهداشت به عذرخواهی امام جمعه ملارد؛ شرمسارم کردی
کبنا ؛وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به نامه امام جمعه ملارد نوشت: اینجانب کوچکترین شکواییه یا ملال خاطری از جناب عالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.
 سعید نمکی پنجشنبه شب در پاسخ به نامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان ملارد نوشت:
جناب حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری
امام جمعه محترم شهرستان ملارد

سلام علیکم
با آرزوی قبولی عزاداری هایتان در سوگ جدّ بزرگوارتان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آزاده و باوفایش، مرقومه صادقانه و فروتنانه جنابعالی واصل و بعنوان مکتوبی از روحانی عزیز و فرزند حضرت زهرا (س) شرمسارم کرد.
در مطلع کلام مستحضر باشید که اینجانب کوچکترین شکواییه و یا ملال خاطری از جنابعالی ندارم و امیدوارم با آرامش خیال در کنار مردم شریف و نیازمند آن منطقه دل بسوزانید و ارشاد فرمایید.
این اولین بار نیست که جریانی مغرض تلاش می کند تا از پاکدلی وحق طلبی روحانیت، ناجوانمردانه بهره گیرد.
به خاطر دارم حدود 35 سال پیش زمانی که مسئولیت دانشگاهی را بعهده داشتم، در نماز جمعه یکی از شهرهای همجوار که امام جمعه فقیدش مردی عارف، دل سوخته و پاک طینت بود دارویی را به مردم نشان داده و ما را متهم به توزیع داروی تاریخ گذشته کرده بود. در اوج شور جوانی و حساسیت بر مشکلات مردم، سریعا گروهی را برای بررسی اعزام نمودم و متوجه شدم که روحانی عزیزمان، تاریخ تولید را با تاریخ مصرف که دو سال بعد بود، اشتباه کرده اند و با جویا شدن بیشتر، دریافتیم که این شیطنت توسط یکی از افراد که بدلیل دست اندازی به بیت المال اخراج شده بود، منتقل شده است.
عذرخواهی امام جمعه ملارد از وزیر بهداشت - تابناک | TABNAK

آنروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نبود و معمولا خبرها در محل می ماند مع الوصف نزد وی شتافتم و وقتی فتنه انگیزی در تشویش ذهن ایشان را توضیح دادم دقایقی از فرط حسرت گریست که بنده نیز بشدت متاثر شدم. از ایشان تقاضا کردم که من بعد اینگونه موارد را حداقل تلفنی با من و یا همکارانم مطرح فرمایند تا پلیدی نتواند در میان دوستداران نظام و انقلاب، گسست ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:
عذرخواهی امام جمعه ملارد از وزیر بهداشت؛ اگر نبخشید استعفا می‌دهم


این بار نیز وقتی فرمایشات جنابعالی با افزودن مواردی ماهرانه به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی چرخید، بلافاصله از عزیز ارجمندم جناب آقای حاجی علی اکبری تقاضا کردم منعکس فرمایید تا بیشتر مورد سوء استفاده قرار نگیرد. مع الوصف تطویل در مورد باعث شد تا دل نوشته ای تقدیم رییس محترم قوه قضاییه نمایم. تردید نداشتم که طراحان این فتنه دو هدف را دنبال می کنند. اول: تخریب سرباز کوچک نظام و رهبری که علاوه بر فساد ستیزی، این روزها فرماندهی یکی از سهمگین ترین بلایای قرن را بعهده دارد و دوم: تضعیف روحانی دلسوزی که در دفاع از مردم از تریبون نماز جمعه سخن می راند و البته نیک می دانستند که هر دو سربازان یک جبهه اند.
بنده ایمان دارم که اگر تریبون نماز جمعه که یادگار انقلاب اسلامی در کشور است همواره بر کژیها و پلشتی ها فریاد بر آورد، اگر امامان محترم جمعه پیوسته در دست اندازی به بیت المال جامه بدرند، اگر در مقابل پدیده زشت و موهن آقازادگی تمام قد ایستادگی شود و اگر ... در بسیاری از مواضع از دست اندازی به بیت المال جلوگیری می شود و سفره برای برخی آقازادگان لاابالی گسترده نخواهد شد.
رسالت جنابعالیست تا از کاستی های آن منطقه بگویید، از مسیر قانون فشار بیاورید تا با ابزار قانون دست هر متعرض و آقازاده ای از سفره محدود بیت المال کوتاه شود و برای مایحتاج فرودستان مستقر در آن منطقه محروم فریاد برآورید اما انتظار برادر کوچکتان نیز زیاد نیست که قبل از هر گونه بیان از آن تریبون با اهمیت با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، صحت ادعای مدعیان را نیز ارزیابی فرمایید.
حاشیه تهران از مناطق مغفول مانده کشورست که بنده مصممم تا پایان سال، کاستی های موجود را در نظام سلامت با لطف پروردگار و همراهی همه عزیزان و خیّرین ارجمند جبران کنم.
امید است در بازدید آتی از پروژه های منطقه، فرصت زیارتتان حاصل شود.
طول عمر با عزت برای جنابعالی و کلیه دلسوزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1