تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۳۴
در مراسم معارفه مدیر جدید درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

گفته های بهور در خصوص عهدنامه مالک اشتر و کتاب بینوایان ویکتورهوگو / در مبارزه با کرونا پا به پای دانشگاه کمک رسانی خواهیم کرد

۷
۰
گفته‌های بهور در خصوص عهدنامه مالک اشتر و کتاب بینوایان ویکتورهوگو / از روشنفکر و موحد ممنونم
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز با حضور شهرام غفاری مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور، احمدی مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، پروانه نیک مرام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
دکتر اصغر بهور مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه خود که با حضور مسئولان کشوری و مدیران استانی برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم نسبت به حضور غفاری مدیرکل درمان غیرمستقیم تأمین اجتماعی کشور و مدیران و مسئولان استانی، در این نشست گفت: توفیق خدمت گذاری در هر فرصتی لطف و عنایت پروردگار است که اگر این توفیق در عرصه سلامت باشد اجر چندبرابری دارد.
بهور افزود: از فرصتی که سازمان تأمین اجتماعی، به من دادند و اعتمادی که جناب آقای دکتر سالاری به من کردند، حمایت استاندار و معاونان، و نمایندگان اقای روشنفکر و موحد که به بنده اعتماد کردند ممنونم.
بهور بیان کرد: اگر در عرصه مدیریتی پرانرژی رفتار کنیم، دیگر کارمندان نیز دنباله رو خواهند بود.
وی ضمن تشکر از مدیریت قبلی گفت: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه ایشان باشم و طرح‌های جدیدتری را به اجرا برسانم.
بهور افزود: سازمان ما بزرگترین و اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولیدکننده درمان است.
بهور با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان گفت: سعی بر این است تا سال 1404 سازمانی پویا و سرآمد در خدمات الکترونیک شویم.
اهداف ما شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت و تهدیدهای سازمان است و با شایسته سالاری و عدالت محوری در این زمینه موفق باشیم.
اگر به اهداف خود در سند راهبردی توجه نکنیم دچار مشکل خواهیم شد، پس همه همکاران باید به این سند توجه داشته باشند.
بهور گفت: در برنامه‌های عملیاتی جدید سعی داریم به خانه‌های کارگری توجه بیشتری داشته باشیم، در زمینه پیشگیری از بیماری‌های کارگران، رصد و پایش سلامتی آنها، توانبخشی کارگران آسیب دیده مدنظر است.
بهور اظهار کرد: فاز دوم طرح هتلینگ را به انجام خواهیم رساند.
بهور افزود: در زمینه پرداخت‌ها، تا خردادماه تسویه شده، انتظار داریم با توجه به بحث کرونا، مراکز بیمارستانی را در اولویت بگذاریم. امیدواریم بتوانیم روسای دانشگاه‌ها در پرداخت حقوق، مزایای پرسنل و تهیه امکانات پشتیبانی موفق عمل کنند.
مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی استان گفت: برای تأسیس درمانگاه، نرم جمعیتی باید 20 هزار نفر باشند، مراکزی را داریم که دورافتاده هستند، شهر لیکک 100 کیلومتر از دهدشت فاصله دارد و برای خدمات درمانی خود باید به دهدشت مراجعه کنند، همینطور در سی سخت و پاتاوه و باشت نیز همینطور است. اگر در مناطق محروم توجه ویژه‌ای شود و نرم جمعیتی کاهش پیدا کند ممنون می‌شویم.
بهور اظهار کرد: در خصوص جذب متخصصین، برای مناطق محروم، در کتابهای ارزشگذاری خدمات سلامت برای برخی خدمات ارزش‌های بیشتری قائل هستند، امیدواریم برای مناطق محروم کارانه ویژه‌ای را قائل شوند، تا بتوانیم متخصصان را جذب سازمان کنیم، چون متخصصان زیادی می‌آیند ولی از حق الزحمه شکایت دارند.
بهور گفت: در خصوص سند برنامه راهبردی، علاوه بر اینکه سازمان سند برنامه راهبردی درنظر گرفته، به عهدنامه مالک اشتر رجوع می‌دهم، این نامه به عنوان یکی از ارکان خوب مدیریتی تصویب شده است. به خود و دیگر مدیران توصیه می‌کنم به این عهدنامه توجه کنند.
وی همچنین به کتاب بینوایان ویکتورهوگو اشاره کرد و اظهار داشت: در این کتاب به تمام مسائل اخلاقی، عاطفی بینوایان اشاره کرده است و مقام معظم رهبری نیز بر ابعاد جامعه شاسی این کتاب تاکید کرده‌اند، که خوب است مدیران به این کتاب توجه کنند.
وی در خصوص تعامل با دانشگاه علوم پزشکی گفت: ما به همکاری این دانشگاه و تعامل بیشتر نیاز داریم، در جذب پزشک متخصص به ما کمک کنند.
وی در خصوص همکاری با ستاد کرونا گفت: در مبارزه با کرونا پا به پای دانشگاه کمک رسانی خواهیم کرد و یاری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دکتر ترامپ گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
با سلام...
انشاءالله که موفق و سربلند باشید.
حتا
Iran, Islamic Republic of
خوبه اونهایی با روشنفکر بودن پشت خط ماندن
Iran, Islamic Republic of
منم از دکتر روشنفکر بابت این انتصاب شایسته و بایسته تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
منم از دکتر روشنفکر بابت این انتصاب شایسته و بایسته تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
شما که نیروی زارعی هستین اقای بهور
Iran, Islamic Republic of
. موحد ‌وروشنفکر اگر ازتو دفاع کرده باشند
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
حواست باشه زیر بار خواستهای ناحق استاندار ونمایندگان نروی چون آه کارگران را بدنبال خواهی داشت و در دنیا به دام خواهی افتاد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1