تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۲۵۱۷۱
کبنا گزارش می‌دهد

پیام مهم مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای معلمان، دانش آموزان و والدین

۹
۰
پیام مهم مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای معلمان، دانش آموزان و والدین
کبنا ؛هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد و نوشت: «خوشبختانه نسخه جدید شبکه شاد با قابلیت‌های بسیار مهم و تعیین کننده نظیر حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس‌ها، کنترل تکلیف دانش آموزان، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش آموز، برخورداری از فضای ویژه برای تدریس معلم، کانال‌های جانبی محتوای آموزشی، و برنامه آزمون ساز آماده بهره برداری گردیده که با اعطای سیمکارت و اینترنت رایگان به دانش آموزان انتظار می‌رود این شبکه در کنار شبکه تلویزیونی آموزش، سایر فضاهای مجازی، محتوای الکترونیکی تولیدی معلمان و به ویژه محتوای الکترونیکی تولیدی توسط اعضای گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه بسیار کارآمدتر از گذشته درخدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز استان قرار گیرد.»
به گزارش کبنا، در پیام زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛
ویزکیهم ویعلمهم الکتاب و الحکمه
فرهنگیان بردبار، دانش آموزان هوشیار، اولیاء فداکار
سلام علیکم؛
سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که قدرت تفکر و اندیشه به بشر ارزانی داشت تا به کمالی برتر از فرشتگان دست یابد و به نیابت ازخداوند، کیهان را تسخیرکند، طبیعت را به خدمت خود درآورد و معنویت و اخلاق را از جام خداوندی بنوشد؛ همان آفریدگاری که تعلیم و تربیت را ابزار تکامل تعیین و خود را نخستین سرمشق بشر قرار داد.
طلوع جهادی‌ترین بامداد یاددهی و یادگیری و آغاز سال تحصیلی 1400-1399 را در تقارن معنا دار با ماه محرم الحرام و جهاد انسان ساز و ستم سوز سومین پیشوای شیعیان و آزادگان جهان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران سلحشور و با و فایش، آغاز هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تجدید خاطره با کربلاهای ایران و شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان غرور آفرین و پرشمارش و جهاد فراگیر بهداشت و پیکار عالمانه با ویروس کرونا را به یکان یکان دانش آموزان عزیز و دلبندم، اولیاء متعهد و گرامی و به ویژه فرهنگیان فرهیخته و صبور و فرهنگ پرور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
برنامه‌های سال تحصیلی جدید نوید بخش مدیریت مؤثر ویروس منحوس کروناست که در اجرای برنامه‌ها از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای بهره گیری خواهد شد. خوشبختانه نسخه جدید شبکه شاد با قابلیت‌های بسیار مهم و تعیین کننده نظیر حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس‌ها، کنترل تکلیف دانش آموزان، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش آموز، برخورداری از فضای ویژه برای تدریس معلم، کانال‌های جانبی محتوای آموزشی، و برنامه آزمون ساز آماده بهره برداری گردیده که با اعطای سیمکارت و اینترنت رایگان به دانش آموزان انتظار می‌رود این شبکه در کنار شبکه تلویزیونی آموزش، سایر فضاهای مجازی، محتوای الکترونیکی تولیدی معلمان و به ویژه محتوای الکترونیکی تولیدی توسط اعضای گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه بسیار کارآمدتر از گذشته درخدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز استان قرار گیرد.
اینک همه چیز برای پرواز اندیشه‌ها و رقص قلم با سرپنجه هنر و دانایی فرزندان عزیزم (دانش آموزان بهتر ازجان) بر نگارین صفحه ایام آماده است و شمع فروزان و بی زوال 15000 همکارفرهیخته و رشید من در سراسر استان روشنگر این صحنه خدا بنیاد است.
معلمان، مربیان، مدیران و معاونین نیک بنیاد و زحمتکش استان با فعالیت‌های حرفه‌ای و دانشوری خود درسال تحصیلی گذشته تهدیدمرگبارکرونا را به فرصت‌های طلایی آموزش مجازی تبدیل نمودند و در این راه تلاش و جدیت، و ابتکارات و خلاقیت‌های بسیاری از خود نشان دادند که بدینوسیله از ازحمات بیدریغ و ارزشمند و اثربخش آنها کمال تشکر و سپاس و امتنان را دارم.
عزیزان من!
زیست بوم جهان و به تبع آن ایران و استان تغییر اساسی نموده و در شرایط فوق العاده حساس بحران ویروس فراگیر کرونا قرار داریم. ما از دانش و فرهنگ لازم و کافی برای مدیریت این شرایط برخوردارهستیم. آحاد مختلف جامعه استان کهگیلویه و بویراحمد نشان دادند توانایی بسیار زیادی در مدیریت و مقابله با این بحران دارند. از اولیاء گرامی تمنا داریم در طول سال تحصیلی با معلمان، مدیران، معاونین و سایرکارکنان مدرسه و دانش آموزان عزیز کمال همکاری و همراهی را مبذول و نسبت به آنان لطف و محبت پیوسته داشته باشید. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در صدر توجهات خود قرار دهید و توصیه‌های لازم را به صورت روزمره به فرزندان خود ارائه فرمائید.
ای خداوند مهربان؛
من و همکاران محترم و دانش آموزان عزیز و اولیا ء گرامی را در انجام این رسالت خطیر یاری فرما. (آمین یا رب العالمین)
 هادی زارع پور
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع ما سلامت فرزندانمان را قربانی بی تدبیریهای شما مسیولین نخواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
با این پیامت
مگه جون فرزندانمان را از سر راه آوردیم که با دست خودمان به قتلگاه بفرستیم
مدارس شما در هزینه سرانه خود مانده اند از جیب ملت دنبال رعایت اصول بهداشتی هستی
Iran, Islamic Republic of
وای به حالت اگه بچه هام طورنیست بشه گفته باشم ،
Iran, Islamic Republic of
خو نفرستش!!!!!!!!!!
سیدامیرحسینی
Iran, Islamic Republic of
چیزی توی دست شما نیست
همه دارید خلاف نظر عمل میکنید اجازه به
بچه های خودتون و خانواده ها میدین بزن مدرسه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمدانم چرا با جونبچه های مردم وزیر اموزش وپورش بازی مکند امسال هیچ توری نمیش با شاد درس بخاند این هم کرونا مردند کسی جواب گو هستد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع پور
واقعا متاسفم
چی فکر کردی
خ
مردم را چی حساب کردی؟؟
خداییش بچهای خودت مدرسه می روند
یا با ماشین دولتی این طرف و آن طرف می روند
از خودت شروع کن

سلفی بچهاتون را در مدرسه بزار
تا مردم مطمئن شوند

خواب ببینی ما بچهامون را مدرسه بفرستیم
اینو لطفا جواب بدهید جناب زارع پور
Iran, Islamic Republic of
خودت و معاونان و روسای مناطق از رفتن بچهاتون به مدرسه سلفی بزارین

ببینیم واقعا بجهاتون مدرسه میرن؟؟؟ چرا به مردم می گوئید؟ ؟؟

دولت و مسئولین
خاک
Iran, Islamic Republic of


مجری دستورات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1