کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پیام مهم مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای معلمان، دانش آموزان و والدین

14 شهريور 1399 ساعت 17:07

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد.


هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کرد و نوشت: «خوشبختانه نسخه جدید شبکه شاد با قابلیت‌های بسیار مهم و تعیین کننده نظیر حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس‌ها، کنترل تکلیف دانش آموزان، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش آموز، برخورداری از فضای ویژه برای تدریس معلم، کانال‌های جانبی محتوای آموزشی، و برنامه آزمون ساز آماده بهره برداری گردیده که با اعطای سیمکارت و اینترنت رایگان به دانش آموزان انتظار می‌رود این شبکه در کنار شبکه تلویزیونی آموزش، سایر فضاهای مجازی، محتوای الکترونیکی تولیدی معلمان و به ویژه محتوای الکترونیکی تولیدی توسط اعضای گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه بسیار کارآمدتر از گذشته درخدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز استان قرار گیرد.»
به گزارش کبنا، در پیام زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛
ویزکیهم ویعلمهم الکتاب و الحکمه
فرهنگیان بردبار، دانش آموزان هوشیار، اولیاء فداکار
سلام علیکم؛
سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که قدرت تفکر و اندیشه به بشر ارزانی داشت تا به کمالی برتر از فرشتگان دست یابد و به نیابت ازخداوند، کیهان را تسخیرکند، طبیعت را به خدمت خود درآورد و معنویت و اخلاق را از جام خداوندی بنوشد؛ همان آفریدگاری که تعلیم و تربیت را ابزار تکامل تعیین و خود را نخستین سرمشق بشر قرار داد.
طلوع جهادی‌ترین بامداد یاددهی و یادگیری و آغاز سال تحصیلی 1400-1399 را در تقارن معنا دار با ماه محرم الحرام و جهاد انسان ساز و ستم سوز سومین پیشوای شیعیان و آزادگان جهان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران سلحشور و با و فایش، آغاز هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تجدید خاطره با کربلاهای ایران و شهدا، جانبازان، اسرا و رزمندگان غرور آفرین و پرشمارش و جهاد فراگیر بهداشت و پیکار عالمانه با ویروس کرونا را به یکان یکان دانش آموزان عزیز و دلبندم، اولیاء متعهد و گرامی و به ویژه فرهنگیان فرهیخته و صبور و فرهنگ پرور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
برنامه‌های سال تحصیلی جدید نوید بخش مدیریت مؤثر ویروس منحوس کروناست که در اجرای برنامه‌ها از همه ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای بهره گیری خواهد شد. خوشبختانه نسخه جدید شبکه شاد با قابلیت‌های بسیار مهم و تعیین کننده نظیر حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس‌ها، کنترل تکلیف دانش آموزان، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش آموز، برخورداری از فضای ویژه برای تدریس معلم، کانال‌های جانبی محتوای آموزشی، و برنامه آزمون ساز آماده بهره برداری گردیده که با اعطای سیمکارت و اینترنت رایگان به دانش آموزان انتظار می‌رود این شبکه در کنار شبکه تلویزیونی آموزش، سایر فضاهای مجازی، محتوای الکترونیکی تولیدی معلمان و به ویژه محتوای الکترونیکی تولیدی توسط اعضای گروه‌های آموزشی دوره‌های ابتدایی و متوسطه بسیار کارآمدتر از گذشته درخدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز استان قرار گیرد.
اینک همه چیز برای پرواز اندیشه‌ها و رقص قلم با سرپنجه هنر و دانایی فرزندان عزیزم (دانش آموزان بهتر ازجان) بر نگارین صفحه ایام آماده است و شمع فروزان و بی زوال 15000 همکارفرهیخته و رشید من در سراسر استان روشنگر این صحنه خدا بنیاد است.
معلمان، مربیان، مدیران و معاونین نیک بنیاد و زحمتکش استان با فعالیت‌های حرفه‌ای و دانشوری خود درسال تحصیلی گذشته تهدیدمرگبارکرونا را به فرصت‌های طلایی آموزش مجازی تبدیل نمودند و در این راه تلاش و جدیت، و ابتکارات و خلاقیت‌های بسیاری از خود نشان دادند که بدینوسیله از ازحمات بیدریغ و ارزشمند و اثربخش آنها کمال تشکر و سپاس و امتنان را دارم.
عزیزان من!
زیست بوم جهان و به تبع آن ایران و استان تغییر اساسی نموده و در شرایط فوق العاده حساس بحران ویروس فراگیر کرونا قرار داریم. ما از دانش و فرهنگ لازم و کافی برای مدیریت این شرایط برخوردارهستیم. آحاد مختلف جامعه استان کهگیلویه و بویراحمد نشان دادند توانایی بسیار زیادی در مدیریت و مقابله با این بحران دارند. از اولیاء گرامی تمنا داریم در طول سال تحصیلی با معلمان، مدیران، معاونین و سایرکارکنان مدرسه و دانش آموزان عزیز کمال همکاری و همراهی را مبذول و نسبت به آنان لطف و محبت پیوسته داشته باشید. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در صدر توجهات خود قرار دهید و توصیه‌های لازم را به صورت روزمره به فرزندان خود ارائه فرمائید.
ای خداوند مهربان؛
من و همکاران محترم و دانش آموزان عزیز و اولیا ء گرامی را در انجام این رسالت خطیر یاری فرما. (آمین یا رب العالمین)
 هادی زارع پور
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 425171

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/425171/پیام-مهم-مدیرکل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-معلمان-دانش-آموزان-والدین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1