تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۴۲۵۰۱۵
یادداشت؛

مادوان؛ حاشیه ای که شهر شد

۹
۰
مادوان؛ حاشیه ای که شهر شد
کبنا ؛
متن ارسالی: اهالی مطبوعات و رسانه و مردم همواره سعی دارند به فراخور نگاه تیزبین خود عملکرد مسئولین و متولیان امور شهری را در رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به شهر رصد و به نقد کشانند تا هم مشکلات شهروندان را به مسئولین گوشزد کنند و هم اینکه نقش نظارت کننده و نقش ولی نعمتی خود را ایفا کنند. تردیدی نیست که لازمه ی موفقیت افراد در سیستم های مدیریتی توجه و عنایت داشتن به نقدها و توصیه هاست، نقدهایی که از سر دلسوزی به منظور حل مشکلات و مسائل اجرایی و خلأ های موجود در بدنه ی دستگاه های اجرایی صورت می‌گیرد. بی تردید حساب اینگونه نقدها و نظرهای مفید و مثبت و سازنده از نقدهایی که لزوما جنبه منفی و خصمانه و صرفا به قصدتخریب و کارشکنی و نفاق به عمل می آید جداست.
مادوان طی سالهای قبل، شهری حاشیه ای بوده است، تعریف نشدن برخی فضاهای شهری در طرح تفصیلی، ایجاد شهرنشینی پیش از شهرسازی، این شهرستان را با مشکلات زیادی مواجه کرده و چهره نازیبایی به شهر داده بود. ولی از سال 95 تاکنون روند فعالیت و ساماندهی این شهر با رشد قابل توجهی مواجه بوده به گونه‌ای که طی سه سال اخیر، افزایش 70 درصدی بودجه برای این شهر را رقم زده است، که اینها مرهون عملکرد مدیریت شهری در مجموعه شهرداری مادوان است، همچنین شهرداری مادوان با رتبه خوبی، رضایت مردمی را از آن خود کرده است. 
شهرداری مادوان با تلاش و پای کار بودن، یکی از موفق ترین و پرفعالیت ترین شهرداری‌ها در سراسر کشور در طول چندین سال اخیر بوده، شهری که سکاندار مدیریتی آن از ابعاد مختلف متفاوت و خاص می‌باشد. مهندس داریوش جهانبخش فردی متدین، فقیرنواز و متخصص، متعهد، مسؤلیت پذیر و قانونمدار هست که پرستیژ مدیریت وی ناشی از ویژگی خاص ایشان یعنی تدین در کنار تخصص ایشان است. جهانبخش مدیری است که در طول سالهای مدیریتی خود تا هم اکنون با تآکید به اهمیت رضایت مردم و خدمت به مردم، دست به عمران و آبادانی شهر زده است.
جهانبخش از پرسنل شهرداری بوده و تحصیلات عالیه ی ایشان مرتبط با امور شهری وشهرسازی ومعماری  و مدیریتی ست، مسلط و واقف بر امور شهرداریست. مهندس جهانبخش  مدیریت شهر را در برهه ای در دست گرفت که با مشکلات عدیده ای از جمله وضعیت مبهم پروژه ها،بدهی کلان شهرداری،عدم اعتمادشهروندان،وضعیت نامناسب فیزیکی خیابانها، ساخت و سازهای غیر مجاز ، ترافیک، و ... مواجه بود، که الحمدالله در دوران مدیریتی جهانبخش مشکلات فوق مرتفع گردید و شهرداری مادوان در تمام زمینه ها (فرهنگی.اجتماعی.خدماتی.امورشهری.عمرانی) پیشرفت قابل توجهی داشته و شهردار مادوان در تمام زمینه ها در زمره ی موفق ترین مدیران بوده است.
عملکرد شهرداری مادوان در دوران مدیریتی مهندس جهانبخش بر همگان روشن است، اما گوشه کوچکی از این همه خدمات را به عنوان شهروند کوچکی از این شهر بازگو می کنم. 1. راه اندازی نهضت آسفالت و لکه گیری تا جائیکه در شهر مادوان حتی یک متر جاده ی خاکی( بدون معارض) دیده نمیشود. 2.راه اندازی و سامان دادن پروژه های نیمه تمام و اجرای دهها پروژه ی عمرانی مهم در سطح شهر.3. سامان دهی دست فروش ها و مشخص کردن جایگاه برای آنها.4.جلب اعتماد عمومی و رضایت خاطر شهروندان.5.رعایت کامل اصول بافت شهری و حریم خیابانها و رعایت اصول هندسی .6. جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز.7. تسطیح و هموار کردن خیابانها و تلاش در جهت حل مشکل ترافیک و از بین بردن چاله و چوله های سطح خیابان.8. ارائه خدمات قابل توجه به مردم فهیم شهر مادوان از جمله اجرای پروژه های عمرانی، حمل به موقع زباله،پاکسازی خیابانها و جداول،.9. پیگیری و انجام کارهای فرهنگی از جمله کمک به احداث کتابخانه، کمک به احداث مدارس،احداث پارک ساحلی.احداث سینما خانواده.تجهیز پارک ساحلی به وسایل ورزشی.10. خرید وسایل نقلیه مثل بیل مکانیکی.11. احداث ساختمان جدید آتش نشانی و شهرداری.12. جدول گذاری خیابانها و ترمیم و بهسازی جداول قدیمی و احداث دیوار حفاظتی دره ی آبرفتی جهت هدایت سیلاب. 13. پرداخت به موقع  مطالبات .14. تلاش در جهت زیبا سازی شهر و کاشت گل و درخت در بلوارها.15. مرتفع کردن مشکلات روشنایی شهر و.صدها اقدام دیگر که در یک کلام می توان گفت شهر مادوان در دوره ایشان در مسیر توسعه به معنای حقیقی قرار گرفت لذا انتظار می رفت رسانه ها بر اساس تسویه حساب شخصی، قومی، عمل نکنند بلکه بازگوی حقایق باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام به برادرعزیزم جناب مهندس جهانبخش شما شایسته بهترین هستید بشما میبالیم شما مخروبه ای رابه گلستان تبدیل کردی موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
سلام به برادرعزیزم جناب مهندس جهانبخش شما شایسته بهترین هستید بشما میبالیم شما مخروبه ای رابه گلستان تبدیل کردی موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
من یکی کور بشم اگه خوبی دیدم زمین داشتیم ازمون گرفتنش/ ک ما اینجا بدبختی میکشیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام چقدر کلی گویی و فله حرف زدی جناب توصیف گر به کدام خدمت دررفاه شهروند اصلا مگه ایشون به جز جمع اوری زباله کاری انجام داده حتما پارک ساحلی شهریاسوجو میگه حرف های قشنگی قطارکرده ای من یه دل سیر خندیدم جون هرازگاهی میرم خونه قوم وخویش شهری سرشار از امکانات ورفاه مط بینم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
که یو چنی هست دیگه میخره عالم
احمد محمدیان
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید دست مریزاد بگم به شهردار مادوان با اینهمه خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی
انصاری
Iran, Islamic Republic of
انسان باید وجدان داشته باشد خداییش کسی را با این انرژی و توان علمی و کاری نباید نادیده گرفت جای جای این شهر اقدامات عمرانی است
Iran, Islamic Republic of
ایشون از نخبه های علمی و اجرایی استان است و شهر مادوان را متحول کردباید سپاسگزار این مجموعه باشیم برادر زمینی که در مسیر خیابان است باید زده بشه انتظار داری که خدمات داده بشه ولی عوارض و یا مشارکتی در ساخت شهر نداشته بشی
Iran, Islamic Republic of
یک نفر می نشینه چند بار برای خودش اظهارنظرالکی میکنه آقای مغرض چشات نابینا است که اینهمه خدمات را نمی بینی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1