تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۴۹۸۴
یادداشت؛

شام غریبان سال نودونه

ابوالحسن غلامی
۰
شام غریبان سال نودونه
کبنا ؛بی بی دوعالم
مادر حسین شهید
سلام
شک نکن که دیگه خاندان اصیل و بزرگوارشما تنها نیست. پس از هزاروچهارصدسال در گوشه ای از این کره خاکی مردمانی با پشتوانه یکتاپرستی همیشگی خود از سرزمین کهن ایران باجان ،عقل و دل چنان سنگ تمام برای میراث مترقی پدر، همسر و پسران،دختران و نوه هایت گذاشتند که نگو و نپرس. با وجودیکه در تاریخ خود مردان و زنان بزرگ و قابل احترامی را از نسل خویشتن دیده اند اما بدون اینکه حسین و عباس را دیده باشند و حتی قبل از اینکه مرقد آنها را زیارت کرده باشند با عشق بی پایان جان،زندگی،عمر،جوانی،خانواده،دست،پاوچشم خودرا نثار بچه هات کردند.
از بچه هات درس مردانگی،آزادگی،عدالت خواهی و ظلم ستیزی یاد گرفتند.
بخواب مادر که میلیونها پسر و دخترت پرچمدار ارزشهای انسانی و الهی شما شده اند.
فرزندانت را در این برهه دعا کن تا در کربلاها و عاشوراهای هر روزشان سربلند بیرون آیند،دعا بفرما تا به دام دنیاپرستان ،منصب و منفعت طلبان، متحجرین و ریاکاران نیفتیم.
ما را دعا بفرما تا فریادرس مستضعفان و محرومان و نیازمندان سرزمین ایران باشیم، سرزمینی که فرزندانش به معنای واقعی قیام آزادی خواهی فرزندت را زنده کردند و در نقاط مختلف دنیا نام و آرمانهای حسینت را احیا نمودند.
مادرجان
برای ادعای من می توانید از مهمانانتون در بهشت برین بپرسید فرشتگانی همچون مهدی باکری،ابراهیم همت،مصطفی چمران، عباس بابایی، عباس دوران، حسین خرزای، صیادشیرازی، محمودکاوه، حسن باقری، ابراهیم هادی،برونسی و... تا برسد به دنیاسالار ما قاسم سلیمانی.
بله مادر
اینگونه ست  ایران جان.
مردم ایران به اعتراف رهبران بزرگ‌ و ارزشمند، شاید از امت دوران پیامبر هم بهتر باشند، پس به والیان آن در مناصب ریز و درشت توصیه و تذکر بفرمایید که همچون فاتح خیبر درایت بخرج دهند و باجان و دل بدنبال حق و اجرای عالمانه عدالت باشند که این امت تشنه عدالتند.
با پرچم عِلم و عمل عادلانه میتوانند زمینه ساز ورود فرزند غایب از نگاه دنیوی شما باشند،همان منجی که می‌تواند جامعه بشری را درجای جای کره خاکی  از بند ظالمین نجات دهد وبا دستیابی به منظومه های ناشناخته علم ودانش طعم شیرین حقیقت  زندگی رابه انسانها  بچشاند.

شام غریبان سال نودونه
ابوالحسن غلامی
ازسرزمین ایران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1