تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۲۴۹۵۱
فرمانده انتظامی کهگیلویه خبرداد

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه

۰
کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در کهگیلویه
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف و ضبط ۵۰ کیلو گرم  مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز گفت : بنا بر اخبار واصله دعوای چندین نفر در یکی از روستاهای اطراف دهدشت مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر بلافاصله عوامل انتظامی کهگیلویه به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه متهمان به شهرستان بویراحمد متواری شدند تصریح کرد: با هماهنگی دادستانی استان و شهرستان و همچنین پاسگاه انتظامی سپیدار بویراحمد مامورران کلانتری ۱۲شهر دهدشت با همکاری پلیس اطلاعات و مواد مخدر شهرستان کهگیلویه توانستند ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه ای در منزل مسکونی شخصی به هویت معلوم در منطقه دیلگان زیر خاک مخفی کرده بودند را کشف و ضبط نمایند که در این خصوص سهم القسم شهرستان کهگیلویه ۴۹ کیلوگرم و سهم پاسگاه سفیدار شهرستان  بویراحمد ۱ کیلو گرم می باشد.
دیماز بیان داشت : قاچاقچیان  این مواد مخدر شناسایی شده و با دستور قضایی حکم جلب آنها صادر و به زودی دستگیر می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به کشفیات مواد مخدر هم در سال جاری اشاره کرد وگفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ دیماز افزود با توجه به اینکه حجم زیادی از این مواد از خرده فروشان مواد مخدراز ابتدای سال جاری کشف و ضبط شده که در این راستا  ۸۵ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد .
ایشان در پایان مطرح نمودند از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ دستگاه خودرو در راستای کشف مواد مخدر نیز توقیف وبه پارکنیگ انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر از مردم خواست موارد مشکوک توزیع و خرده فروشان مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی سوداگران مرگ را به سزای اعمالشان برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1