تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۲۴۷۷۲
در ملاقات مردمی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد؛

مشکلات بیمه شدگان شهرستان بویراحمد بررسی شد

۰
مشکلات بیمه شدگان شهرستان بویراحمد بررسی شد
کبنا ؛
عباس نورمحمدی که همرا با کارشناسان این اداره کل  در شعبه نامین اجتماعی یاسوج حضور یافته بود، گفت: هدف از برگزاری ملاقات مردمی پی گیری مسایل و مشکلات مردم، رسیدگی به درخواست آنان و جلوگیری از مراجعات به اداره کل و مراجع دیگر است.
به گزارش کبنا نیوز؛ مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارشناسان این اداره کل در حوزه های بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان را بررسی و در حد امکان نسبت به پاسخ گویی و رفع آنها اقدام و درخواست هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارد نیز با اخذ شماره تماس و نشانی برای پی گیری و بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: بیشترین مراجعه به  مدیرکل و کارشناسان در این برنامه مربوط به بیمه شدگان و سپس مستمری بگیران و کارفرمایان است و بیشترین درخواست ها نیز شامل موضوعاتی جون پرونده های کمیسیون پزشکی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، ادعای سابقه بیمه ای و تسهیلات مالی می شود.
وی با اشاره به آمار بیمه شدگان در استان تصریح کرد: ۹۸ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در استان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند .
وی تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران استان را نیز ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳۱۵ هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.
در این دیدار مردمی مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از  بیمه شدگان، کارفرمایان  و بازنشستگان شهرستان بویراحمد به صورت مستقیم دیدار کرد و پس از بررسی مسایل و مشکلات آنان، دستورهای لازم را صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1