تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۲۴۴۵۴
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری سارق دوچرخه‌های یاسوج

۰
دستگیری سارق دوچرخه‌های یاسوج
کبنا ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق حرفه‌ای با اعتراف به 35 فقره سرقت و کشف 18 دستگاه دوچرخه در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «کیقباد مصطفایی» اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 12 فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به 35 فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند که در این راستا 10 دستگاه دوچرخه درمنزل سارق و 8 دستگاه دیگر از منزل مالخر کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به این که تلاش برای کشف مابقی سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1