تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۲۴۴۴۸
سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

خواهید دید دیگر اوباش و اراذل در کهگیلویه و بویراحمد نفس نکشد و قمه‌کشی نکند / متلاشی شدن سارقان «بار»، «احشام» و «موبایل» / ماجرای رئیس پلیسی که شبانه‌روز در کوه و کمر به دنبال متهمین می‌گردد / از امنیت عشایر غافل نمی‌شویم / عقب نشینی نمی‌کنیم به دنبال امنیت مردم هستیم

۷
۰
خواهید دید دیگر اوباش و اراذل در کهگیلویه و بویراحمد نفس نکشد و قمه‌کشی نکند / متلاشی شدن سارقان «بار»، «احشام» و «موبایل» / ماجرای رئیس پلیسی که شبانه‌روز در کوه و کمر به دنبال متهمین می‌گردد / از امنیت عشایر غافل نمی‌شویم  / عقب نشینی نمی‌کنیم به دنبال امنیت مردم هستیم
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای قابل وصف پلیس استان در 4 ماهه اخیر اشاره کرد.
به گزارش کبنا، سردار مهدی انصاری در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شما خبرنگاران در همه ساعات شبانه‌روز برای بهتر زندگی کردم مردم در کنار پلیس قرار دارید که برای پیشرفت روند کار پلیس اثرگذار است.
وی گفت: امسال سال سختی را به دلیل کرونا می‌گذرانیم و نتوانستیم برنامه‌ها و نشست‌هایی با خبرنگاران داشته باشیم تا بتوانیم هم‌اندیشی جهت پیشبرد هر چه بیشتر امور را داشته باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که ۱۷ مردادماه روز به یاد ماندنی در تاریخ است افزود: شهدا با تمام وجود از هستی خود مایه گذاشتند تا عزت و آبرو به کشور اهدا کنند.
سردار انصاری گفت: رسانه می‌تواند اقدامات قابل توجه و برجسته‌ای در جامعه داشته باشند چرا که همیشه بروز بوده و می‌دانند که در جامعه چه می‌گذرد اما مهم تر این است که به درستی و انصاف قلم بزنند.
وی در خصوص برخی نزاع‌ها و دغدغه خبرنگاران هم گفت: درگیری در همه جای کشور پیش می‌آید. اما عمل در صحنه و رسیدگی بعد از آن به عهده پلیس است. شما از ما بپرسید. بعد از نزاع چه کردید. و چه اقدامی انجام دادید. هر چند دلیل خیلی از درگیری‌ها و درگیری اخیر در یاسوج مربوط به موضوعی کوچک و بچه‌گانه بود.
این فرمانده افزود: در این بین نقش رسانه برای معلومات دهی به جامعه است لذا در بحث اطلاع رسانی به فکر آگاهی بخشی و افزایش معلومات مردم باشید و نباید با خبر به فرد و دستگاهی بی‌جهت و بی‌گناه صدمه‌ای وارد شود.
انصاری افزود: پلیس بر این باور است که بخش قابل توجهی از عملکرد پلیس همراهی و تعامل با خبرنگاران است. باید به دنبال شنیدن حرف یکدیگر باشیم و نسبت به مطالبات مردم خود را آماده کنیم و خبرنگار بای با نگاه شگرف و عمیق به امنیت جامعه بیاندیشد.
وی با بیان این که در بیان عملکردها محدودیت‌های زیادی داریم و خیلی از حرف‌ها را نمی‌توان به مردم گفت افزود: کارهای سختی انجام می‌دهیم. رئیس پلیس آگاهی ما با سن بالا شب و روز در کوه و کمر دنبال متهمین می‌گردد. اما عقب نشینی نمی‌کنیم و به دنبال ایجاد امنیت مردم هستیم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: در بحث مشروبات الکلی و موضوعات اخلاقی نمی‌توانیم گزارش دهیم هزاران کار داریم و خیلی‌ها نمی‌دانند کجای کار هستیم.
در همین مدت ۱۷۱خودرو را خواباندیم که مزاحمت برای مردم ایجاد می‌کردند و خوشبختانه در یک تعامل خوب مسوولان قضایی شب و روز در کنار ما هستند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424448-2.jpg
انصاری در زمینه درگیری چند جوان در میدان امام حسین (ع) کرد: از بعضی رسانه‌ها تشکر می‌کنیم اما خیلی‌ها به حق ما ظلم کردند در فضای مجازی آن قدر موضوع را بولد کردند و در مرکز استان را به چالش کشاندند و چه قدر صدمه وارد شد.
وی گفت: تعللی در این درگیری نداشتیم پرونده را سریع به پلیس قضایی استان دادیم طی سه عملیات ضربتی شبانه آن‌ها را در اوج اضطراب دستبند زدند که موقع دستگیری گریه و زاری می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان خطاب به رسانه‌ها گفت: باید با صبر و مناعت طبع و قلم زدن صحیح خود تشویش اذهان نکنیم و قضایا را سنگین جلوه ندهیم.
وی در خصوص برنامه‌های ناجا در برخورد با اراذل و اوباش گفت: این‌ها در اهداف خودشان ناکام شده‌اند و خواهید دید دیگر کسی تحت عنوان اراذل در این استان نفس نکشد و قمه‌کشی نکند. با اقتدار در چارچوب برنامه کشوری اراذل را خرد می‌کنیم اما شرط و شروطی دارد که همراهی مردم و همکاری اصحاب رسانه برای درست جلوه دادن آن مهم است با نگاه اطلاعاتی شب‌ها مثل خفاش آن‌ها را از لانه‌هایشان بیرون می‌کشیم که چند تایی از آن ها را از ظرف همین مدت از لانه هایشان بیرون کشیدیم.
انصاری در خصوص چالش اصلی نیروی انتظامی استان گفت: در کنار مردم هستیم و چالش آن چنانی نداریم و اگر چالشی باشد از نظر امکانات است که آن را هم نادیده می‌گیریم خبر خوش هم اینکه هیچ چیزی به اندازه جلب اعتماد مردم به ما لذت نمی‌دهد لذت ما در رضایت مردم است.
به گزارش کبنا، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تشریح دستاوردهای ناجای استان در مدت سپری شده از سال جاری، اظهار کرد: در نزاع جمعی ۹ درصد و فردی ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داریم.
وی گفت: در سه سال اخیر رتبه 32 کشور در نزاع هستیم در استانی که قومی قبیله‌ای هستیم از افتخارات پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد است که این هم نتیجه تعامل مردم و رسانه و پلیس.
وی در خصوص نزاع اخیر شهر یاسوج در میدان استانداری هم گفت: درست است که بچه‌های ما نرسیدند اما برای نزاع‌ها تیم آماده کرده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمبودهای این نیرو در کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: خیرین امنیت‌ساز در استان ما کم لطف هستند، متاسفانه خیرین امنیت ساز در استان ما کمتر ورود پیدا می‌کنند.
انصاری در خصوص قاچاق کالا و مواد مخدر هم گفت: در مواد مخدر ۳۶۰۰ کیلوگرم کشفیات در مدت سپری شده از سال داشتیم که تا امروز ۱۴ درصد افزایش کشفیات بوده و ۶۶۹ قاچاقچی دستگیر و ۱۵۰ دستگاه خودرو توقیف و ۲۵ باند منهدم کردیم.
وی گفت: در کالای قاچاق ۲۸۰ میلیارد ریال در ۴ ماه اخیر کشفیات داشتیم که ۱۰۲۸ نفر دستگیر و بیش از ۴۰۰ خودرو توقیف شد.
این فرمانده افزود: در بحث تصادفات سرجمع ۳۵ درصد کاهش در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم که منجر به فوت ۲۷ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم و جز استان‌های خوب کشور هستیم.
انصاری گفت: عملکرد خوب آگاهی استان متلاشی کردن ۱۰ باند سارق احشام و دستگیری ۸۵ نفر که ۱۹۹ پرونده تشکیل و 660 راس دام از آن‌ها کشف شد.
 وی در خصوص کشف خودروهای سرقت شده هم گفت: کشف ۵۹ خودروی سرقتی داشتیم که ۲۵ نفر در این خصوص دستگیر شدند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424448-3.jpg
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر دستاوردها طی 4 ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: ۶ باند سارقان محموله که بار را در جاده می‌دزدند، متلاشی شدند که باید از آن‌ها پرسید چگونه سرقت می‌کنید و در این زمینه ۶۳ فقره سرقت داشتند.
وی گفت: کشف ۶۰ فقره سرقت مغازه را داشتیم و ۲۵ سارق دستگیر شدند و متلاشی شدن ۴ باند سارقین موبایل با ۳۰ فقره سرقت از دیگر اقدامات همکاران انتظامی استان بوده است.
انصاری در خصوص اقدامات کرونایی ناجا در استان هم گفت: در کرونا از از ابتدای بحث شیوع ویروس در قالب جلسات در ایست بازرسی‌ها حاضر شدیم و
با ماشین های آب‌پاش خود گندزدایی کردیم و در مجموع ۳۹۰ مورد اقدامات کرونایی داشتیم.
وی در همین خصوص به جرایم کرونایی در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: ۲۲۱ گزارش در فضای مجازی از پلیس فتا و ۱۶۰ تارنمای مجرمانه داشتیم.
انصاری در خصوص عملکرد پلیس ۱۱۰  هم گفت: اگر مشکلی در این حوزه وجود دارد به دلیل کمی امکانات و نیروی کم است و جهت برون رفت از این مشکلات فعالیت می‌کنیم همچنین در کل به ۸۲ درصد گزارشاتی که به پلیس فتای ما رسیده رسیدگی شده است.
وی گفت: از امنیت و آرامش عشایر غافل نیستیم و نیروی گشت بیشتری جهت این کار می‌گذاریم.
انصاری به تیراندازی در عروسی‌ها به عنوان یک فرهنگ غلط و کار خرافی اشاره کرد و گفت: ولو با سلاح مجاز هم که باشد برخورد می‌کنیم که پلیس اطلاعات ما روی این موضوع کار می کنند اما در عروسی‌های خانگی جلوگیری از تیراندازی کار سختی است.
وی در خصوص مشکل فک پلمب در آبشار و جاهای دیگر هم گفت: فک پلمب کار ما نیست هر چند پلیس اماکن ما وظایفی دارند اما ما هم به دستگاه‌های متولی کمک می‌کنیم.
این فرمانده در زمینه رسیدگی به کلاهبرداری هم گفت: سال ۹۸ با سال ۹۹ در کلاهبرداری مساوی هستیم در سال ۹۹ تاکنون ۱۳۹ مورد موضوع رسیدگی به کلاهبرداری داشتیم هر چند کلاهبرداری کار پیچیده‌ای است که مثلا ۲ بچه چه کارهایی در شیراز کرده اند و ما اینجا کشف کردیم و یا مثلا بچه‌هایی را از ارومیه به اینجا بیاوریم.
وی در مورد سرقت‌های داخل خودرو هم گفت: گشت غیر محسوس داریم یا موتور سیکلت می‌گذاریم و ماشین طعمه قرار می‌دهیم از همه مهم‌تر فرهنگ اشتباهی داریم که به ندرت ماشین را داخل خانه می‌برند و یا فرش را روی دیوار می‌اندازند.
در انتها فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از سایت‌های غیر مجاز گلایه‌مند شد که برای مردم و استان مشکل ایجاد می کنند و باید با این‌ها برخورد شود در موضوعات امنیتی و ورود پیدا کرده و بعد فرار می‌کنند، ارشاد باید برخورد کنند چند سالی هست که با این اقدام خود مردم را اذیت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام عشایر قشر مظلومی که کسی فریادشان را نمی‌شنوند امنيتی که سارقان دارند عشایر ندارند چرا برخوردها بازدارنده نیست چرا پرونده‌های سرقت بیشترشان ثبت نمی‌شود
علی
Iran, Islamic Republic of
سردار نزدیک به یکسال است گوشی موبایل فرزندانمان را با زور قمه و چاقو در فرعی های کاشانی برده اند متولی پاسخگویی هم کلانتری 11 است ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری انجام ندادند
کرمعلی
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن اسونه سردار...
بغل کتاب خانه مرکزی آیت الله ملک حسینی ، زیر ساختمان نیمه کاره شهرداری(سینما) محل خرید و فروش و توزیع و استفاده انواع مواد مخدر شده ...
Iran, Islamic Republic of
بیشتر سرقتها ودرگیریها را مردم اعلام نمی کنند چون تاثیری ندارد وهمینطور رها می شود اگر یک سری به اداره اگاهی بزنید اصلا کاری به پرونهای خرد وبیشتر پرونهای بزرگ را پیگیری می کنند که کشف بیشتر باشه به همین دلیل کسانی که لاستیک خودرو ضبط و... سیم ... میلگرد و... ازشون به سرقت می ره بی خیال می شوند وفکر نکنیند که کم شده متاسفانه سرقت خورد در یک سال گذشته بسیار افزایش یافته است .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم سردار شما می گویید درست است که بچه های ما نرسیدند مگر ستاد فرماندهی شما همانجا نبود مگر یگان ویژه تان همانجا نبود چقدر با میدان امام حسین فاصله داشتید؟
ندا
Iran, Islamic Republic of
فرش رو دیوار خوب اومدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سردار، همین دو روز قبل یک خودروی پژوی 405 برای یک خانم محترم ایجاد مزاحمت نمودند و گزارش آن سریعاً به یگان مربوطه اعلام شد. لطفا پیگیری فرمایید و اجازه ندهید که اراذل و اوباش نفس بکشند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1