تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۴۳۴۵
نگاهی به انتخابات 1400 ریاست جمهوری؛

ملاء و مترف / علایم تکرار اعتدال

۱۲
۰
ملاء و مترف / علایم تکرار اعتدال
کبنا ؛شکست ملاء و مترف، با داشتن امپراطور رسانه‌ای و مال و منال کار ساده‌ای نیست!
مردانی که همواره با شگردهایی خاص مردم رااز اقبال به تندروها وجنگ طلبان وشعارهای حواشی، حماسه‌های غیرمنتظره‌ای خلق می‌کنند! ودر تنوع گفتار ورفتار یدطولای دارند انها به استنادبر کهنه شعارهای تاریخی تی ساعت بر افکار عمومی غالب و رقیب را از میدان به در می‌کند.
وبا تاکتیک‌های خاص نزدیک به 32 سال بر این کشور حاکم شدند!! بنابراین برایشان دشوار است که قدرت را از دست دهند!
صد البته
آن‌ها شانس آوردند که رقبای عجولی دارند و افتخار پیروی ابوذر را دارند و سلمان فارسی را بکل فراموش کردند! غافلند که سازمان مافیایی فراماسون در قالب ملاء ومترف برای پیروزی در انتخابات 1400 و کامل کردن پازل خود به روشهای ذیل نیازمندواز مدت‌ها کارخود را شروع کردند.!!
* به کمک دگر قوای تازه نفس و حتی برخی اپوزیسیون داخل وخارج..؛ و تیوریسینهای خاکستری؛ تحت عنوان خدمت به مردم و پایداری در مقابل دشمن داخلی و خارجی بنام مردم وبه کام دولت خسته وفرتوت؛ تلاش می‌کنند تا در فرصت باقی مانده تجدید حیاط سیاسی کنند ودر قامت چهره‌ای جدید واعتدالی پیروز انتخابات 1400 شوند!! آن‌ها همیشه تازه نفس و در آماده باش هستند.
 *با افزایش حقوق مستخدمین، وعده یکسان سازی حقوق بازنشستگان، راه اندازی حباب بورس, تبلیغات سهام عدالت، فروش شرکت‌های دولتی ورشد کاذب سرمایه برای سهامداری، ترمیم یارانه‌ها وحاملهای انرژی و این اواخر فروش نفت به ملت و... سعی دارند افکار عمومی رابه سمت خود جلب ورای مردم را بدست آورند.
مذاکره پشت پرده با غرب و کلیه هم پیمانان خود با شعار رفع تعدی و هراس از جنگ طلبان تندرو؛ و...: در این پروسه احتمال اتفاقات زیر دور ازانتطارنیست! رفع تحریم‌های موقتی؛ ورود به بازار خرید نفت؛ سرازیر شدن دلارهای نفتی به ایران؛ برگشت آمریکا به برجام، و... تلاش می‌کنند.
این اتفاقات؛ قبل از انتخابات 1400 عملی شود. تادر افکار عمومی اعاده حیثیت کنند وبر توانمندی خود اصرار ورزند. این پروسه از سه سال گذشته در دستور کار دولت وکلیه‌ی نیروهای اعتدالی قرار گرفت؛
تبلیغ پروژه احمدی نژاد هراسی واینکه او مخالف روحانیت، مراجع تقلید، ضدولایت فقیه وانحراف است؛ تشویق چهره‌های اصلاح طلب برای نامزدی انتخابات؛ اختلاف بین نیروهای انقلابی و تشتت آراء انها در تعدد نامزد انتخابات، و...، از طرفی پمپاژ تبلیغات و تزریق این تفکر به جامعه و مردم که اصولگراهای تندرو و جنگ طلب --اصلاح طلبان؛ جریان احمدی نژاد؛ امتحان خود را پس دادند و کشور را با اختلاف افکنی به لبه پرتکاه بردند!! زمینه را آماده کنند تا در حذف فیزیکی (رد صلاحیت اصلاح طلبان و احمدی نژاد توسط شورای نگهبان) و حذف اصولگرایان تند رو در عدم استقبال مردمی؛ پیروزی خود راتصمین کنند؛
 آنها با شعار نجات ایران دوری از تنش جهانی و رسیدن به آرامش داخلی؛ جریان‌های درون نظام را ضربه فنی می‌کنند! تا همچنان چنگال اختاپوسی خود را در شکل ملاء و مترف حفظ کنند!! چنانچه بیش از سه دهه آب، خاک، ثروت مناصب حکومت و.. را به همین روشها تصاحب کردند!
پروژه بعدی در تکمیل پازل تکنوکرات‌های اعتدالی؛ بسیح تمام نیروهای است که به هر نحوی در حاکمیت به مشکل برخورد کردند؛ این تلاش می‌تواند در سطوح وسیع، در همه لایه‌های اجتماعی و سیاسی؛ مذهبی، پوشش ایجاد کند. برای نمونه 130 نماینده مجلس که رد صلاحیت شدند؛ در دستور کار آنها قرار گرفت و....! متاسفانه برخی از تحلیل گران با ساده انگاری میگویند امثال لاریجانی و یا هر چهره مثل ایشان اقبال مردمی ندارد، همان تحلیل‌های آبکی که اظهار داشتند، حسن روحانی در تمام نظر سنجی‌ها فقط چهار درصد اقبال مردمی دارند!! دیدیم که همان چهار در صدی در معادلات پیش آمده؛ شد منتخب مردم!! فلذا اینکه بگویند، فلان اعتدالی اقبال مردمی ندارند! خطای استراتژی است؛ به نطر می‌رسد، امثال لاریجانی باکهنه تجربه‌های که دارد، بهتر از حسن روحانی یک جمعبندی حماسی ایجاد می‌کند!!
در نتیجه: تجربه ثابت کرد که جریان اشرافی به راحتی می‌تواند در بسیج آراء قاطبه مردم در پوشش حمایت کهنه افسران جنگ نرم، مثل: خاتمی‌ها، هاشمی‌ها، ناطق، حسنین (حسن روحانی- حسن خمینی) موسوی-کروبی، اصولگرایان معامله گر؛ و حمایت برخی از بیوت مراجع تقلید، و حتی بعضی امنیتی‌ها (به شرط‌ها و شروط‌ها) را به صحنه آورد واقبال مردمی خود را بالا ببرد؛ از طرفی آراء خاکستری؛ اراذل، اوباش، ضد انقلاب، سلطنت طلب و تمام ردصلاحیت شدگان سنوات گذشته را پوشش می‌دهند!
تلخ‌ترین حیلت سیاسی این جماعت، سنگر گرفتن پشت ولایت فقیه، ولایتمداری دروغینی است که مسبوق به سابقه می‌باشد! ملت ایران: به هوش باشید که جریان ملاء و مترف سابقه چند هزارساله و ریشه اصلی آنها تفکر فراماسون می‌باشد؛ آن‌ها سعی دارند با استحاله نظام و مصادره رأی مردم، راه امام وشهدا را کم رنگ وبه ریش ملت ایران و مستضعفان عالم بخندند، 1400 سالی سرنوشت ساز است!
---------------------------------
حمدالله مبشری
مدیرکل اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اينطوري كه جناب مبشري ميبينم فقط خودت مبرا وولايتمدار هستي هشتاد ميليون فراماسون😳😂
کرنه بارو
Iran, Islamic Republic of
په رای وکی بییم
Iran, Islamic Republic of
شما که جزء گروه /د حق اظهار نظر ندارید چون کاندید مورد نظرت رد صلاحیت می شود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یا خوشبختانه خوب خودت را لو دادی!! چرا محمود احمدی نژاد منحرف را در لیست بالای خودت نیاوردی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۹۸
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
وته سر و ته نامه کو نه مشخصه..
معلوم نی مفهومش چنه اصلا
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بربابا تفکر ریشه در ملا‌ ومترف این مملکت
را بدبخت کرده،تفکر بسته،بدون رابطه با جهان
وغرب ،زمینه این همه بدبختی در کشور است
عربها همه یکی یکی با اسرائیل رابطه دارند
وما داریم خودمان راهزینه فلسطین ولبنان‌و...
می‌کنیم،دشمن‌تراشی ..
باعث اینهمه بدبختی شدهاست
لنده
Iran, Islamic Republic of
تا پنجاه سال دیه هی بنویس مدیرکل سابق .ونظرم اگه خودت برگردی دوباره بخونیش نمیدونی چه نوشتی
Iran, Islamic Republic of
برای پست گرفتن خودت داری تحلیل میکنی
دنا بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً ایشان تحصیلاتی در رسته ادبیات عرب داشته اند
چرا برخی عادت دارند برای نشان دادن دانش و سواد خود این همه کلمه و جمله قلمبه و سلمبه عربی بکار ببرند...؟
United States
وه بازار
لیکک
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مبشری اگه واقعا ادعای پاکی و حزب الهی بودن دارید یه مقاله هم در مورد استخدامی های دوران فرمانداریتان در شهرستان بهمئی بنویسید..چرا بانک های هم بهمئی هر کدومش یه جهان نژاد دارن؟؟چرا ادارات بهمئی پر هستن از اقوام نزدیکت...اعتبار جاده ممبی را چرا خرج جاده روستای فصلی پشتاوه کردین که فقط چند تا خانواده دامدار (عموها و عمو زاده هایت)اونجا زندگی میکنن...اورژانس بهمئی چرا پسر خواهرت هست و پسر برادرت...
از کبنا خواهش میکنم منتشر کن..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1