تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۲۴۳۲۵
در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج مطرح شد

اکبری‌تبار: صدای مطالبه‌گری از شورای شهر یاسوج بلندتر شنیده می‌شود / برخی شفاف‌سازی را نشر اکاذیب توصیف می‌کنند / دهراب‌پور: رعایت قانون اولویت کاری من است / نگین تاجی: خواسته ما فقط خواسته مردم است / خوبانی‌: شهر یاسوج رها شده / دستگاه‌های نظارتی بدون تعارف با متخلفین برخورد کنند

۱۴
۰
اکبری‌تبار: صدای مطالبه‌گری از شورای شهر یاسوج بلندتر شنیده می‌شود / برخی شفاف‌سازی را نشر اکاذیب توصیف می‌کنند / دهراب‌پور: رعایت قانون اولویت کاری من است / نگین تاجی: خواسته ما فقط خواسته مردم است / خوبانی‌: شهر یاسوج رها شده / دستگاه‌های نظارتی بدون تعارف با متخلفین برخورد کنند
کبنا ؛جلسه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز با حضور نماینده فرمانداری بویراحمد برگزار شد و در این جلسه محمد رحیم دهراب پور با 4 رأی به عنوان رئیس و علی اکبری تبار با 4 رأی به عنوان نائب رئیس شورای شهر یاسوج انتخاب شدند.
به گزارش کبنا، محمد رحیم دهراب پور رئیس جدید شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با قدردانی از مدیران سابق و فعلی امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رعایت قانون و احقاق حق مردم اصل و اولویت کاری ما است.
وی با بیان اینکه شورا باید به تفکر شورایی مزین باشد، افزود: شورای شهر یاسوج قائم به شخص نیست و باید خردجمعی و تفکر شورایی در شورای شهر یاسوج حاکم شود. باید در این عرصه خدمت به دنبال منافع عمومی مردم باشیم.
دهراب پور تاکید کرد: جایی شهرداری و شورا عوض شده، اعضای شورای وظیفه نظارت دارد و شهرداری باید کار اجرایی انجام بدهد، اگر جایی شهرداری به وظیفه‌اش خوب عمل نمی‌کند، وظیفه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج است که به آن ورود و به وظیفه خود عمل کند.
وی افزود: اصحاب رسانه همیشه پا به پای ما بوده‌اند و برای شهر و آبادانی شهر تلاش می‌کنند. که ما از رسانه‌ها تشکر می‌کنیم. و متأسفانه گاهاً با رسانه‌ها برخورد نامناسب صورت می‌گیرد که از آنها قدردانی می‌کنیم.
 علی اکبری تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز با انتقاد از مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدیران جایگاه شورای اسلامی را به معنای واقعی مورد توجه قرار بدهند. ما نماینده مردم هستیم، شهردار مدیرکل نیست، شهردار منتخب ما و مردم است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424322-2.jpg
وی افزود: اگر اعضای شورای شهر کمبودها، کاستی‌ها و نارسایی‌ها را فریاد می زند، این وظیفه اعضای شورا است، ما منتخب مردم هستیم و نظارت جزء وظیفه اصلی ما است، شهرداری را ما انتخاب کردیم، پس ما باید بر روی آن نظارت کنیم.
اکبری تبار گفت: در سال سوم شورای شهر یاسوج حرکتی را برای حقوق مردم آغاز کردیم. مطالبه گری اعضای شورای شهر یاسوج برای منافع عمومی مردم بوده است و این صدای که از شورای شهر یاسوج شنیده می‌شد، صدای مردم بود. و در سال چهارم این صدا، رساتر و بلندتر به جهت احقاق حقوق شهروندی شنیده خواهد شد.
وی گفت: ما هیچ چیزی جزء اجرای قانون در شهرداری یاسوج نمی‌خواهیم، بودجه شهرداری و دفترچه عوارض باید طبق قانون و آن چیزی که مصوب شده است، اجرا شود. پروژه‌های در شورای شهر یاسوج طراحی کردیم و آیا الان کسی نباید سئوال کند که این پروژه‌ها چقدر پیشرفت اجرایی داشته است. ما وظیفه داریم بر حسن اجرای کارها نظارت کنیم.
نائب رئیس شورای شهر یاسوج گفت: نباید روح مطالبه گری و نظارت را نشر اکاذیب توصیف کرد و متأسفانه بعضی به دلیل مشخص و اینکه از زیر بار تخلفات فرار کنند، شفاف سازی را نشر اکاذیب می‌خوانند. مردم از ما می‌خواهند. مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های نظارتی به این مسائل ورود کنند و اگر واقعاً مطالبه گری حقوق مردم اشکال دارد و نشر اکاذیب هست، برای ما هم تشریح کنید، تا بدانیم. ما صدای مردم هستیم.
  فرشاد نگین تاجی منشی شورای اسلامی شهر یاسوج با قدردانی از عملکرد مسعود خوبانی و هئیت رئیسه قبلی شورای شهر یاسوج، تاکید کرد: این حرکتی که در شورای شهر یاسوج آغاز شد، صدای مردم و حرف مردم است. حرکتی میمون و ارزشمندی است.
وی افزود: ما دوست داریم که شهرداری و شورای شهر موفق باشد. اما در جاهایی که حقوق مردم ضایع می‌شود قطعاً شورا ورود و قانونی عمل می‌کند.
وی به موضوع استیضاح شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: در بحث استیضاح شهردار یاسوج و سئوالاتی که از او شد، ما به دنبال آرمان‌های شهری بودیم، بدون هیچ حب و بغضی و قطعاً در سال آخر ما نیز مطالبه گری را توسعه می‌دهیم.
نگین تاجی تاکید کرد: خواسته ما فقط خواسته مردم است. اگر حقی از مردم ضایع شود، منتقد جدی هستیم. در نهایت توصیه می‌کنم، دست در دست هم و با همگامی، همراهی و همکاری اقداماتی انجام بگیرد که مردم از آن نفع ببرند.
مسعود خوبانی رئیس قبلی شورای شهر یاسوج نیز در این با تبریک به هیئت رئیسه جدید شورای شهر، اظهار کرد: ما شرمنده مردم هستیم که آنطور که باید و شاید کاری برای آنها انجام ندادیم.
وی به روحیه نظارت و مطالبه گری که در شورای شهر یاسوج شکل گرفته، اشاره کرد و گفت: همانطوری که بدون نگاه‌های قومی و قبیله‌ای شهردار یاسوج را انتخاب کردیم، الان هم وظیفه نظارتی خودمان را انجام می‌دهیم. چرا شهرداری یاسوج سه ماه نباید معاون مالی داشته باشد. شهر یاسوج رها شده است. هدف ما ایجاد رفاه عمومی برای مردم است.
 خوبانی تاکید کرد: مردم از مدیریت شهری ناراضی هستند و ما می‌خواهیم که دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به این مسائل ورود کنند و بدون تعارف با افراد کم کار برخورد شود.
سخنگوی شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: از دادستان یاسوج که حقیقتاً انسانی حق مدار، مردمی و قانون گرا و مقتدر هستند، ساه پاسداران، ارگان‌های نظارتی، بازرسی استان و سایر مسئولان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انشاالله مردم در انتخابات پیش رو جواب کم کاریها و دعواهای بچگانه شما را خواهند داد!
شما انتخاب شدید که به مردم خدمت کنید یا دائم به همدیگه حمله کنید؟!
شما که وظیفه شورا را خوب به زبان میارید چرا تا الان بهش عمل نکردید؟!
شما در امتحانتان نمره مردود گرفتین و تا آخر در پرونده شما ماندگار خواهد بود.
شما به وظایف و وعده هایتان عمل نکردید و ملت شما رو فراموش نخواهند کرد.
خداوند همه ما رو به راه راست هدایت کند،انشاالله.
ع7
United States
این شورا ضعیف ترین شورای تاریخ یاسوج هست باید به جای انتخاب هیئت رئیسه امروز استعفا می دادند تا مردم راحت میشدن این شورا مانع بزرگی برای امور شهری است هرچند که شهردار ضعیف هست اما از ناحیه شورا هم حمایت نشد و کارشکنی‌های شورا باعث شده شهر یاسوج هیچ‌گونه پیشرفتی نداشته باشد خیابان‌های داغون و بی توجهی زیاد به ترافیک شهری و ....ناشی از بی کفایتی شورای شهر می باشند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اخ سی شورای که هرسال فقط بلدن جای خوذ رو تغییر بدن واقعا بزرگترین ظلم این است که برای شورای بعدی نام نویسی کنید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
استان‌ما‌ازشورا‌خیری‌‌ندیده‌این‌یکسال‌هم‌تمام‌میشود‌
Iran, Islamic Republic of
خوبانی اکبر ی تبار بانگین تاجی فقط حرف میزنند عمل کردی تا حالا ما بهشون ندیدیم الان ما دوساله که برای خیابان شرف اباد حاجتی ها به این شورا مراجعه میکنیم ووعده به مامیدن خودشون هم به حرف خودشون اعتماد ندارند هروقت تونستن مشکل این چهارصد متر خیابان جاجتی هارا حل کنند اون وقت مما بهشون اعتماد میکنیم
۰۹۱۳۲۲۸۶۱۸۳
Iran, Islamic Republic of
انشالله که همه چیزی به خیر و خوشی تمام بشه
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جای این همه خودنمایی ب شرف اباد ی خورده رسیدگی کنید چندماه دیگه زمستون .و اب همه جا رو خراب میکنه
سلامی زاده
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری تبار توانایی نداردبه والله شماچهارنفردنبال منافع شخصی خودهستیداگرشماصدای مردم هستیدیکی ازکیوسکهای شهررابدهیدبه افرادعیره وابسته چراچراریابسه دیگه مردم خیلی بیناهستند
بابادی بختیاری
United States
از اینکه یکی از فرزندان خلف استاد بهمن بیگی به ریاست شورای شهر یاسوج انتخاب گشته اند از صمیم قلب برای دوست وهم کلاسی خود جناب آقای دهراب پور آرزوی موفقیت و سربلندی در راستای خدمت به
هم تباران و دلاور مردان دیار آریوبرزن را می نمایم....
از امریکا. ابراهیم بابادی بختیاری.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این شورا ضعیف ترین بی برنامه ترین بی انظبات ترین شورای تاریخ در شهر های استان بوده دلیلشم همه مردم می دونند. معلوم نیست چکار می کنند فقط حرف بلدند بزنند و دعوا کنند. یکیشون خودشو خدای سیاست می دونه دیگری خودشو پدر معماری ایران میدونه دیگری خدشو سردمدار سیاست های استان می دونه و ...
روائی رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم عزیز یاسوج
انگار شورای شهرمان چهر نفره شده .
این دودستگی چه منفعتی به شهرمان میبخشد.
این همه قصاص و مچ گیری در شهرداری و شورا چگونه هست .
واقعا از درون شورا و شهرداری شروع کنید . عوامل متخلف درون سازمانی ، تخلفات شهری و فنی ، تخلفات گسترده در دفاتر پیشخوان و مرتبط با کارکنان شهرداری رو حل کنید .
این همه فرافکنی و پرت اذهان از خرابی ها تا کی باید ادامه داشته باشد..
ایران
Iran, Islamic Republic of
۷ شورای ضعیف + شهردار ضعیف= نابودی یاسوج
افتضاح تر از این نمیشه شورای شهر
سيد
Iran, Islamic Republic of
ريشه همه بدبختيهاي شورا اقايان اكبري و اشنا است كه فقط به خاطر زد وبند با شهردار اين مشكلات را درست كردن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید ازجناب اکبری و مهندس اشنا ومهندس احمدی کیش تقدیر کرد و می توان مهمترین عامل سنگ اندازی در پیشرفت ابن شهر این چهار عضو مخالف دانست اگر صدای مردم بودن اعلام همبستگی میکردن تا سه عضو دیگر را توجیح کنند نه اینکه برای عدم به کارگیری نیرو های خود در شهرداری ساز مخالف بزنند وفقط منافع خود در نظر بگیرن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1