تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۲۴۱۲۰
با صدور پیامی

تبریک مسئولان شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار

۰
تبریک مسئولان شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
کبنا ؛                        فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران روز خبرنگار و عید بزرگ غدیر را تبریک گفت
 
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب، عید بزرگ غدیر و روز خبرنگار را تبرک گفت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به مناسبت روز خبرنگار و در آستانه عید بزرگ غدیر گفت :
در روز عید غدیر به دستور پیامبر اکرم (ص) تمام کسانی که جلو رفته بودند بازگشتند و تمامی کسانی که عقب بودند نیز به قافله غدیریان رسیدند تا حامل ابلاغ پیام الهی به مردم نسبت به امامت برای آیندگان باشند .
ولی برخی حاملان پیام آن روز غدیر پل ارتباطی صادقی بین غدیر و آیندگان نبودند چرا که چند سال بعد از این واقعیت با فراموشی و کتمان واقعیت غدیر ، امام اول مسلمین را خانه نشین کردند.
اما شهیدان آوینی و صارمی و … ، شهیدان اهل قلم انقلاب اسلامی با خون خود قلم زدند و به عنوان پیام آوران و روایت کنندگان راستین غدیر ۵۷ ملت ایران خوش درخشیدند و رسالت راستین خبرنگاری را به حد اعلا تعالی بخشیدند .
به راستی خبرنگاران صدای رسای مردم ، وجدان بیدار جامعه و پل ارتباطی صادقی بین مردم و مسئولین هستند و چون آن ها همواره ببن مردم زندگی می کنند ، حاملی امین در جهت پیام رسانی مردم به مسئولین و بالعکس برای حل مسائل و مشکلات مردم و تعالی جامعه می باشند .
معتقدم خبرنگاران عزیز خاضعانه و بی ادعا همواره در تلاشند همچون چراغی روشن و هدایتگر در ایجاد وحدت ، همدلی ، امیدآفرینی در جامعه اثربخش باشند .
چنانچه در تمامی صحنه ها و عرصه ها انقلاب از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا  همواره در کنار مردم بوده و هستند و تقدیم شهدای عزیزی همچون صارمی و آوینی و … به پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران گواه این مدعا ست.
لذا برخود واجب میدانم عید بزرگ مسلمانان جهان ، عید امامت و ولایت را و این روز مبارک را که به نام شهید گرانقدر محمود صارمی و روز خبرنگار مزین است هم به خانواده این شهید بزرگوار و هم به جمعیت عظیم رسانه به ویژه به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان گچساران تبریک و تهنیت گفته و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در همه صحنه ها و عرصه‌ها و ماموریت‌های محوله تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم .

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب

------------------------------------------------------------------------------------------------
 
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت روزخبرنگار
فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ سید محمد موسوی در پیامی فرارسیدن ۱۷مردادماه روزخبرنگاررابه همه خبرنگاران و خدمتگذاران عرصه خبرتبریک و تهنیت عرض نمود.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ،متن پیام بدین شرح است: بی شک روز خبرنگاریادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی رابردوش کشیده وخاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند.
اهمیت خبر وخبرنگاری به اندازه‌ی است که در قرآن کریم یک سوره به نام نباء یعنی خبرویک سوره به نام قلم اختصاص یافته است.
رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی )بیان داشتند:((اگرزحمات شما نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود .شما هستید که این لحظه ها ی گذرنده را باتلاش و دلسوزی زیاد ،برجسته وماندگارمی کنید ودراختیاراذهان وافکارعموم مردم قرارمی دهید)) .
بدون شک زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق موضوعات پلیسی،رسیدن پلیس به هدف برقراری نظم و امنیت و مقابله باناهنجاری های اجتماعی را آسان تر می کندواین دوقشرزحمت کش توانسته اند درتمام سال های همکاری خود ،همچون حلقه های یک زنجیر،آرامش و آسایش رابرای جامعه به ارمغان آورند.
این روزها که میدان های نبرد تغییر شکل داده و ذهن مردم ،عرصه فتنه انگیزی دشمنان شده است تابامسموم کردن فضای جامعه اهداف پلید خودرا دنبال کنند و دشمنان ازطریق رسانه های خود سالانه میلیاردها دلار هزینه صرف می کنند تا کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و علیه دستاوردها و پیروزی های مکرر آن سمپاشی کنند،در چنین فضایی است که نقش اصحاب رسانه درخنثی کردن توطئه دشمنان برجسته شده و اطلاع رسانی دقیق آنها و روشن کردن اذهان مردم به واقعیات می تواند دراین امر کارگشا باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یا دو خاطره شهید صارمی وتمامی شهدای عرصه خبر و همچنین تبریک عید سعید غدیر خم ،از زحمات و تلاشهای مجاهدانه تمامی خبرنگاران و فعالان این عرصه تشکر فراوان نموده واز خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت این عزیزان را مسئلت می نمایم.

سرهنگ سید محمد موسوی
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

            مدیر آموزش و پرورش گچساران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
متن پیام ایوب مقیمی به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار به شرح زیر است:
 
*ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ*
*‎قسم به قلم و آنچه می نویسند*
 (سوره مبارکه قلم – آیه ی یکم)
به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید
 
اینک که بار دیگر سعادت حضور در روز سترگ خبرنگار را یافته ایم، با سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند، بر خود لازم می دانم تا از زحمات و تلاش ها و پیگیری های مجدانه شما عزیزان در راستای انعکاس واقعیت ها و حل مشکلات مردم تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزون تان را از درگاه باری تعالی مسئلت نمایم.
 
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی هست که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ شهید محمود صارمی و تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
*روزتان را گرامی می داریم*
ایوب مقیمی
مدیر آموزش و پرورش گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1