تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۴۱۰۰
با صدور پیام‌های جداگانه صورت گرفت

واکنش مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به روز خبرنگار

۰
واکنش مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به روز خبرنگار
کبنا ؛مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام‌ها به شرح زیر هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
 بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ
 ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یسْطُرُونَ
 روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای عرض تبریک و خدا قوت به زحمات و خدمات خبرنگاران و بهانه‌ای برای بهتر اندیشیدن و مشورت با صاحبان قلم.
 به همین مناسبت بر خود فرض میدانم که از زحمات شبانه روزی همه‌ی اهالی قلم و رسانه تقدیر کرده و تشکر خالصانه خود را ابراز دارم.
 اکنون که خداوند قادر متعال این بنده‌ی خود را مورد لطف و عنایت قرار داد تا برای پنجمین دوره، افتخار خادمی مردم عزیز و گران‌سنگ دیارم را در مجلس شورای اسلامی بدست بیاورم، بر این باورم که ادامه‌ی این راه و برداشتن این بار بزرگ امانت بدون همراهی و همکاری همه جانبه اهالی ارزشمند رسانه کاری سخت و طاقت فرسا است.
 خدمت به مردمی نجیب، کم توقع و سرشار از استعدادهای ناب انسانی در علوم و فنون مختلف آنهم در مناطقی که اینچنین از ریل توسعه پایدار و همه جانبه خارج شده است، عزمی بلند و اراده‌ای قوی می‌خواهد.
و بدون شک بازگشت این کهنه دیارِ پر افتخار به عزّت، اقتدار و توسعه‌ی همه جانبه نیازمند مطالبه گری عمومی، عدالت خواهی، مشورت با نخبگان و صاحب نظران، اندیشمندان و صاحبان فکر و قلم است.
 از خبرنگاران تلاشگر استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تقاضا دارم بیش از پیش نسبت به انتشار و مطالبه گری در حل مشکلات و خواسته‌های عمومی همت ورزند، نقایص و کاستی‌های مختلف را با جدیت و به دور از حب و بغض‌های سیاسی و جناحی بیان نمایند و واسطه‌ای مطمئن و دلسوزی امین بین مردم و مسئولان باشند.
خواهشی که از محضر شما علمداران حقیقت طلبی و عدالت خواهی دارم این است که خادم مردم خود را در شناسایی و حل همه‌ی مشکلات عمومی یاری نموده و با تشکیل پویش‌های مطالبه گری فعال و پویا برای هر کدام از پروژه‌های بر زمین مانده‌ی شهرستان‌ها، بازوانی توانمند برای سامان دادن به کهگیلویه‌ای آباد و پر رونق فراهم نمایید.
 اینجانب به عنوان کسی که همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم گرانقدر دیارم می دانم نیز خود را حامی و همراه شما دانسته و از تمام ظرفیت‌های لازم برای حمایت از خبرنگارانی که عَلَم مطالبه گری، عدالت خواهی و مبارزه با رانت و فساد را زمین نگذارند استفاده خواهم نمود.
به حول و قوه الهی
 سید محمد موحد
نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
  روز مرگ قلم؟!
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.
 متن پیام سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:
بسمه تعالی
گزارشگری و خبررسانی، یک حرفه‌ی با ارزش است. (مقام معظم رهبری)
هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه قلم و اندیشه جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند.
خبرنگاران به راستی نماد راستین تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و برای عینیت بخشی به "نون والقلم مایسطرون" شبانه روز در حال تلاش و خدمت‌اند که باید قدردان این افسران جنگ نرم باشیم.
در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت و هر جایی که نیاز باشد خبرنگاران و اصحاب رسانه با عشق، ایثار و از خود گذشتگی صحنه‌هایی به یاد ماندنی را در تایخ این مرز پرگهر ثبت و ضبط می‌کنند.
اینجانب یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید خداعفو عبدیانی؛ شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد را گرامی داشته و فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی تبریک می گویم و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام محمدعلی پیرسبزی آمده است:
بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ
ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ
کمترین سهمِ هر ملتی، رَستن از ذلت است و رُستن در آرامش... پیمودنِ مسیرِ تلخِ ریاضت است، برای چشیدن حلاوت رضایت...و این جودی از وجودِ ستبرِ فرهنگ آن ملت است که جوهره اصلی و غایت قلم و اهالی قلم، فرهنگ، هنر و رسانه است، اهالی قلم خوب می‌دانند که قلمشان در صراط خیر و شرِّ، نقش بسزا و سهم تأثیر گذاری در طول تاریخ داشته و دارد چرا که قلم می‌تواند هم بر جاودانگی و عروج، و هم به درماندگی و هبوط دلالت داشته باشد، رشد و توسعه، در جوامع بشری متأثر از تاریخ، ادبیات، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و پژوهشِ کسانی بوده وخواهد بود که در این گذار، با اندیشه، شناخت، آگاهی و دغدغه، قلم می‌زنند و صادقانه فردای بهتر را ترسیم می‌کنند.
اهالی رسانه در راه توسعه و فرهنگ و تحقق ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در سایه حضور و گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری، اقتدار و امنیت کشور  همیشه همراه مردم و همپای مسئولین، حضور چشمگیر و نقش بسزایی داشته، و با   تحلیل‌های درست در مقابل اخبار کذب رسانه‌های معاند، در زمان مناسب و اطلاع رسانی صحیح، این نقشِ مهم را پرنگتر نموده‌اند، تقارن زیبای عید غدیر و روز خبرنگار فرصتی است مغتنم، برای پاسداشت رسالت پیامبرانِ عرصه قلم، فرهنگ و رسانه که شایسته میدانم ضمن تبریک این روز بزرگ و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عرصه خبر، از روایت و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در انعکاس تلاش‌های ایثارگرانه و خستگی ناپذیر مدافعان عرصه سلامت،  سپاسگذاری نمایم.  
امید در این رسالت خطیر، همواره مقام والای قلم بر تارک جبینن تان بدرخشد.

پیام مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، متن پیام هادی زارع پور به مناسبت روز خبرنگار  به این شرح است:
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند وگرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته‌ای که در راه روشنگری وآگاهی بخشی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌نمایند.
خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند وسلامت فرهنگی وفکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
سفیران اطلاع رسانی وآگاهی بخشی شایسته تقدیر وسپاسند. تحقق اهداف عالی در آموزش وپرورش مستلزم مشارکت عمومی است ودر این جهت خبرنگاران نقش بسیار بارز وبرجسته ای دارند.
فلاسفه می گویند: مطبوعات ورسانه ها مربی جامعه هستند.
بی شک بخش مهم اطلاع رسانی وآگاهی بخش در عرصه گسترده آموزش وپرورش مرهون ومدیون تلاش خبرنگاران است.
17 مردادروز خبرنگار) را به همه تلاشگران عرصه اندیشه وقلم و خبرنگاران عزیز استان تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه بخصوص شهید جبهه قلم واندیشه شهید محمود صارمی، جد وجهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل ومسئولانه ارج می‌نهیم واز خداوند متعال تداوم عزت واهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی وحق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

رئیس کل دادگستری روز خبرنگار را تبریک گفت
دکتر حسن نگین تاجی با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس کل دادگستری استان در این پیام اظهار داشت: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند از خبرنگاران و اهل رسانه تشکر کردند.

پیام سیده فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز خبرنگار
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یسْطُرُونَ
هفدهم مردادماه یادآور مقام تمام انسانهای فرهیخته و اهل قلم بویژه یادوخاطره شهید والا مقام شهید محمود صارمی است.
معلمان و خبرنگاران از ارکان اساسی جامعه هستند. خبرنگاران و اهل قلم نقش ارزنده‌ای درمراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی دارند.
خبرنگاران حلقه واسط مردم و مسئولین هستند که سیاست‌های مسئولین را به مردم و از سوی دیگر مشکلات و انتقادات مردم را به مسئولین می‌رسانند.
یکی از اساسی‌ترین هدف‌ها، پیوند جامعه است. لذا شایسته است خبرنگاران، جامعه را نسبت به آموزش و پرورش حساس کنند و مشارکت آنان را افزایش دهند. اگر بخواهیم مدارس باکیفیت داشته باشیم و مدرسه به جامعه و جامعه به مدرسه تبدیل شود، خبرنگاران در این میان نقش مهمی دارند.
در این روز باشکوه جد و جهد تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را در برافروختن چراغ اطلاع مسئولانه ارج می‌نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما در روایت عشق، آزادی و حق گویی و خبرنگاری را آرزومندم.

پیام مدیرکل غله و بازگانی کهگیلویه و بویراحمد
روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز  تبریک عرض می‌کنم  شما روح بیدار جامعه هستید که امید است قلم و صدای خود را در توسعه و آبادانی منطقه بکار برده سلام و  درود بر انسانهای که درتمامی شرایط ولحظات مختلف حرمت قلم و دانستن را نگه داشته و توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حقیقت به کار نمی‌گیرند. روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش  انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت بزرگ وعظیم و تأثیر گذار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و باصداقت و ارزشمند خود، موجبات آگاهی و تعالی، توسعه و بالندگی جامعه را فراهم نموده. قشر فرهیخته‌ای که به پاس  تاثیروتوانایی  والای کار خبر و پیام رسانی، همواره ازجایگاه رفیعی در نزد افراد منصف و جویای دریافت حقایق برخوردار بوده و شایسته قدر شناسی می‌باشند.
ابوالحسن صداقت کیش غله وبازگانی کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم و تجسم امانت‌داری، مسوولیت، تعهد و وظیفه‌شناسی هستند. روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است. خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌نمایند، از این‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردار می‌باشند. پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس». حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از ویژگی‌های خبرنگاران موفق و  خداترس است. اینجانب ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شجاع و پرتلاش، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به پرچمداران وادی قلم و آگاهی، علی‌الخصوص خبرنگاران حوزه منابع طبیعی وآبخیزداری تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت‌های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش عمده‌ای در انعکاس موفقیت‌ها و بیان مشکلات و کمبودهای منابع طبیعی وآبخیزداری و همیشه با انتقادات سازنده خود باعث رشد و تعالی بیشتر حوزه‌های مختلف این اداره کل شده‌اند، اعلام می‌نمایم.

عبدالخالق خرسندیان فعال فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذک فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ.
حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری، نهراس.
 خبرنگاری بیش و پیش از آن که شغل باشد عشق است! عشق به انسان‌ها و ارزشهای والای انسانی! عشق به آنچه مطلوب عقل و فطرت است! خواه مرتبط با طبیعت و محیط زیست باشد و یا فرهنگ و معیشت و حقوق انسان‌ها!
خبرنگار؛ این عاشق بی چشمداشت می‌کوشد جهت نشان دادن دردها و کاستی‌ها و یا به نمایش گذاشتن راههای حل مسائل، سخت‌ترین شرایط را تحمل کند از رفاه و آسایش زندگی خود می زند و جالب اینجاست که این ایثار و از خودگذشتگی برای وی مطلوبیت و لذت به همراه دارد و این نکته را در انگیزه‌ای که در گزارشات و نقش آفرینی‌های بعدی به نمایش می‌گذارد به وضوح می‌توان دید و نیازی به اثبات ندارد.
در این بین خوشا به سعادت آنان که با وجدان بیدار، احساس مسئولیت، تعهد و تقید به ارزشهای والای اسلامی- انسانی، دلسوزی نسبت به دردها و آمال همنوعان و باور به امانتداری تصویرگر حقایق زمان خویش هستند.
در جامعه رسانه‌ای، بسیارند انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، از مال، آبرو، موقعیت و گاهی جان خود در مسیر باورهایشان که در امتداد ارزشهای اسلام عزیز، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گذشتند.
ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مجاهدتهای قشر عزیز خبرنگار در عرصه‌های گوناگون، خاصه شهیدان والامقام و آرزوی تندرستی و دوری از قضا و بلا برای جانبازان سرافراز از این طیف، روز فرخنده و پرمیمنت خبرنگار را خدمت یکایک برادران و خواهران فعال در این جبهه سرنوشت ساز خاصه شما عزیز زحمت کش در این میدان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامت، سعادت و توفیق اثربخشی روزافزون خدمت خالصانه شما عزیزان را خواستارم.
با نهایت احترام
عبدالخالق خرسندیان

رضا خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 نون والقلم و مایسطرون
 با درود فراوان به روح پرفتوح شهدای خبرنگار خصوصاً شهید صارمی
هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران فرهیخته، اصحاب قلم و رسانه استان  تبریک و تهنیت عرض  می‌نمایم . امیدوارم در رسالت خطیر خود همواره موفق و موید باشید.
      
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت و از این قشر تلاشگر و زحمت کش تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام به این شرح است:
«ن والقلم و ما یسطرون»
هفده مرداد ماه «روز خبرنگار» و روز تجلیل از تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، همت شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهم.
یقیناً، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی میسر نمی‌شود.
بدیهی است انعکاس اخبار و رویدادها، توام با صحت، دقت و سرعت که لازمه کار حرفه‌ای می‌باشد تأثیر به سزایی در رشد و بالندگی در عرصه توسعه و اعتلای جامعه دارد.
رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در پیشبرد و تعالی اهداف مدنظر هر جامعه‌ای دارد و به همین خاطر از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بنده بر این باورم رسانه می‌تواند بازتاب واقعیت‌های جامعه خود باشد و در این راه اعتماد افکار عمومی به رسانه تنها در گرو بازتاب حقایق کسب خواهد شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز از خداوند متعال سلامتی، تندرستی و سخت کوشی این عزیزان برای ایجاد همدلی و هم گرایی جهت تحقق فرامین مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب و خدمت مضاعف به مردم در سایه عنایات خاصه بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را مسئلت دارم.
سید امان الله جهانبین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک فرماندار لنده
 ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز کشور در رأس خبرنگاران فعال دیار لنده تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در بر افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.
 به اعتقاد اینجانب خبرنگاران انسان‌های هستند که نماد عینی تعهد و دلسوزی و وظیفه‌اند.
 بی شک این عزیزان چشمان بیدار هر جامعه‌ای و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند. ازینرو می‌توان گفت بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های آنان خواهد بود.
 از تعریف کلی خبرنگار و وصف سختی‌های این صنف که بگذریم با بخشی از فعالین این حرفه در جوامع کوچتر می‌رسیم.
جاهای که قطعاً مشکلات بیشتر و وظیفه یک خبرنگار سنگین‌تر می‌شود.
 (رسانه‌های محلی) بی تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است چرا که خود در میان مشکلات زندگی می‌کنند.
 شهرستان نوپای لنده نمونه بارز عینی همین جوامع محلی توسعه نیافته در بخش‌های مختلف بود که خبرنگاران آن پا به پای مسئولین و سایر اقشار مطالبه گری کردند تا امروز لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.
 قلم زدن‌های که باعث شد لنده پس از سالها تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شود و امروز به جرات می‌توان گفت منطقه‌ای هستیم که به هر گوشه از آن که نگاه کنیم جنب و جوش و فعالیت عمرانی را می‌بینیم.
امروز بواسطه مطالبه گریهای خبرنگاران، آنانکه که گاه خود از مشکلات می‌گفتند و گاه صدای مسولین و منتقدین شدند، بحمدلله صدای غرش ماشین آلات را از میان کوه و تپه و دشت‌های لنده می‌شنویم.
 حال که بحمدلله پس از سالها این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است و در هر حوزه‌ای که مطالبه‌ای داشته‌ایم کارگاهی برپا شده است نوبت به وظیفه خطیر تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رسد.
 اکنون انتظار می‌رود (در کنار انتقال حتی کوچک‌ترین مطالبات و مشکلاتی بجای مانده که خواست مردم است) خبرنگاران عزیز در راستای امید بخشی به جامعه وارد میدان تشریح خدماتی شوند که خود روزی آنها را مطالبه می‌کردند.
 با تشکر از همه تلاش‌های خالصانه خبرنگاران عزیز
 سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
سردار مهدی انصاری طی پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس متن این پیام بدین شرح است: خبرنگاران وجدان بیدار، چشم بینا، زبان صادق و صریح در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی به جامعه هستند و چون دیدبان صادق برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع رخدادها و حوادث تلاش می‌کنند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.
اصحاب رسانه با روشنگری‌های خود می‌توانند در راستای هدایت افکار عمومی جامعه نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش خبری رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند است و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
اینجانب با توجه به اینکه ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید ً محمود صارمی ً به نام روز خبرنگار نامیده شده است، ضمن ادای احترام به شهیدان و جانباختگان اصحاب رسانه میهن اسلامی و تقدیر از زحمات همه فعالان رسانه‌ای در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه نظم و امنیت استان، روز خبرنگار را به آنها تبریک عرض می‌نمایم و سلامتی، سرافرازی و توفیق آنها را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری از خداوند منان مسئلت دارم.
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت روزخبرنگار

فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ سید محمد موسوی در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خدمتگذاران تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:  بی شک روز خبرنگاریادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت طلب است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی رابردوش کشیده وخاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند.                             
اهمیت خبر وخبرنگاری به اندازه‌ی است که در قرآن کریم یک سوره به نام نباء یعنی خبرویک سوره به نام قلم اختصاص یافته است.               
رهبر فرزانه  انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا   (مدظله العالی) بیان داشتند: ((اگرزحمات شما نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما هستید که این لحظه‌های گذرنده را باتلاش و دلسوزی زیاد، برجسته وماندگارمی کنید ودراختیاراذهان وافکارعموم مردم قرارمی دهید))  .     
بدون شک زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق موضوعات پلیسی، رسیدن پلیس به هدف برقراری نظم و امنیت و مقابله باناهنجاری های اجتماعی را آسان‌تر می کندواین دوقشرزحمت کش توانسته‌اند درتمام سال‌های همکاری خود، همچون حلقه‌های یک زنجیر، آرامش و آسایش رابرای جامعه به ارمغان آورند.         
این روزها که میدان‌های نبرد تغییر شکل داده و ذهن مردم، عرصه فتنه انگیزی دشمنان شده است تابامسموم کردن فضای جامعه اهداف پلید خودرا دنبال کنند و دشمنان ازطریق رسانه‌های خود سالانه میلیاردها دلار هزینه صرف می‌کنند تا کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و علیه دستاوردها و پیروزی‌های مکرر آن سمپاشی کنند، در چنین فضایی است  که نقش اصحاب رسانه درخنثی کردن توطئه  دشمنان برجسته شده و اطلاع رسانی دقیق آنها و روشن کردن اذهان مردم به واقعیات می‌تواند دراین امر کارگشا باشد.                    
اینجانب ضمن تبریک  روز خبرنگار و پاسداشت یا دو خاطره شهید صارمی وتمامی شهدای عرصه خبر و همچنین تبریک عید سعید غدیر خم، از زحمات و تلاشهای مجاهدانه تمامی خبرنگاران و فعالان این عرصه تشکر فراوان نموده واز خداوند متعال صحت، سلامتی و موفقیت این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

متن پیام ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار  
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یسْطُرُونَ
قسم به قلم و آنچه می‌نویسند
(سوره مبارکه قلم – آیه‌ی یکم)
به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
اینک که بار دیگر سعادت حضور در روز سترگ خبرنگار را یافته‌ایم، با  سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند، بر خود لازم می دانم تا از زحمات و تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه شما عزیزان در راستای انعکاس واقعیت‌ها و حل مشکلات مردم تقدیر و تشکر نموده و توفیق روز افزونتان را از درگاه باری تعالی مسئلت نمایم.
نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی هست که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ شهید محمود صارمی و  تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
روزتان را گرامی می‌داریم

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحین
پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس». حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از ویژگی‌های خبرنگاران موفق و  خداترس است.
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند
بی شک نقش مهم و تأثیرگذار تمام دست‌اندرکاران رسانه، خبرنگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا و در همه مواقع، همواره منشأ اطمینان‌بخشی برای سلامت جامعه بوده و بازویی توانمند برای اطلاع‌رسانی و همکاری با مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) محسوب می‌شوند و امید است در کنار هم با حفظ آرامش و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و مسئولانه در این آزمون بزرگ نیز همچون همیشه سربلند بیرون بیاییم.
اینجانب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و شهید صارمی و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود، یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان، سعادت، سلامت و توفیق روز افزون را در تمامی امور خواستارم.

دکتر ابراهیم یاری نسب
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1