تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۲۴۰۹۶
شهردار مادوان در گفت‌وگو با خبرنگاران:

سرانه ورزشی و فضای سبز شهرداری مادوان صفر است / گوش مسئولان مربوطه بدهکار نیست / 24 هزار نفر جمعیت معطل سیاسی‌کاری آقایان / احیای اعتماد بین مردم و شهرداری مادوان

۶
۰
سرانه ورزشی و فضای سبز شهرداری مادوان صفر است / گوش مسئولان مربوطه بدهکار نیست / 24 هزار نفر جمعیت معطل سیاسی‌کاری آقایان / احیای اعتماد بین مردم و شهرداری مادوان
کبنا ؛شهردار مادوان گفت: شهر مادوان با 24 هزار نفر جمعیت، سرانه ورزشی و فضای سبز آن، صفر است.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و عید سعید غدیر، اظهار کرد: رسیدن جامعه به قله‌های سعادتمندی بی شک در گرو بیداری رسانه است.
وی رسالت شهرداری را در دو بخش سلبی و ایجابی دانست و گفت: معابر عمومی مربوط به حق‌عامه مردم است و کسی حق ندارد اجناس خود را در آنجا قرار دهد، ممکن است ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر رخ دهد و این از وظایف شهرداری است که آن را سلب کند.
شهردار مادوان با بیان اینکه در یک سال ۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز را رفع کردیم، افزود: سرریز جمعیتی به حریم شهر هجوم آورده و مانع تغییر کاربری شهر می‌شود ما در دوره خدمت اعتقاد به اجرای قوانین و ضوابط داریم و قانون مبنای کار ما بود به همین دلیل مشارکت اجتماعی تقویت شد.
وی با بیان اینکه هر سه ماهه گزارش کار به مردم ارائه می‌شود، به استنثائی بودن شهر مادوان اشاره کرد و گفت:  نرخ جمعیت‌پذیری شهر مادوان در سال ۸۷، ۱۴.۷ درصد بود.
شهردار مادوان با بیان اینکه اگر مسئولان خودشان را مقید به رعایت قانون بدانند، هیچ مشکلی برای مردم و خودشان پیش نمی‌آید، اظهار کرد: مشارکت اجتماعی مردم مادوان در رفع مشکلات شهر بسیار رضایت بخش است و در واقع به دلیل عملکرد خوبی که مجموعه شهرداری داشته است، اعتماد بین مردم و شهرداری احیاء شد. بخشی زیادی از توفیقات بنده مربوط به همراهی و مشارکت مردم است.
وی تصریح کرد: شفافیت در کارها و اطلاع رسانی دقیق و صادقانه سبب شده تا مردم امروز خودشان را صاحب شهرداری بدانند.
شهردار مادوان تقویت اقتصاد شهری را از دیگری برنامه‌های خود در این شهر دانست و گفت: این موضوع به خوبی در شهر مادوان به بار نشست. بودجه مادوان هر ساله 50، تا 70 درصد افزایش پیدا کرده است. و ما بودجه شهرداری را بر اساس واقعیت‌ها و وضعیت شهر تدوین کرده‌ایم.
وی افزود: در سال 99، بودجه شهرداری مادوان 106 میلیارد و 500 میلیون ریال است که سال گذشته بودجه شهرداری 63 میلیارد ریال مشخص شد که به دلیل عملکرد خوب همکاران به 70 میلیارد ریال رسید. که حجم عملیات عمرانی ۴۴ درصد افزایش یافت.
جهانبخش با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف اعتبارات شهرداری مادوان رشد قابل توجه داشته است، افزود: در حوزه ورزش و مکان تفریحی (پارک) سرانه این شهر صفر است و علی رغم پیگیری‌هایی که داشتیم، مسئولان مربوط کمترین توجه را داشته‌اند.
وی تصریح کرد: اطلاع دارید که اغلب جمعیت شهر مادوان جوان هستند و باید زیرساخت‌ها را برای تحرکت و پویایی آنها فراهم کنیم و مرتب این موضوع را گوشزد کرده‌ایم و گویا اداره کل ورزش و جوانان گوشش بدهکار به مشکلات حوزه ورزش نیست. و فکری به حال این جمعیت 24 هزارنفری نداشته‌اند. و باید از سپاه تشکر کنیم که یک سالن ورزشی در این شهر احداث کرد. از سال ۹۵ تاکنون مدام تکرار می‌کنیم مادوان فضای ورزشی نیاز دارد اما ورزش و جوانان گوشش بدهکار نیست و نسبت به این میزان حمعیت بی‌تفاوت هستند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424096-2.jpg
جهانبخش شهردار مادوان تصریح کرد: سرانه فضای سبز (پارک تفریحی) در این شهر صفر است. ما مکانی را برای احداث پارک در نظر گرفته‌ایم، که متأسفانه در این خصوص مسئولان مربوطه همکاری لازم را با ما نداشته‌اند.
شهردار مادوان در ادامه با تاکید بر بی‌تفاوتی نسبت به نبود فضای سبز در مادوان از مسئولان انتقاد کرد و گفت: مسائل سیاسی مانع واگذاری زمین منابع طبیعی به شهرداری مادوان شده است. مادوان فاقد فضای سبز است موضوع فضای سبز و ایجاد پارک در دستور کار قرار گرفت به همین دلیل دست به دامن منابع طبیعی شدیم کارها انجام شده اما کمیسیون منابع تعلل می‌کند و مسائل سیاسی مانع واگذاری اراضی منابع طبیعی برای فضای سبز مادوان شده است.
این مسوول با اشاره به ساماندهی طرح ۲۰ متری خلیج فارس مادوان گفت: حفظ شهر از خطر سیلاب دیگر اقدام شهرداری بود که
سینمای خانواده در مادوان به بهره‌برداری می‌رسد.طرح هادی در شهرداری پیش‌بینی می‌شود این مهمترین ابزار توسعه شهر است.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ پروژه عمرانی اجرا شد و۱۲ رپروژه هم در سال ۹۹ داریم که در صورت به بهره‌برداری رسیدن از حوزه عمرانی خداحافظی و به سمت مبلمان شهری حرکت خواهیم کرد.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در حق و حقوق کارگران شهرداری معوق نداریم البته دو پروژه کار شده و امیدوارم مطالبات تا پایان سال پرداخت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روشنفکر سیتون درست ایکنه
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله
علی
Iran, Islamic Republic of
نه فضای سبز براشون کاشته باید سبز بشه
علی
United States
درودبرشرفت مردروز های سخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهرداری با این پول ها چه کار می کنه
نه جدولی
نه اسفالتی
فقط هفته دو روز آ
Iran, Islamic Republic of
شما هم دنبال پستی ملا داریوش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1