تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۲۴۰۵۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت بصورت مجازی

۱
برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت بصورت مجازی
کبنا ؛هفته قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد با 8 جشنواره در 15 گرایش در بستر فضای مجازی برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفته قرآن و عترت استان با 8 جشنواره در 15 گرایش فرهنگی و هنری با محوریت فضای مجازی، از 20 تا 26 مردادماه در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در جلسه ستاد برگزاری هفته قرآن و عترت استان افزود: جامعه ما جامعه ای دینی است و ضرورت دارد مبانی قرآن و عترت ، شخصیت ائمه و نگاه‌های دینی برای جامعه تبیین شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برگزاری هفته قرآن و عترت فرصت مناسبی است برای شهرستان‌ها و جامعه قرآنی خاطرنشان کرد: در این برنامه ها ظرفیت‌های مختلف قرآنی در رشته های فرهنگی و هنری را و استعدادهای فعالان قرآنی و هنرمندان شناسایی و شکوفا می شود.   
پیرسبزی همچنین با اعلام جشنواره های هفته قرآن و عترت در استان افزود: مسابقات قرآنی در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5 جز و حفظ جزء 30 زیر 16 سال در سراسر شهرستان های استان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه جشنواره ها با گستره استانی برگزار می شوند گفت: جشنواره سرود و نغمات دینی در شهرستان بویراحمد،جشنواره هنرهای تجسمی و نمایشگاه آثار تولیدی هنرمندان استان با موضوعات خوشنویسی، نقاشی خط، عکس، پوستر و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، جشنواره نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی در شهرستان کهگیلویه با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شوند.
وی در ادامه برگزاری جشنواره های شعر و داستان در شهرستان گچساران، مسابقه کتابخوانی در شهرستان بهمئی و طرح ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در سراسر شهرستان های استان را از دیگر جشنواره های هفته قران و عترت استان اعلام کرد.   
پیرسبزی همچنین تجلیل از پیشکسوتان قرآنی استان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده هفته قران و عترت استان عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1