تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۳۹۹۷
در جلسه مشترک روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

فحش می خوریم ولی فوتبال ما رونق دارد، کاش حرف ها آزادانه زده شود و توهین به کسی نشود / بدون شما ما هیچ هستیم / هیئت فوتبال خانواده است اختلافات باید درون هیئت حل شود

۸
۰
فحش می خوریم ولی فوتبال ما رونق دارد، کاش حرف ها آزادانه زده شود و توهین به کسی نشود / بدون شما ما هیچ هستیم / هیئت فوتبال خانواده است اختلافات باید درون هیئت حل شود
کبنا ؛
جلسه مشترک روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست دلباز رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه با قدردانی از اقدامات خداداد افشاریان، اظهار کرد: باید مشکلات فوتبال استان در چارچوب دقیقی حل شود. آقای آشتیانی محبوب فوتبال استان است، کاش هیچ وقت مسائل هیئت فوتبال دست انسان های نامحرم و در فضای مجازی قرار نمی گرفت.
دلباز تاکید کرد: نباید هیچ وقت اختلافات درون خانواده هیئت فوتبال استان به بیرون درز پیدا کند تا افرادی که با هر بادی به هر جهتی می روند، بر این اختلافات دامن بزنند.
وی افزود: آقای افشاریان بزرگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است و سال ها در این عرصه تلاش کرده، اما یکی از شائبه هایی که درباره او مطرح می کنند، این است که او آمد و رفت زیادی به فوتبال گچساران دارد.
وی افزود: آقای افشاریان نباید اجازه بدهد که افراد معلوم الحال برای فوتبال استان تصمیم بگیرند. برخی افرادی که مشخص نیست چه نسبتی با هیئت فوتبال دارند، در این هیئت حضور دارند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برگزاری جلساتی که در آن همه هیئت ها حضور دارند و اظهارنظر می شود بسیار ضروری است. اعضای هیئت فوتبال باید مرتب از شهرستان ها سرکشی کنند و  مشکلات شهرستان ها رصد و برای رفع آنها اقدام شود. همچنین باید از افراد موجه در کمیته ها استفاده شود.
         
وی بر تدوین یک تقویم برنامه کاری تاکید کرد و گفت: باید تلاشی صورت بگیرد و مشکل حضور نیروی انتظامی و اورژانس هنگام برگزاری مسابقات، یک بار برای همیشه مرتفع شود.
دلباز گفت: لازم است افراد باتجربه، امین و درستکاری را برای ناظرین هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص کنیم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه به کمبود تجهیزات و امکانات در هیئت ها اشاره کرد و گفت: آقای افشاریان اقدامات خوبی برای تجهیز هیئت ها انجام داد، اگر این رویه ادامه پیدا کند، قطعاً شرایط بهتر خواهد شد. هر چند از شرایط  مالی هیئت استانی اطلاع داریم ولی باید فکری به حال مشکلات مالی هیئت ها شود.
وی با بیان اینکه تمام زحمات هیئت فوتبال استان بر دوش هیئت های شهرستان ها است، افزود: تمام مشکلات بر گردن ما است، پس لازم است که سهمی از درآمدهای هیئت فوتبال استان به شهرستان ها اختصاص داده شود.
وی گفت: هیئت فوتبال بدون تیم داری یعنی هیچ، پس سعی کنیم با هماهنگی بیشتر تیم دارها را تقویت کنیم تا تیم هایی که قرار است در خارج از استان بازی کنند، با برنامه ریزی و آبروی بیشتری حضور پیدا کنند.
دلباز گفت: باید هیئت های فوتبال مورد ارزیابی قرار بگیرند تا نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود و یقیناً معرفی هیئت های فعال و خوب در توسعه و پیشرفت فوتبال استان تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: تشویق باشگاه ها، ورزشکاران ، داوران و پیشکسوتان برتر، انگیزه پیشرفت و توسعه را برای سایرین به وجود می آورد، پس باید به تشویق این موارد پرداخت.
دلباز بر تقویت فوتبال بانوان تاکید کرد و گفت: استعدادهای زیادی داریم که در سطح کشور نقش آفرینی کرده اند، پس باید زمینه را برای فوتبالیست های زن فراهم کنیم تا هنگام تمرین و حضور در میادین ورزشی نخواهند با مشکلات فرهنگی مقابله کنند.
        
شمس الله بزرگ زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان چرام نیز در این جلسه به دغدغه های خود پرداخت و گفت: مشکل بزرگ تیم داران ما، ثبت باشگاه ها است. آنها به دلیل عدم توان مالی نمی توانند باشگاه های خود را به ثبت برسانند.
وی افزود: یکسان سازی قیمت اجاره چمن ورزشی ضروری است نه اینکه فردی 50 هزار تومان اجاره بدهد و فرد دیگری 30 هزار تومان.
بزرگ زاده گفت: ورزشگاه چرام مشکلاتی دارد. آبیاری این ورزشگاه به صورت سنتی انجام می شود، تلمبه 48 ساعت کار می کند، انتظار می رود برای آبیاری آن به شکل نوین اقدام شود.
وی با اشاره به بیماری کرونا، گفت: بسته بودن ورزشگاه هزینه زیادی برای ما می آورد. وقتی برخی از مکان های عمومی در این ایام بازگشایی شده اند، چرا نباید زمین های ورزشی ما که فضای بیشتری دارند، باز باشند.
هاشمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان لنده گفت: بنیاد برکت به ما وعده داده که تیم سوپر لیگ شهرستان لنده را مورد حمایت قرار دهند.
حمید صادقی رئیس هیئت فوتبال شهرستان باشت در این جلسه گفت: امیدواریم جلوی دخالت برخی افراد در هیئت فوتبال شهرستان باشت گرفته شود، باید استقلال عمل داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت نیازمند استقلال عمل است گفت: مدیریت برای آنکه فعالیتی صورت دهد باید امکانات اولیه داشته باشد.
وی افزود: بعضاً تصمیماتی گرفته می شود که دردسرآفرین است، و اگر اختلافاتی به وجود می آید باید با تدبیر رفع شود.
صادقی اظهار کرد: شبهاتی برای ما وجود دارد که مجوزها را چه کسی باید بدهد.
        
غلام آموزگار رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران نیز اظهار کرد: هیئت فوتبال در گچساران زمین و سالن ورزش ندارد، روی زمین ورزشی بین ما و اداره ورزش دعوا است.
آموزگار با بیان اینکه در گچساران 12 باشگاه و 18 تیم داریم و سه رده مسابقه برگزار کرده ایم، گفت: متاسفانه اکثرا سالن ها و زمین های ورزشی دست کسانی است که اصلاً ورزشی نیستند، زمین ورزشی بشارت روشنایی ندارد.
رئیس هیئت فوتبال گچساران بیان کرد: کلاس های مربیگری خوبی برگزار کردیم. مسابقات فوتسال برگزار کردیم.
آموزگار در خصوص لزوم همکاری داوران اظهار کرد: کمیته داوران باید زیر نظر ما کار کنند نه اینکه برخی افرادی را جمع کنند و علیه ما کار کنند.
وی افزود: نباید بدعت شود که هر کس که از دیگری خوشش نیامد باند تشکیل دهد و علیه دیگری اقداماتی انجام بدهد، اینطور باندبازی ها به نفع هیچ کس نیست، امروز علیه من است و فردا علیه دیگری .
          
عسکری رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهمئی بیان کرد: برنامه اجرایی هیئت فوتبال استان در کشور بی نظیر بوده است. اگر سالن و زمین خوبی در اختیار ما باشد هیئت ها هیچ مشکلی نداشته باشند، تیم های ما در حد لیگ کشوری ظاهر می شوند.
آشتیانی رئیس هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد اظهار کرد: هیئت فوتبال استان در دوره مدیریت جدید با برنامه ریزی فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام کمیته ها با برنامه ریزی فعالیت ها ادامه پیدا کرد، ولی هیئت فوتبال استان باید اقتدار بیشتری از خودش نشان بدهد.
آشتیانی با بیان اینکه زمین چمن ما به بخش خصوصی واگذار شده، افزود: اداره ورزش نباید اجازه بدهد هیئت های فوتبال بدون زمین چمن و یا سالن ورزشی باشند.
آشتیانی گفت: یکی از مشکلات ما در فوتبال عدم استفاده از مشاورین موجه و پیشکسوت در هیئت فوتبال است. از طرفی، کسی که وارد حوزه ورزش می شود زندگی او از نظر اقتصادی تباه می شود و مسائل مالی زندگی اش می ماند، لذا باید پیشکسوت ها را برای حضور در هیئت فوتبال دعوت کنیم.
آشتیانی گفت: برخی افراد از روی خصومت مصاحبه می کنند و ما وظیفه داریم بدون توهین به آنها پاسخ منطقی بدهیم، هیئت فوتبال یک خانواده است و اگر اختلافی هست باید درون خود هیئت حل شود. چون متاسفانه بعضی افراد از آب گل آلود ماهی می گیرند.
آشتیانی با بیان اینکه چند صباحی برخی افراد ناخوشنام سیاست را وارد ورزش می کنند، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد به دلیل منافع شخصی دست به هر کاری می زنند، اما اینگونه رفتارهای این افراد عزم ما را برای تلاش و ماندن بیشتر کرده است، در هر صورت، اقتدار هیئت فوتبال نباید شکسته شود.
         
خانم آشتیانی نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت اخلاق حرفه ای در فوتبال پرداخته و گفت: هر بازیکنی از مربی خود الگو می گیرند و متاسفانه گاهی شاهد رفتارهای ناشایست هستیم، و به همین دلیل به نظر من مسائل اخلاقی باید در گزینش مربی لحاظ شود. هیئت می تواند سعی کند از افراد خوشنام در هیئت ها استفاده کند.
آشتیانی افزود: هیئت های بانوان هیچ منبع درآمدی ندارند، با مشکلات مالی مختلفی مواجه هستند، از طرفی همه ی هیئت ها باید منظم شوند، بانک اطلاعاتی بازیکنان بانوان باید تشکیل و تکمیل شود، مدارس فوتبال راه اندازی شود تا بانوان زیر نظر همین مدارس فعالیت کنند. بانوان ما از جمله بانوان دهدشت پتانسیل زیادی دارند و می تواند حتی در فراتر از مرزها بدرخشند.
آشتیانی در انتهای سخنان خود گفت: درخواست ما این است که سالن اختصاصی به عنوان پایلوت در اختیار بانوان فوتبالیست قرار داده شود.
آشتیانی دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آقای افشاریان  و هیئت فوتبال استان تحت فشار سیاسی و مادی زیادی است. عده ای دل شان برای فوتبال نمی سوزد و به دنبال منافع شان هستند، می خواهند هیئت فوتبال را به زانو در بیاورند، قطعاً دشمنی هم باید مردانه باشد. باید در چارچوب مردانه حرف هایمان را بزنیم و نباید حرف توهین آمیزی بزنیم.
وی گفت: دوستانی که اینجا هستند هم فحش خور خوبی هستند و هم کارکن خوبی هستند. اما باید مورد حمایت قرار بگیرند، برخی از کمیته ها ریالی پول نمی گیرند.
وی افزود: نباید اختلافات شهرستان ها به استان بیاید، باید قدرت رفع مشکلات را داشته باشیم. به علی قسم تیم دیشموکی، لنده ای، باشتی، بویراحمدی و دنایی برای ما فرق ندارد. هر کسی مشکلی دارد سعی کند مشکل را برطرف  کند و مشکل را به جاهای دیگر نکشاند.
آشتیانی در ادامه گفت: باید حرمت ها را نگهداریم و مشکلات را در چارچوب قانون حل کنیم. آقای افشاریان یکی از سرمایه های فوتبال، داور بین المللی و رئیس هیئت فوتبال است و باید از این سرمایه استفاده کنیم.
افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این نشست گفت: بدون شما ما هیچ هستیم. همه بارها و زحمت های هیئت روی دوش شماها هست و بدون مزد و منت دارید کار می کنید.
افشاریان اظهار کرد: فحش می خوریم ولی فوتبال ما رونق دارد. پس رونق داریم که عده ای هم فحش می دهند. اما فوتبال الان در کما است. کاش حرف ها آزادانه زده شود و توهین به کسی نشود.
افشاریان بیان کرد: ما باید دوستانه و در یک همیاری و همکاری با هم مشکلات را حل کنیم، باید بتوانیم بدون توهین و دوستانه حرف هایمان را بزنیم و انتقادات درست و منطقی داشته باشیم.
افشاریان گفت: قطعا باید دوره های آموزشی بیشتری برگزار کنیم، باید تجهیزات و امکانات بیشتری داشته باشیم، قطعا مشکلات هم وجود دارد، اما باید در فضای دوستانه رفتار کنیم، تقابل نکنیم، همه ما در کنار هم و در یک ردیف ایستاده ایم، در مقابل هم نیستیم. دست از خودزنی برداریم .
وی افزود: اگر کسی خلاف نظر ما حرفی دارد باید حرف او را بشنویم، باید نقدها را بپذیریم. اما کسانی که حرف می برند و می آورند بدون منظور این کار را نمی کنند. باید بزرگوار باشیم و به خاطر فوتبال اختلافات را کنار بگذاریم. حرمت کمیته های استانی را حفظ کنیم.
         
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از رؤساي هیئت ها بپرسین که مربیان گزینش میشوند یا نه چرا با فساد برخورد نمیکنین
والدین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هیچ نظارتی بر روی مربیان نمیشه خواهش میکنم از دستگاه نظارتی که مربیان و تیمدارهای فوتبال رو کنترل کنین
Iran, Islamic Republic of
چرا با افرادی که در فوتبال اخلاقی.. عربده کشی میکنن برخورد نمیکنید چرا براحتی میگذارید نام ورزش و مربی زیر سوال بره بر چه اساس و عدله ای مجوز به اینا میدین چرا برخورد نمی‌شود مگه کسی که یا مشکل داره و اگه تحقیقی بشه همه میدونن فساد داره راحتی میگذرید
Iran, Islamic Republic of
لطفا به مسائل اخلاقی که در مدارس فوتبال و رده پایه وجود داره رسیدگی کنید بجای جلسات
Iran, Islamic Republic of
فوتبال با این وضعیت اخلاقی که وجود داره یه راه داره انحلال
فوتبالیست
Iran, Islamic Republic of
اگه راست نیگین اول .فوتبال که خودشون رو مربی می‌نامند برخورد کنین و اصلا در فوتبال باب شده
داور پاک
United Kingdom
/باعث و بانی تبانی و زد و بند هستن همونطوری که با زد و بند و بدون سابقه مدیریتی رییس هیات فوتبال شدن .این اقا فوتبال و داوری استان را بخاطر منافع شخصی و خانوادگی نابود کرد
م ب
Iran, Islamic Republic of
فوتبال و مدیریت تون هم مثل جلسه گذاشتن تون بی اصول و قاعده است. اصول بهداشتی کرونایی لطفا رعایت کنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1