تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۳۹۵۷
متن ارسالی؛

پاسخی به اظهارات «دهراب‌پور»؛ آقای دهراب پور خیر شما و شورا کدام است؟

محمد علی نصرت زاده - مقیم تهران
۳۲
۱
پاسخی به اظهارات «دهراب‌پور»؛ آقای دهراب پور خیر شما و شورا کدام است؟
کبنا ؛بعد از انتشار خبری با عنوان «دهراب‌پور: خیری از فرزندان ملی کهگیلویه و بویراحمدی برای استان ندیده‌ام / خودمان را هزینه آنها نکنیم» در پایگاه خبری کبنا، یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به صحبت‌های او پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

به گزارش کبنا، متن ارسالی به شرح زیر است؛
مدیر پایگاه خبری کبنا نیوز
با سلام و تحیات الهی
لطفاً متن زیر را طبق قانون مطبوعات در پاسخ به اظهارات محمدرحیم دهراب‌پور عضو محترم شورای اسلامی شهر یاسوج در آن سایت خبری درج شود.


همه محمدرحیم‌ دهراب پور در شورا را به چهره‌ای می‌شناسند که در گوشه‌ای می‌نشیند و جز انتقاد و اعتراض به این و آن هیچ کار و پیشنهاد موثری ندارد. وضعیت آشفته شورا و درگیری‌های مداوم اعضا در طول جلسات شورا که به یک رویه تبدیل شده است بخوبی نشان‌گر عملکرد اعضای شورای شهر یاسوج می‌باشد. این در حالی است که با توجه به سابقه دهراب پور در شورا این انتظار وجود داشت که وی در نقش یک مدیر و بزرگتر به تلطیف فضا و هدایت شورا به سمت عملگرایی نقش بازی کند ولی در عمل دهراب پور از ابتدا خود بخشی از اختلافات و چند دستگی‌ها در شورا شد و این وضعیت کماکان ادامه دارد. بهترین تعریفی که از شورای شهر یاسوج و اعضای آن از جمله دهراب پور می‌توان داشت آن است که شهروندان تاکنون خیری از شورا ندیده‌اند. اعضای شورایی که با رأی مردم و در قبال تعهد کار به مردم به این جایگاه انتخاب شدند اما در سه سال گذشته به گفته نماینده بویراحمد و دنا بر روی اعصاب مردم بوده‌اند.
نکته جالب اما آن که دهراب پور به عنوان یکی از اعضا به جا پاسخگویی به افکار عمومی و پذیرش مسئولیت وضعیت ضعیف شورا و شهرداری مدام در مقام طلبکار از دیگران ظاهر می‌شود و بقیه را به بی خیری و ایجاد شر متهم می‌کند. در چند روز اخیر وی ابتدا گفت که هیچ خیر و شری از استاندار ندیدیم و بعد در جلسه اعضای شورا با نماینده بویراحمد و دنا تهران نشینان را به بی خیری متهم کرد و گفت که هیچ خیری از تهران‌نشینان ندیده‌ایم.
البته دهراب پور مشخص نکرد منظور و مراد وی از خیر چیست و تهران نشینانی که منظور وی نیروهای انسانی هم استانی در مسئولیت‌های ملی هستند باید چه کاری انجام دهند تا به عنوان خیر به حساب آید؟
بهتر است آقای دهراب پور بر این نکته دقت داشته باشد که این مدیران در وهله اول مدیر ملی هستند و قرار نیست صرفاً در یک‌جغرافیا ارزیابی شوند. علاوه بر این برخی از همین‌مدیران به جهت شناخت از استان کهگیلویه و بویراحمد و وابستگی که به استان داشته‌اند در طول سال‌های گذشته منشأ اثرات و خیرات بسیاری در استان بوده‌اند.
برای نمونه امروز نظر هر کهگیلویه و بویراحمدی را در مورد خداداد غریب پور جویا شویم نگاه مثبتی به این‌مدیر ملی وجود دارد و به گواه آمار و تاکیدات از بالا وی و مجموعه تحت مدیریت وی از موفق‌ترین سازمان‌ها در کشور می‌باشند. ضمن آن که غریب پور در طول سال‌های گذشته حمایت بی نظیری از نیروی انسانی شایسته و جوانان توانمند استان در بخش‌های مربوطه داشته است و دفتر وی به روی هر طرح و برنامه‌ای در طول سال باز است و تاکنون بارها استاندار و نمایندگان استان جلسات و نشست‌های بررسی راه‌های سرمایه گذاری ایمیدرو در استان را برگزار کرده‌اند.
هم چنین در مورد غلام رضا تاجگردون که به نوعی دهراب پور در جواب دفاع خوبانی رئیس شورا از تاجگردون و انتقاد به کوتاهی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در موضوع اعتبار نامه و حمایت وی از تاجگردون از بی خیری تهران نشینان صحبت کرده است باید گفت که همین ادعای رئیس شورای شهر یاسوج بخوبی گواه حضور مؤثر تاجگردون در یک مسئولیت مهم ملی و حمایت‌های بودجه‌ای از نهادها و سازمان‌های استان است.
ضمن آن که تاجگردون اساساً مسئولیت مستقیمی نسبت به شورای شهر یاسوج ندارد و شورای شهر یاسوج خود مسئول عملکرد خود می‌باشد و بهتر است به جای یقه گیری از دیگران به مردم بگویند که در سه سال گذشته جز ائتلاف وقت و جدل بر سر موضوعات شخصی چه دست آوردی دیگری داشته‌اند؟
شورا و شهرداری جای تکیه دادن بر صندلی و موعظه کردن‌نیست بلکه جایی است که باید برای مردم و شهر کار کرد موضوعی که در میان اعضای شورای یاسوج کیمیای بسیار کمیابی است.
------------------------------------------------
محمد علی نصرت زاده -  مقیم تهران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای قربون شما
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود به شرف حاج محمدرحیم دهراب پور با این صحبتشون که هیچ خیری از تهران نشینان، استان ندیده است
Iran, Islamic Republic of
ادم با دغدغه مثل دهرابپور برای شهر یاسوج ندیدم
سیمان یاسوج
Iran, Islamic Republic of
همین آقای غریب پور تعریفی، پسرش رو به عنوان عضو هیئت مدیره سیمان یاسوج منصوب نموده است.
Iran, Islamic Republic of
نیروی ملی فقط به درد خودش و خانواده اش میخوره
Iran, Islamic Republic of
مدیران ملی کجا و خیرشان کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حتما باید بگی تهران. مشخص تازه
موسوی
United States
آقای غربب پور درب اتاقش فقط برای عده ای خاص باز هست نه همه کس
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور را ۴۰ سال هست که میشناسم انسانی بسیار پاکدست و دلسوز مردم هستند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تو فقط خواستی برای حرفات سخنان دهراب پور را بهانه کنی عزیزم دگه فصل نو رسیده
Iran, Islamic Republic of
حرف حاج دهرابپور کاملا" بحا و درست بوده
Iran, Islamic Republic of
ما هم خيري نديديم آقاي تهران نشين
بویراحمد
United States
بسیار جالب وارزنده
Iran, Islamic Republic of
حیف رسانه خبری که هر متن و نوشته های همه رو نشر میده
Iran, Islamic Republic of
وقتی انتخاب میکنید باید هم اینطور حرف بزند .
Iran, Islamic Republic of
مرحبا دکتر دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
یکی بیاد مدیران ملی رو آنالیز کنه تا معلوم بشه اینها دنبال این هستن که به بچه هاشون و فامیلاشون پست بدن
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال جناب دهراب پور که اکثرا حرفهای دل مردم رو میزنی
Iran, Islamic Republic of
منظور حاجی آدم های شناخته شده وکلیدی است نه شما، حالا چرا شما به خودت میگیری، اصلا شما کی هستید
Iran, Islamic Republic of
افرین جواب دندان شکن
شورا
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور. در بویراحمد است که ریشه کن نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
اقای دهرابپور نماد کامل سیطره قوم گرایی برفرهنگ انتخابات استان است نه شایسته سالاری ایشان منتقد بدنیا امده اند
Iran, Islamic Republic of
در اینکه دهرابپور دغدغه استان را دارد هیچ شکی نیست
Iran, Islamic Republic of
درود حاجی جان
Iran, Islamic Republic of
این اقای نصرت زاده کارش چیه؟
Iran, Islamic Republic of
مدیر ملی که به درد منطقه شون نمیخوره هم نباشه بهتره
علی بابا
Iran, Islamic Republic of
کمایی جان نه انگار زیشه .کامنت منه فعال نیکنی
دوستی از لوداب
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور مردی که یک هزارم وجود ایشان شورا بوده است
قبل از شورا و در دهه ها و روزهایی که سیاسیون امروزی یا نبودن و اگر هم بودند نمودی نداشتند ، جناب آقای حاج دهراب پور تنها فردی بود که در نبود امکانات آن روزها از جمله اتومبیل های لوکس امروزی و جاده های صعب العبور آن روزها و گاها در کولاک و برف و بارانهای آن موقع هیچ وقت مردم بویراحمد سفلی رو تنها نمی‌گذاشت .
شاید تنها منجی و قوت قلب و سنگ صبور بویراحمد سفلی در مواقعی با وجود سیاسیون و نمایندگان ادوار فقط جناب آقای حاج دهراب پور بوده است
در باب دهراب پور و خدمات ایشان و پیگری مشکلات مردم و دلسوزی ایشان هزاران صفحه می‌شود نوشت .
همان دهراب پوری که سهم ایشان با وجود موقعیت‌های ملی و محلی و جایگاه های خاص و قدرت چانه زنی بالا و ارتباطات موثر با بزرگان حکومتی فقط یک حقوق سه میلیون تومنی است.و
اما :
جناب نگارنده !!!!!!!!
من که نفهمیدم منظور شما از این نوشته چی بوده و برداشت خودتون چی بوده و مثلاً خواستی چی رو ثابت بفرمایید
اگر خواستید از تهران نشینان دفاع کنید که نتوانستید و اگر خواستید دهراب پور رو تحقیر و تضعیف کنید باز هم ناتوان بوده اید.
آقای نگارنده شورای دوم و سوم و محمد بهرامی نتیجه تعاملات و مدیریت خاص دهراب پور در شوراهای ادوار بوده است .
شهر یاسوج با اجرای خیابان های و بلوارهای کشاورز ، قرنی ، ارم و عدل چهره ی شهری بخود گرفت که همگی با حمایت و قدرت آقای دهراب پور و دوستانش در شورای دوم و سوم و مدیریت خاص آقای بهرامی کلنگ خوردند و به بهره برداری رسیدند.
آنقدر خدمت رسانی و توسعه شهر یاسوج رو سردرگم و گیج و مبهوت کرده بودند که فقط با ورود دهراب پور به شورا و انتخاب بهرامی به عنوان شهردار قدرت و جرأت آن اصلاحات و آن خدمات موثر بود و مبارزه با مافیایی که در شهرداری و سازمانهای موازی بوجود آمده بود فقط با حضور دهراب پور و شجاعت و هزینه کرد ایشان امکان پذیر بود
اگر دهراب پور و همکارانش در شورای سوم و دوم نبود الان
بلوار کشاورز
قرنی
خیابان ساحلی و ۶۰ متری عدلی وجود نداشت
اگر دهراب پور نبود امروز به جای پارک ساحلی و مهرورزی یا ویلاهای مربوط به کسانی عرض اندام میکرد که مجوز انحصارش رو گرفته بودند یا هم محل داد و ستد همون عوامل مافیا در سازمانهای مربوط به حوزه شهرسازی بود .
اگر دهراب پور نبود امروز خبری از تپه نور الشهدا نبود
اگر دهراب پور نبود خبری از آبشار یاسوج نبود هر چند که در شورای چهارم متاسفانه هر کاری دلشان خواست به روز آن آورند
اگر دهراب پور نبود رودخانه بشار این نبود که الان هست هر چند که دیگه چیزی ازش نمونده
اگر دهراب پور نبود خدا میداند که املاک مربوط به مسجدهای قبا ، مسجد معروف به طیبی ،مسجد محمود آباد و مسجد بالاتر از رفاه جایگاه مرکز فروش و یا ملک خصوصی کدام یک از افراد مافیا و قدرت بود
اگر دهراب پور و شورای سوم و مهندس بهرامی نبود مطمین و آگاه باشید پل غدیر یا ابوذری وجود نداشت .
اگر دهراب پور نبود ۹۰درصد داراییهایی مربوط به شهرداری به عنوان مزایده به غارت می‌رفت
هر چند که در شورای چهارم متاسفانه بخش اعظمی از آنها بر باد رفتن
اگر دهراب پور نبود زمینهای جناح راست بیمارستان امام سجاد همگی به یغما میرفتن که خدا رو شکر قسمتی از در اختیار سازمان بازنشستگی و بنیاد شهید قرار گرفت
و هزاران خدمت دیگر که یا به ذهن بنده خطور نکرد و یا واقعا ناپیدا و فقط دهراب پور خودش خدای خودش میداند
در پایان در هیچ دوره ای مثل آن دوره که آقای دوستی استاندار و آقای غریب پور فرماندار و آقای بهرامی شهردار و زنده یاد رودشتیان معاون فنی استاندار و آقایان مرحوم پردل و آقای شجاعی و حاج دهراب پور و آقای پناهی و دیگر دوستان اعضا شورای بودند خدمت گذاری نشد.
برادر جان اگر امروز دهراب پور به قول شما در گوشه ای از شورا نشسته ضمن اینکه اصلا اینطور نیست اما اسیر اذهان باطل امثال شمایی شده که مغرضانه بر طبل بدبینی و کینه مبکوبی
اگر دهراب پور گفته تهران نشینان کاری نمی‌کنند دال بر تضعیف کسی نیست و به مثابه انتقاد است که در آن هم شکی نیست و هم وارد است
دهراب پور در شورای پنجم به مثابه شیریست در قفس نه گوشه گیر منزوی و اسیر دو گروه منفعت طلب و منفعت گرا که هر کدامشان برای حفظ خودشان و رسیدن به خواسته هایشان دور ور آن قفس گیج و سر در گمند
و آخر اینکه خدا کنه بخاطر این نوشته یه چیزی گیرت بیاد
و سلام
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
عجب بقیه هم کشک بودن؟ فقط دهراب پور و بهرامی؟ خدمات ۱۶ ساله شهرداری رو فقط محدود کردی به این دو نفر؟ مشکلات اقتصادی که در شورا در زمان آقای بهرامی بوجود اومد چی؟ اونها هم از قبل آقای دهراب پور بوده یا فقط محسنات؟ منکر زحمات این عزیزان نمیشیم منتها با دید منطقی و منصفانه. اگر از خانواده دهراب پور نباشی از فامیل نسبی ایشون هستید. این قهرمان سازی ها هم به درد خودتون میخوره . روابط عمومی باعث شده مردم ایشون رو نشناسند والا در هر مجموعه ای ورود کردند باعث ویرانی شدند چون منیت خودشون رو بر هر صلاحی ارجح دونستن
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای دهراب پور
آرین
Iran, Islamic Republic of
نه ویاسوج خیر دیدم ،نه وتهران، مشکلات مردم را حل کنید،مردم تا یه حدی صبر دارند،جان خودم اگه همین جور ادامه دهید/.یاامام زمان خودت کمکمون کن.
حاجی
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی تاجایی که حاج محمدرحیم دهراب پور درصف حسودان به حساب اید ان هم دردفاع از یک عده نیروهای فرصت طلب ازاستان که فقط درفکرپرکردن کیسه خود ودور وریازهردوجریان جعلی به اصطلاح اصولگرایی واصلاح طلبی که درتهران دست به گردن هم برروی سفره مردم نشسته اند ان هم غافل ازاحوال مردم مظلوم استان که فقط درزمان انتخابات برای کسب وجهه وامتیازگیری به استان می ایند وبلافاصله باروبنه خود رابسته وبه پایتخت رفته وبنام مردم برای خود کاروکاسبی می کنند بی انکه کمترین نفعی برای مردم استان داشته باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1