تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۲۳۸۹۴
ابهاماتی پیرامون انتخاب شهردار دهدشت؛

کلانتری و آزمون قانونمداری / شورای شهر دهدشت؛ گاهی با قانون گاهی علیه قانون!

۶
۲
کلانتری و آزمون قانونمداری / شورای شهر دهدشت؛ گاهی با قانون گاهی علیه قانون!
کبنا ؛حاشیه‌های انتخاب شهردار جدید دهدشت آنهم با لابی‌های صورت گرفته بحث داغ این روزهای شهرستان شده است.
جلال داورپناه دارای مدرک دکتری مهندسی و مدیریت منابع آب با کسب ۴ رأی جایگزین برخه شد.
زین العابدین بالوایه، رئیس شورای شهر دهدشت پیش از این در گفت وگو با رسانه‌ها ادعا کرده بود. «این قانون است که شهردار اصلح را انتخاب می‌کند.»
ولی می‌بینیم با استناد به آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار، داورپناه که رأی مثبت بالوایه را داشته، سابقه ۵ ساله مدیریت میانی برای شهرداری‌های شهر با جمعیت ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر را ندارد.
بالوایه گفته بود«ملاک انتخاب شهردار هم قانونی است و قانون؛ شهردار اصلح را مشخص کرده است. شهردار باید مدرک تحصیلی مرتبط و دارای سابقه‌ی مدیریت باشد، این ملاک‌هایی است که بیشتر مدنظر قانون است و باید فردی انتخاب شود که آگاه با مسائل شهری باشد.»
روشن است که شورای شهری هابه ویژه بالوایه، قانون را بهانه‌ای برای پیشبرد اهداف طایفه گرایی و سیاسی خود کرده‌اند که گاهی با قانونند و گاهی علیه آن!
گفته می‌شود، جلال داورپناه شهردار جدید دهدشت، همان دهیار جنجالی کلایه چرام است که حکمش به دلیل سو استفاده از امکانات دولتی به نفع «عدل هاشمی پور» در انتخابات از سوی حسین کلانتری لغو شد.
حال بعد از انتخاب و برخورد سلیقه‌ای شورای شهری‌ها با قانون، نوبت به استاندار قانونمدار کهگیلویه و بویراحمد رسیده است که از این آزمون چه امتیازی کسب می‌کند؟
داور‌پناه آیا خیری برای دهدشت به ارمغان می‌آورد
سید جلال داورپناه شهردار منتخب شهر دهدشت

آیا کلانتری حکم شهردار جدید دهدشت را تأیید می‌کند؟ شهرداری که فاقد سابقه  ۵ ساله مدیریت میانی است و پیشتر از امکانات دولتی به نفع کاندیدش سو استفاده کرده بود!
یکی از شهروندان در گفت و گو با کبنا اظهار کرد:《کسی که نمی‌تواند حقوق شهروندی را رعایت کند، تأیید شدن حکمش از سوی استاندار کار عاقلانه‌ای نیست.  مضاف بر آن در چنین جایگاهی راحت تخلف انجام می‌دهد پس کلانتری اگر ارزشی برای حقوق شهری و شهروندی قائل است باید امضاءنکنند.》
این در حالی است که در برخی رسانه‌ها بدون توجه به اصل ماجرا و تخلف انتخاباتی صورت گرفته آمده است، کلانتری حق لغو حکم دهیار را تا زمانی که شورای روستا از وی حمایت می‌کند را ندارد، و لغو حکم تنها برای نمایش اقتدار استاندار بوده است!
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
خانمی که مثلا شما این خبرو نوشتی مثلا به نظر خودت الان کار شاقی کردی که چند خط کپی کرده و به عنوان خبر منتشر کردی؟ ما کاری با شهردار و انتخابش اصلا نداریم میخواد علی باشه یا تقی باشه اما تویی که مثلا اسم خودتو گذاشتی رسانه تو چرا بر طبل قومیت میزنی؟ یعنی اگر یکی دیگه رو که با موحد بود انتخاب میکرد مینوشتی انتخاب اصلح شورا، نمره بیست به شورا ، شورای دهدشت سربلند از یک انتخاب و سایر اراجیف دیگه...بخداقسم آدم خنده‌اش میاد به شما بگه رسانه!!!!

جناب کمایی قبلا حساسیت بیشتری برای انتخاب اخبارش داشت اما می‌بینم مدتیه شده مثل بقیه سایت هایی که کارشون فقط و فقط کپی کردنه؟

کمایی جان، تورو بخداقسم یه کم برای کارت و جایگاه رسانه اهمیت قایل بده، تورو بخدا کبنا رو با اخبار سطحی و کم ارزش خراب نکن.

بخداقسم هیچ کاری به انتخاب شهردار ندارم فقط دوست ندارم جایگاه رسانه پیش چشم مردم کم اهمیت بشه همین
United States
جناب بالوایه سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حیف از حمایتهای که ازت کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قانون باید برای همه باشد.وقتی گزینه یک طرف کارشناس ادبیات هست گزینه طرف مقابل هم فاقد سابقه اجرایی می شود.لذا استاندار محترم باید مانع همه بی قانونی هاشوندتا عده ای خود را مجاز به بی قانونی ندانند
Iran, Islamic Republic of
فاجعه بود این انتخاب شورای شهر دهدشت.در این یک مورد میتوان مردم را هم مقصر دانست که با انتخاب افراد ضعیف در شورا دانسته حقوق خود را نادیده میگیرند...
Iran, Islamic Republic of
اون عضو شورایی که در تمام جلسات شورا قران میخواند چرا در روز انتخاب شهردار دیگر قران نخواند؟؟؟!!میخواستدیگر اعضا رادور بزند یا قسم به قران را؟؟انصافا شوراها نه تنها کمکی به کم کردن مشکلات مردم نمیکنند بلکه ورود بعضی افراد به این تشکیلات دهن کجی به قانون و انتخاب افراد شایسته است....کبنا لطفا بدون سانسور وتحریف نشر دهید.
..
Romania

امسال مراسم حضرت آیت اله آمیر احمد تقوی پرشورتر برگزار خواهد شد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1