تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۳۸۵۷
با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛

اقامه نماز عید قربان در زندان های کهگیلویه وبویراحمد

۱
۰
اقامه نماز عید قربان در زندان های کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
در لحظات اولیه صبح دهم ذی الحجه، روز عید سعید قربان زندانیان زندان های یاسوج،گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت به همراه مسئولین، نماز عید قربان را به جماعت و با رعایت پروتکل های بهداشتی بجای آوردند.
به گزارش کبنا؛ امروز در زندان مرکزی یاسوج با حضور نگین تاجی رئیس کل دادگستری، اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان های استان و جمعی از مسؤلین ستادی و کارکنان و با شرکت فعال زندانیان، نماز عید قربان به امامت حجت السلام والمسلمین حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و امام جمعه موقت یاسوج اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در خطبه های نماز عید قربان زندان مرکزی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و ترس از گناه، عید قربان را عید قربانی کردن نفس و از خود بیخود شدن و به خدا رسیدن توصیف کرد و افزود:مفسرین منظور از فدیناه به ذبح عظیم را قربانی شدن امام حسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا در راه عقیده و جهاد دینی می دانند.
وی با اشاره به مسائل روز جامعه از جمله درگیر شدن دنیا با ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و توصیه های مربوطه با هدف فائق شدن و کنترل این بیماری گفت: ان شاءالله که با همکاری و همراهی مردم هر چه سریعتر این بیماری و ویروس رخت بربندد و سلامتی و نشاط دوباره به مردم برگردد.
حکمتی نیک رزمایش سپاه پاسداران در شلیک موشکهای بالستیک از اعماق زمین را نشانه آمادگی، هوش و استعداد بالای فرزندان این مرز و بوم و مایه آسایش و امنیت در منطقه خواند و اظهار امیدواری کرد تا در همه عرصه ها بلوغ ملت ایران اسلامی به منصه ظهور برسد.
حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان نیز در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: خوشبختانه اداره کل زندان های استان در تمام مناسبتهای ملی و مذهبی به اجرای برنامه های متعدد و متنوع با حضور حداکثری زندانیان می پردازد که در نوع خود بی نظیر بوده و با این اقدامات هم اوقات زندانیان را پر می کنند و هم آنان را با مسائل دینی، مذهبی و حتی مسائل مبتلا به روز سیاسی آگاهی می بخشد.
رئیس کل دادگستری با قدردانی از روحیه فرهنگی و جهادی مدیر کل زندان های استان و همکاران ایشان، استقبال زندانیان از این برنامه ها و تأثیرپذیری آنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: درصد بازگشت مجدد زندانیان بواسطه تغییرات در رفتار و کردارآنان در دوران تحمل حبس از میانگین کشوری کمتر بوده که امیدواریم با توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی و بازاجتماعی شدن زندانیان شاهد عدم بازگشت مجدد افراد باشیم.
در پایان برنامه نماز عید قربان و با رعایت فاصله گذاری و دیگر مفاد پروتکل بهداشتی، امام جمعه موقت یاسوج بهمراه رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان های استان و کارکنان در کنار زندانیان صبحانه را صرف نمودند.


 
 



 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام از کار بسیار زیبا و معنوی جناب آقای دکتر نگین تاجی و جناب آقای جمیاری بخصوص در کنار آنان صبحانه خوردن کاری است ،انقلابی وجهادی،اجرکم عندالله
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1