کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران:

206 کارمند گچسارانی به کرونا مبتلا شدند

5 مرداد 1399 ساعت 0:31

سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا روز گذشته تعداد718 فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 206 نفر کارمند بوده است.


سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا روز گذشته تعداد718 فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 206 نفر کارمند بوده است.
آرین غلامیان روز شنبه ( 4 مرداد ماه 99) به شرایط گچساران به لحاظ مبتلا به کرونا اشاره و اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا  در اسفندماه سال گذشته تا روز گذشته تعداد 718 مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است.
 وی ادامه داد: از مجموع این تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا 327 نفرخانم  و تعداد 391 نفر آقا  در سطح شهرستان گچساران به این ویروس مبتلا شده اند.
از ادعای استقلال کامل سرپرست شبکه بهداشت گچساران تا ابلاغ‌های یک روزه
آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: از مجموع 718  فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد61  نفر در مناطق  روستایی و تعداد 657 بیمار مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین از مجموع 718 فرد مبتلا به ویروس کرونا تعداد 206 نفر کارمند بوده است.
غلامیان  با بیان اینکه هم اکنون 31بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید رجایی بستری است، گفت:  تعداد 27 بیمار در بخش کرونا 1و2  بستری و تعداد چهار بیمار در بخش آی. سی. یو  بستری هستند.
کرونا با زنان و مردان کهگیلویه چه کرده است؟
سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران ادامه داد: همچنی در بیمارستان نفت گچساران  تعداد 15 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند که از مجموع این 15 بیمار بستری در نفت 8 بیمار قطعی مثبت است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش آی.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.
 غلامیان خاطرنشان کرد: با توجه به سیر صعودی افراد مبتلا به ویروس کرونا تعداد 58 تخت بستری برای بیماران کرونایی پیش بینی شده که از این تعداد تخت بستری 48 تخت در بیمارستان شهید رجایی و 10 تخت بستری در بیمارستان بی بی حکیمه در نظر گرفته شده است.

 


کد مطلب: 423654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423654/206-کارمند-گچسارانی-کرونا-مبتلا-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1