تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۲۳۶۰۶
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واقعیت عدم پرداخت «20 ماه» اضافه‌کار و کارآنه کادر درمان شهید جلیل یاسوج چیست؟ + پاسخ تعجب‌انگیز رئیس بیمارستان

۶
۲
واقعیت عدم پرداخت «20 ماه» اضافه‌کار و کارآنه کادر درمان شهید جلیل یاسوج چیست؟ + پاسخ تعجب‌انگیز رئیس بیمارستان
کبنا ؛کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یکی از بیمارستان‌های خط مقدم استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور در مقابله با کرونا از عدم پرداخت حق و حقوق‌شان گلایه می‌کنند و می‌گویند که حدود 20 ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند. حتی نامه نگاری آنها با مسئولان مربوطه بی نتیجه مانده است.
به گزارش کبنا، در نامه‌ی اعتراضی کادر درمان شهید جلیل آمده است که 20 ماه از افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج به صورت رسمی می‌گذرد و پرستاران و کادر درمان این بیمارستان علی رغم کمبودها، مشقت‌ها و سختی‌ها هیچ گاه زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده‌اند.
در این نامه آورده شده که «چگونه و به چه دلیل از ابتدایی‌ترین حقوق خود یعنی مطالبات به حق و قانونی و شرعی خودمان بی بهره هستیم؟ ما کادر درمان خواستار رسیدگی فوری و پرداخت مطالبات عقب افتاده خود بر طبق رعایت اصل اعتدال در پرداخت هستیم.
کرونا همچون شوکی بود که همه چیز را در دنیا تحت تأثیر قرار داد و به همه اقشار آسیب وارد کرد، کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس بودند و بدون تردید بیشترین آسیب به آنها و خانواده‌هایشان وارد شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423606-1.jpg
بسیاری از پزشکان و پرستاران در هنگام ارائه خدمات به بیماران به کرونا مبتلا شدند و با این وجود هم دست از تلاش برنداشتند و تا پای جان به مردم ارائه خدمت می‌کنند. با وجود شرایط دشوار و خطرناک مقابله با ویروس کرونا، دانشگاه علوم پزشکی استان کارانه، اضافه کار و پاداش دوران کرونای این مجموعه را پرداخت نکرده است.»
یکی از پرسنل بیمارستان شهید جلیل در این باره اظهار داشت: «ما پرسنل کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج هستیم، حدود بیست ماه است که این بیمارستان افتتاح شده و هیچ دریافتی نداشته‌ایم و در این رابطه پیگیری‌هایی انجام دادیم ولی تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. حدود 300 نفر هستیم که به مدت حدود بیست ماه اضافه کار و کارانه دریافت نکرده‌ایم.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423606-3.jpg
او می‌گوید: «همچنین پاداش کرونا حدود 5 ماه است که هیچ مورد پرداختی تاکنون نداشته‌ایم این درحالی است که همکاران ما در تمامی استان‌ها به طور میانگین 2.5 میلیون تومان در این خصوص به آن‌ها تعلق می‌گیرد. دانشگاه طی سه روز گذشته جلسه‌ای برگزار کرده و به ما گفته‌اند که این پول به حساب دانشگاه واریز شده اما بیمارستان شهید جلیل اذعان می‌کند که پولی برای پرداخت حقوق شما نداریم.»
وی افزود: «از ابتدا از بیمارستان (دفتر پرستاری) موضوع را پیگیری کردیم اما جوابی نگرفتیم. سپس با رئیس بیمارستان نامه نگاری در خصوص این موضوع انجام گرفت اما بازهم بی نتیجه بود.»
این پرسنل بیمارستان شهید بهشتی در ادامه بیان می‌کند «بعد از طریق بازرسی و پس از آن هم از طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری کردیم و باز هم نتیجه‌ای حاصل نشد. حدود یک ماه این موضوع را پیگیری کردیم ولی هیچ کس پاسخ گوی ما نبوده است.»
او در ادامه افزود: به آن‌ها اطلاع دادیم که موضوع را از طریق مراجع بالاتر پیگیری می‌کنیم و حتماً به استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام خواهیم کرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423606-2.jpg
سعید جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه چرا کارآنه و اضافه کار، کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل به مدت 20 ماه و پاداش دوران کرونا 5 ماه پرداخت نشده است، گفت: «این سؤال به نظرم از رئیس حوزه پشتیبانی و توسعه و یا خود رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پرسیده شود، بهتر است.»
وی هیچ توضیح دیگری در این رابطه ارائه نکرد.
به گزارش کبنا، «جاودان سیرت» مدیریت این بیمارستان را برعهده دارد و قطعاً او باید پاسخگوی این موضوع باشد. عدم پاسخگویی او چند دلیل بیشتر ندارد، یکی اینکه شاید می‌خواهد دل مسئولان بالادستی خورد را نرنجاند و دیگری شاید هم از روی بی‌اطلاعی باشد و دلیل سوم هم شاید این دغدغه پرسنل و کادر درمانی برای او مهم نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

.
Iran, Islamic Republic of
ماشاء اله به این مدیریت
باشتی
Iran, Islamic Republic of
یا سلام
حقوق پرسنل که با امتحان در بیمارستان باشت قبول شده اند و در این وضعیت کرونای مشغول به خدمت هستند حتی تعدادی از آنها کرونای شدند مدت 5 ماه که یک ریال به آنها ندادند اینها باید کجا خرجی خود را در بیاورند پیگیری کنید که به سازمانهای مربوطه شکایت میکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
و شایدم شما غرض و مرض داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر مدیری که بخاطر پست حق کارمندش رو نادیده بگیره
Iran, Islamic Republic of
از پوران فرد بپرسید
Iran, Islamic Republic of
عدم مدیریت یزدانپناه و تبعات این ضعف مدیریت رو اقایان نماینده و حوزه ی استانداری باید پاسخگو باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1