تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۲۳۵۶۶
جانشین انتظامی استان خبر داد؛

تعقیب و گریز پلیس یاسوج با دزدان پژو سوار / شلیک پلیس به سمت سارقان

۱
۰
تعقیب و گریز پلیس یاسوج با دزدان پژو سوار / شلیک پلیس به سمت سارقان
کبنا ؛سرهنگ کیقباد مصطفایی در این باره عنوان کرد: مدتی بود لوازم و محتویات خودروهای شهروندان در مناطق راهنمایی، ترمینال، بلوار ابوذر و ... به سرقت می رفت تا جائیکه این سرقت ها سریالی شده و موجب نگرانی و نارضایتی همشهریان و ساکنان این محلات شده بود.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ مصطفایی تصریح کرد: دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و دستورات لازم برای دستگیری سارقان به تیم های گشتی پلیس ابلاغ گردید.
سرهنگ مصطفایی ابراز داشت: در شامگاه چند روز گذشته، در پی وقوع چند فقره سرقت در محلاتی از یاسوج؛ و اظهارات مالباختگان مبنی بر انجام سرقت توسط ۴ نفر سرنشین خودروی پژو پارس مشکی ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد در یکی از خیابان‌های منطقه راهنمایی، خودروی مذکور را با چهار سرنشین که در حال سرقت بودن مشاهده که افراد سارق به محض رؤیت مأموران با ایجاد تصادف عمدی با خودروی پلیس اقدام به فرار نمودند.
جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با فرار سارقان، مأموران به آنان دستور ایست داده که راننده خودرو سارقان بدون توجه به دستور پلیس، با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز و بعضاً به صورت خلاف جهت با پرتاب سنگ و کلوخ به سمت خودروی پلیس؛ به بیرون از شهر فرار کردند.
وی گفت: مأموران ابتدا اقدام به شلیک چند تیر هوایی نموده و در ادامه لاستیک‌های خودرو را مورد هدف گلوله قرار داده و در نهایت موفق به توقیف خودرو سارقان در روستاهای نزدیک شهر یاسوج گردیدند که با توجه به کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا، دو نفر از آنان متواری و دو نفر دیگر از سارقان دستگیر و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.
سرهنگ مصطفیایی تاکید کرد: موضوع تحت بررسی و پیگیری می باشد ضمن اینکه از داخل خودرو سارقان نیز تجهیزات مسروقه ای شامل پخش خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف و ضبط گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1