تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۳۵۲۷
در دیدار کلانتری با رئیس سازمان جنگل‌ها چه گذشت

خواسته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معاون رئیس جمهور / رئیس سازمان جنگل ها: کهگیلویه و بویراحمد را به صورت خاص حمایت می کنیم

۰
خواسته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معاون رئیس جمهور
کبنا ؛
حسین کلانتری با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه های ملی  اعم از جنگل ها، مرتع و محیط زیست استان از تلاش های رئیس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.
وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی “البرز زارعی” و ۵ تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.
نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: این از خود گذشتگی ها و جانفشانی ها به عنوان یک سند تاریخی و ماندگار ثبت و ضبط خواهد شد تا نسل های کنونی و آیندگان در برابر این ایثارگری ها تعظیم کنند.
استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون رئیس جمهور شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده رو به رو شد.
منصور در این دیدار بر ضرورت توجه به  ظرفیت های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.
وی افزود: علی رغم اینکه تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی در این راستا برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می یابد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می کنیم.
وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای خاموش نمودن آتش سوزی های تابستان امسال، بیان کرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان( استاندار کهگیلویه و بویراحمد ) برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1