تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۲۳۴۴۲
دو خبر از ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد؛

بازدید معاونت استانداری از اداره کل ورزش و جوانان استان / تشریح مصوبات برنامه های هفته ی ازدواج در بهمئی

۰
بازدید معاونت استانداری از اداره کل ورزش و جوانان استان / تشریح مصوبات برنامه های هفته ی ازدواج در بهمئی
کبنا ؛
صفایی نیا معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به همراه جمعی از کارشناسان استانداری ،رئیس مرکز سلامت محیط و کار استان و کارشناسان سلامت استان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از روند اجرای پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان اداره کل بازدید کردند.
به گزارش کبنا؛ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا از بازدیدهای نامحسوس از هیات های ورزشی استان خبر و بر نقش جامعه ورزش در مبارزه با این بیماری تاکید کرد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و همراهان در بازدید از اداره کل تقدیر و اظهار داشت:بی شک حضور شما عزیزان و توضیحات و راهنماییها می تواند کمک شایانی در رفع نواقص و کمبودها باشد .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سلامت کارکنان در محیط اداری را یکی از اولویت های دستگاه ورزش در مبارزه با ویروس منحوس کرونا برشمرد و از اجرای برنامه نظافت عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره کل و کارکنان در روزهای دوشنبه هفته خبر داد.
با حضور فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی با محوریت هفته ی ازدواج برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست فرماندار شهرستان و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد، عابدی معاونت سیاسی امنیتی فرماندار ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح اهداف جلسه اشاره و خواستار مشارکت دستگاهها در برگزاری برنامه های هفته ی ازدواج شد.
عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان در برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به تشریح برنامه های هفته ی جوان اشاره وگزارشی از عملکرد سال 98 اداره ورزش و جوانان شهرستان را ارائه و خواستار برگزاری گارگاههای آموزش و مشاوره قبل ،حین ، و بعد از ازدواج و واگذاری زمین های اهدایی درصورت امکان به منظور ترغیب و تشویق جوانان نسبت به امر مبارک ازدواج شد.
در این جلسه مقرر شد شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی و همکاری اداره و جوانان نسبت به برگزاری کلاس ها و کارگاه های مشاوره ازدواج به صورت دوره ای اقدام کند. مقرر شد موسسه بهار دانش سروک شهرستان بهمئی به نمایندگی بیانی با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نسبت به برگزاری کارگاه های آموزش و مشاوره ازدواج به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کند.
نظر به عدم ثبات بازار و بالا رفتن قیمت اقلام مورد نیاز زوجین، مقرر شد بانک های عامل نسبت به تسریع در جذب و اعطای تسهیلات ازدواج به زوجین جوان در شرف ازدواج اقدام کنند.
مقررشد مدیر اداره مسکن و شهرسازی شهرستان با هماهنگی و همکاری اداره منابع طبیعی و بنیاد مسکن نسبت به تهیه و واگذاری زمین به هر مقدار جهت تشویق زوجین جوان در شرف ازدواج اقدام کند(اولویت زمین با زوجین با مهریه 14سکه می باشد.)
مقرر شد ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نیاز سنجی لازم از فنون و تقاضای مورد نیاز زوجین(حرفه آموزان درشرف ازدواج) لیست دوره های مورد نیاز را تعیین و از طریق اداره فنی و حرفه ای اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1