تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۲۳۴۳۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان؛

رکورد مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد / گچساران بیشترین میزان مصرف

۰
رکورد مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد / گچساران بیشترین میزان مصرف
کبنا ؛داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان این مطلب گفت: فصل گرما در استان کهگیلویه و بویراحمد زودتر از سال های گذشته در این استان فرا رسیده و مشترکین برق نیز از وسایل سرمایشی به صورت فزاینده ای استفاده می کنند.
به گزارش کبنا؛ وی از افزایش 10 درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل گرمای زودرس خبرداد و اظهارداشت: میزان مصرف برق در ساعات اوج بار  شب به 447 مگاوات ساعت رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف برق در شهرستان های گرمسیری استان بشدت سیر صعودی داشته و البته در تلاش هستیم این رشد صعودی را در روزهای آینده مدیریت مصرف کنیم.
راهزادی افزود: براساس تحلیل های سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد دمای هوا در فصل گرم امسال شدت می گیرد و با شدت گرفتن دمای هوا بطور حتم میزان مصرف برق در بین مشترکین برق نیز رشد نگران کننده ای خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در نامه ای به معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و در اجرای مصوبه سیزدهم تیرماه 1397 هیات وزیران و نامه نوزدهم تیرماه 1398 دبیر هیئت دولت به وزیر کشور از این معاونت خواسته ایم ساعات اداری در این استان را تغییر دهد، خاطرنشان کرد:  ما معتقدیم براساس روند افزایشی مصرف برق در این استان، ساعات کار در ادارات، شهرداری ها، موسسات غیردولتی ، دستگاههای اجرایی و بانک ها بویژه در مناطق گرمسیری باید تغییر کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس درخواست ما، ساعات کار باید از پانزدهم خردادماه تا 15 شهریورماه و به منظور بهینه سازی مصرف انرژی و کنترل مصرف در ساعات پیک بار ( اوج مصرف) به ساعات شش و 30 دقیقه تا حداکثر 13 و 30 دقیقه تغییر کند.
راهزادی، میزان مصرف برق در ساعات اوج بار روز استان کهگیلویه و بویراحمد را 435 مگاوات عنوان و  ادامه داد: میزان مصرف برق در گچساران با 167 مگاوات بیشترین میزان مصرف را بخود اختصاص داده است.
وی افزود: بویراحمد و دنا با 109 مگاوات ساعت در ساعات اوج بار مصرف دومین میزان مصرف را در استان بخود اختصاص داده و البته این میزان مصرف در شهرستان کهگیلویه به 81 مگاوات می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1