تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۲۳۴۰۸
در نشست شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد

دهراب پور: از استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد خیر و شری ندیدیم /سرمایه‌گذارانی که شهر را غارت می‌کنند / خوبانی: راه اندازی سیستم پایش تصویری یاسوج در دستور کار قرار می‌گیرد / آشنا: مسائل سیاسی و حاشیه‌ای را دفن کنیم

۱۸
۵
دهراب پور: از استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد خیر و شری ندیدیم /سرمایه‌گذارانی که شهر را غارت می‌کنند / خوبانی: راه اندازی سیستم پایش تصویری یاسوج در دستور کار قرار می‌گیرد / آشنا:  مسائل سیاسی و حاشیه‌ای را دفن کنیم
کبنا ؛شهر یاسوج تنها مرکز استانی است که سامانه پایش تصویری ندارد که راه اندازی این مهم می‌تواند سبب نظم دهی بیشتر به ترافیک شهری، درآمدزایی برای شهرداری و مزیت‌های دیگری دارد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (یکشنبه ۲۹ تیرماه ۹۹) نشست شورای اسلامی اسلامی شهر یاسوج به ریاست مسعود خوبانی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
«ترافیک در شهر یاسوج مرکز این استان به معضلی اساسی به ویژه در برخی اوقات شبانه از جمله ظهر و غروب مبدل شده است.
 نبود خط کشی مناسب معابر، تابلوهای هشدار دهنده و پل فلزی در برخی از تقاطع‌ها  در بروز ترافیک در شهر یاسوج نقش دارند.»

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: راه اندازی سیستم پایش تصویری یاسوج امر مهمی است که باید هر چه سریع‌تر تحقق یابد.
مسعود خوبانی تصریح کرد: از مزیت‌های راه اندازی سیستم پایش تصویری کاهش ترافیک شهری، ارتقای امنیت و درآمد زایی برای شهرداری است.
وی تاکید کرد: در این رابطه رایزنی‌هایی انجام شده و سرمایه گذاران مختلفی به استان آمده‌اند و برخی از آن‌ها خواهان بستن قراردادهایی به سان ترکمنچای بودند.
خوبانی عنوان کرد: قراردادهایی در این استان بسته می‌شود که جز غارت سودی ندارند و هیچ درآمدی از بستن آن‌ها به شهرداری نمی‌رسد.
دهراب پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: شهر یاسوج، شهری جوان است که باید نو، جوان و پویا باشد و کارهای پخته و مناسب در آن اجرایی شود.


باید دست سرمایه گذاران بخش خصوص را بوسید البته نه هر سرمایه گذاری را، برخی‌ها تنها با هدف غارت اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند که نمونه‌های بارز آن‌ها در شهر یاسوج مشهود است.
یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی که تمامی تابلوها و بیل بوردهای شهر در یاسوج در دستان اوست، شهر را آنقدر غارت کرده و هنوز هم دست بردار نیست.
تنها راه نجات شهر یاسوج با توجه به محدودیت منابع بهره بردان از ظرفیت بخش خصوصی است اما مه هم از منابع هم از ظرفیت بخش خصوصی بی بهره‌ایم.
دهراب‌پور افزود: از استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد خیر و شری ندیدیم و ضعف مدیریتی در استان چه استاندار و چه دیگر مدیران داریم.
عقب ماندگی و فقر در چهره شهر یاسوج مشهود است چرا با داشتن این همه منابع و ظرفیت کم‌ترین توسعه را داریم.

کیوان آشنا عضو شورای شهر یاسوج نیز گفت: کم و زیاد کردن عرض بلوارها دردیان چنان دوا نمی‌کند و نیاز است تدبیری اساسی اندیشیده شود و با راه اندازی سیستم پایش تصویری گام‌های اساسی در حوزه درآمد زایی شهرداری، کنترل ترافیک و کاهش هزینه‌ها برداریم.
وی از دیگر اعضای شورای شهر خواست که مسائل سیاسی و حاشیه‌ای را حداقل در بحث راه اندازی سیستم پایش تصویری دفن کنیم.
وی با اشاره به سرقت مسلحانه در شهر یاسوج حوالی پل هوایی این شهر گفت: چنانچه شهر به سیستم پایش تصویری مجهز بود بسیار کم‌تر با چنین مواردی روبرو می‌شدیم و امنیت هم بیشتر می‌شود.
در ادامه خوبانی رئیس شورا با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در خصوص انتقال یکی از حساب‌های اصلی شهرداری به بانک قرض الحسنه مهر ایران استان، گفت: بسیاری از حساب‌های ما در بانک‌های دیگر بوده که تاکنون حدمات ارزنده‌ای ارائه نکرده‌اند.
وی افزود: امید است تسهیلات مطلوبی برای قشر کارگران و کارمندان این حوزه در نظر گرفته شود.
معاون شعب بانک مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این بانک بنگاه داری نمی‌کند و در چهار سال اخیر ۶۰ درصد رشد منابع داشته است.
وحید محمدی تاکید کرد: بانک مهر ایران اولین بانک هوشمند کشور است که ۹ شعبه در این استان دارد.
افزون بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع داریم و ۸ درصد منابع شبکه بانکی در اختیار ماست.
در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم پرداخت کرده‌ایم و این تسهیلات با مطالبات زیر یک درصد پرداخت شده است.
به دنبال اعتماد مردم و جلب رضابت آن‌ها هستیم و طرح‌ها و خدمات بسیاری داریم.
در بحث خدمات الکترونیک نخستین بانک کشور هستیم که کاغذ را حذف کرده و بدون ارائه کپی مدارک افتتاح حساب و تشکیل پرونده انجام می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

هم
Iran, Islamic Republic of
اقای دهراب پور لا اقل اگه از استاندار خیری ندیدی شری هم ندیدی ولی مردم شهر ما از شورای شهر و شهردار چیزی جز شر و دعوا در جلسات و بی ابرویی چیزی ندیده اند
Iran, Islamic Republic of
استاندار نه خیر و نه شر، چه عبارت صحیح و خوبی
Iran, Islamic Republic of
استاندار نه خیر و نه شر، چه عبارت صحیح و خوبی
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت شورای شهر یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور چته حالت خش نیست خیلی دلت بخواد اینچنین استاندار خدومی را چون در راستای اهداف تو نبوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام امیدوارم که مسوولان مسائل سیاسی وگروهی وجناحی وطایفه کنار زده با دعوت از نخبگان وبزرگان استان مدیریت به‌دست گرفته و استان کهگیلویه و بویراحمد وتوابع آن از این محرومیت نجات داده. درگذشته نیروهای بومی یکی پس دیگری از مدیران استان برکنار می شود افراد غیر بومی جایی آنها گرفته وباعث محرومیت استان شده
لر اصیل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
لیاقت چنین استانداری را شورای چون تو ندارید حقتون نماینده ای بود که فقط دنبال ماشین مدل بالا بود و شما برای مراسمات فاتحه میفتادید دنبالش تو خونه ها رای جمع میکردید اگر راست میگید این مدت خودتون شورا را تعطیل نمیکردید یکصدم استاندار کارنکرده ونمیکنید حیف کلامتر که اومده اینجا کنار افرادی .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
.همتو که قدر استاندار ومعاونین به این خوبی را ندانسته اید لیاقت ندارید/ که الانم گرون شده جناب دهراب شورا
رامین
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ضعیفترین استاندار از زمان انقلاب اسلامی تا حالا بود نه کلنگ زنی نه افتتاح بقول برادر دهراب پور هیچ خیر وو شری ازش ندیدیم
پایتخت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
شهر یاسوج تنها شهری است که پایش تصویری ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که سینما ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که مرکز تجاری و تفریحی مدرن ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که سالن تئاتر ندارد شهر یاسوج تنها شهری است فرهنگسرا ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که پارک محله ای ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که مبلمان شهری ندارد شهر یاسوج تنها شهری است که سرویس بهداشتی عمومی ندارد. شهر یاسوج تنها شهری است که سرمایه دارد ولی هیچ ندارد...
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور
مرد اصلاح و اقدام
Iran, Islamic Republic of
پایش تصویری با تلاش شهردار راه افتاد حالا بعد یکسال خوبانی میگه باید راه بیفته! عجب
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر یاسوج فعالترین شورای استان
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور اهل بلف زدن نیست
Iran, Islamic Republic of
استاندار فقط دوستی و نیکزاد
مجید
Iran, Islamic Republic of
شماها اول ماسکتون رو درست بزنین خداوکیلی...بعد راجب کسی نظر بدین
Iran, Islamic Republic of
سلام اقایان همیشه خواب هستند فقط موقع تغییر مدیران از خواب بیدار می شوند ونقد می کنند به خصوص اقای دهرابپور چرا این چند سال کسی از استانداران دولت بی تدبیر وناامید سوالی نکرد دراستان چه می کنید
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم این جناب دهراب پور خسته نمبشن از اینکه همیشه عضو شورا هستن.؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1