تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۲۳۳۸۳
در راستای حفظ و صیانت از منابع آب استان؛

اهمیت تعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دستگاه قضایی

۰
اهمیت تعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دستگاه قضایی
کبنا ؛جلسه طرح احیا و تعادل بخشی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده، با حضور مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، در اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده برگزار شد. 
در این جلسه و پس از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع آبی و روند اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی توسط رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های گهگیلویه، لنده و چرام، رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، ضمن تاکید بر اهمیت طرح احیاء و تعادل بخشی و تلاش بیشتر برای سازگاری با کم آبی، گفت: طرح احیاء و تعادل بخشی، مسیری روشن را ترسیم کرده که با توجه به شرایط خاص کشور و همچنین شرایط استان، می‌باید مصوبات لازم برای اجرای بهتر و گسترده‌تر آن تدوین و در سریع‌ترین زمان ممکن نیز اجرا شود.
وی، با بیان اینکه خوشبختانه شورای حفاظت از منابع آب استان و شهرستانها با نگاه خوب و ارزشمندی که در زمینه حفاظت و صیانت از منابع آبی داشته‌اند، کمک موثری در اجرای هر چه بهتر این طرح هستند، اظهار داشت: باید سطح تعامل با دستگاههای مرتبط و خصوصاً دستگاه قضایی برای اخذ احکام مورد نیاز را افزایش دهیم و از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم. 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، بر مواردی همچون پایش و نظارت بر رودخانه‌ها و رفع تصرفات و تجاوزهای احتمالی، طرح برخی موارد ضروری و مهم در شورای حفاظت منابع آب، توجه به موضوع ممنوعیت کشت برنج تحت پوشش منابع آب زیرزمینی و مدیریت آن در شبکه‌ها، تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز، نصب کنتورهای هوشمند و ... و نیز به روز رسانی تجهیزات و ابزار فنی در سطح ادارات تابعه تاکید کرد.
همچنین، آرش مصلح، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، رویکردهای مهم حفاظت و صیانت از منابع آبی و راهبردهای ملی در این خصوص را تشریح و نسبت به برش عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی در این شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدن به اهداف پیش بینی شده برای طرح احیاء و تعادل بخشی، در سایه همکاری جمعی میسر است و با تعامل و مسئولیت پذیری خوبی که نزد همکاران ادارات شهرستانی سراغ دارم، به لطف خدا به این مهم خواهیم رسید.
در پایان، آسیب‌ها، چالش‌ها، پیشنهادات و نظرات توسط کارشناسان و پرسنل، ارائه و مقرر شد برنامه و تقویم مصادیق مهم و دستور کار اداره منابع شهرستان‌های کهگیلیویه، چرام و لنده تهیه و بر اساس آن اقدام گردد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1