تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۲۳۳۰۴
مطالبات مردم بی‌پاسخ مانده‌اند؛

شورای شهر دهدشت در آستانه آزمونی سخت

۷
۱
شورای شهر دهدشت در آستانه آزمونی سخت
کبنا ؛در روزگاری که فشار فشارهای اقتصادی زندگی مردم را به شدت تحت تأثیر قرار داده و بیماری منحوس کرونا سلامت و امنیت روانی مردم را نشانه گرفته است سخن از مباحث فرعی نوعی بیراهگی است.
اما وجود یک شهردار به معنای واقعی مفهوم می‌تواند ضمن کاستن از آلام مردم، در تأمین آرامش و ایجاد امنیت روانی و رفاهی شهروندان بسیار مفید و مؤثر باشد.
از آنجاییکه شهرداری دستگاهی خدمت رسانی و عام است آنکه بر مستندش می‌نشیند نیز باید خدمتگزاری عام باشد و این را اعضای محترم شورای شهر بیش از هر کسی می‌بایست به آن توجه داشته باشند.
مطالبات عمومی مردم آنچنان محکم در جای خود ایستاده‌اند که خود نیز خسته شده و منتظر تغییر هستند.
ورودی‌های شهر، مبلمان شهری، ایجاد فضای سبز، تزیین ورودی‌ها، بلوارها، پارک‌ها و میادین شهر، ساماندهی آبراهه‌ها و فاضلاب شهری، کمربندی سوم، رفاه پرسنل خدوم شهرداری و... از این دسته‌اند که بعضاً سالهاست خاک می‌خورند.
حتی یک شهروند معمولی، مسافر و رهگذر عادی نیز وقتی می‌بیند چمن و درختان بلواری فریاد هل عطش سر می‌دهند و آب از بلواری دگر ساعت‌ها روانه خیابان و جدول می‌شود که متاسفانه کم در دهدشت اتفاق نمی‌افتد و یا نیمچه درخت و گیاهی از درز موزائیک صیقلی بلوار اصلی و مرکزی شهر سر بر آورده و استمداد می‌طلبد ناخودآگاه شهردار و شورا را قضاوت می‌نمایند.
اینگونه مسائل و سایر موارد حوزه شهری نه سیاست (اصلاح و اصول) می‌شناسند و نه  سیاستمدار.
سخن در این باره بسیار است و درد دل فراوان، که در این مقال نمی‌گنجد.
شهردار دهدشت استعفا داد.
خداقوت، خسته نباشند و آرزوی توفیق.
نقد و بررسی عملکردش در شرایط کنونی جز به منظور چراغ راهی برای انتخاب شهردار جدید نه فایده‌ای دارد و نه ره به جایی می‌برد.
ضمن اینکه عمر خدمت شورای شهر رو به پایان و بلا شک عمر مسئولیت شهردار نیز.
بی شک، آنچه که در این برهه هیچ محلی از اعراب ندارد برنامه است.
بدین مضمون که اعضای شورا از کاندیدای مورد نظر برای تصدی شهرداری برنامه بخواهند.
امروزه تدوین و ارائه برنامه به مراتب از رفتن به مغازه سر کوچه و خریدن چیپس راحت‌تر است.
این نکته به معنای مخالفت با داشتن برنامه نیست بلکه شرایطی که عرض شد مجال موضوع نیست به ویژه برای آنکس که خارج از بدنه‌ی شهرداری است.
امید است اعضای محترم شورای شهر جهت انتخاب شهردار، تمرکز خود را بر روی نیروها و پرسنل شهرداری و یا آنکس که در کسوت شهردار و یا حتی پرسنل شهرداری‌های سایر شهرهای دیگر رزومه و کارنامه موفقی داشته باشند متمرکز نمایند.
طبیعتاً هر کس ولو اینکه در سکان مدیریتی فلان اداره و سازمان و نهاد موفق‌ترین هم بوده باشد تا در چم و خم کار با برنامه و ذهنیات خویش کنار آید و روند کار را متوجه شود سوت پایان عمر شورا و شهردار به صدا درآمده است.
اعضای محترم شورا قطعاً این را هم می‌دانند که چه کاندیدای دور ششم شورای شهر باشند یا خیر، بر سر آزمون سخت و نفس گیر افکار عمومی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
کاش شهردار یاسوج زودتر استعفا میداد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی سد بنام کهگیلویه دهدشت وتوابع آن ساخته شده ولی هیچ استفاده مردم محروم کهگیلویه دهدشت وتوابع آن از آن حتی یک قطره استفاده نشده نتجه رأی بالای مردم محروم در انتخابات وشرکت بالای در راهپیمایی وتظاهرات وشرکت درجنگ وتقدیم هزار شهید وجانباز وشرکت در مساجد ونماز جمعه‌ ها آیا این مردم محروم حق دارد در رفا وآسایش زندگی کنند مجبور نشون به یاسوج واستان های همجوار مهاجرت کننده فقر بیکاری گرانی وتورم از حوادث تلخ این شهرستان هست باید با کار کارشناسی مشکلات ومعضلات منطقه محروم حل شود
پرویز الهی
Iran, Islamic Republic of
اعضای محترم شورا در سه سال اخیر نشان دادند که افرادی پاک دست و پیگیر در جهت رفع مشکلات مردم بوده اند لذا برخلاف نظر نگارنده بنده معتقدم شهرنحیف دهدشت با داشتن نیروهای توانمند در سطح ملی نظیر موحد توانمند،سردار هاشمی،سید بزرگواری،منطقیان نجیب،استاد لاهوتی،دکتر خادمی،دکتر تقوی،دکتر افشانی،...امکان پیشرفت در همین یک سال آینده را هم علی رغم مشکلات ناشی از تحریم و بیماری کرونا دارد.این تفکر که همه چیز تمام شده است و شهر را با ایام گذرانی رها کنیم تفکری بسیار اشتباه و خطرناک برای آینده شورا و شهر دهدشت می باشد
Iran, Islamic Republic of
افکار عمومی نتیجه انتخاب شهردار ضعیف قبل رو میدن
تو این سه سال ضعیف ترین شهردار دهدشت داشت الانم برا تشکر از زحمات نکشیده به پست بهش دادن
سید
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم برای شورای شهر....برخه راحت راهشو گرفت و رفت...نه سوالی نه جوابی؟؟؟؟؟آقای جمشیدی...آرانپور..شما ها چرا؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این شورا با انتخاب شهردار قبلی امتحانشو پس داده
حسن
Iran, Islamic Republic of
شورا شده حوزه ثلاث حوزه بویراحمد هر کس به فکر قوم خودشه داخل همین رای گیری واسه شهردار هم کاملا مشخصه بویراحمد4رای ثلاث3رای شهر ما هیچ وقت تغییر نمی کنه چون قوم گرایی حرف اول رو میزنه به امید پیروزی ثلاث
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1