کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین آمار مبتلایان به کویید19 در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

یک فوتی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / روند افزایش مبتلایان به کرونا در استان

22 تير 1399 ساعت 20:06

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 34 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی جدید گزارش شد که این بیمار 46 ساله ساكن دهدشت دچار بیماری مزمن ریوی بود.


پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و دومین روز از تیرماه، 188 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند که 70 نفر مبتلای قطعی  به كرونا می باشند.
وی با اشاره به اینکه 8 بیمار كرونايي نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان بستري مي باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1663 مورد گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد:  امروز جواب ٨٣ نمونه از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج دريافت شد كه درصد موارد مثبت مانند روزهاي قبلي افزايشي بود و بيشترين موارد مثبت در شهرستان باشت (۳۵ درصد موارد مثبت) و بقيه موارد در بقيه شهرستان هاي استان بوده است.
یزدانپناه افزود: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاري هوشمند، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروري و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های ما به مردم است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و يا هشدار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
 


کد مطلب: 423170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/423170/یک-فوتی-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد-روند-افزایش-مبتلایان-کرونا-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1