تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۲۳۰۸۸
حجت الاسلام پژمان امام جمعه چیتاب با اشاره به ایثار مردم در آتش سوزی‌های اخیر:

مسئولان منابع طبیعی و محیط زیست قدر مردم را بدانند

۱
مسئولان منابع طبیعی و محیط زیست قدر مردم را بدانند
کبنا ؛
حجت الاسلام والمسلمین فرج الله پژمان در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه 20 تیرماه 99 ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به حوادث آخرالزمان در متن فرمایشات حضرت امیر(ع) که فرمود: زمانی که خیانت به امانت و اختلاس زیاد و زنا، ربا، کم فروشی رسمی بشود گفت: انسان عاقل در این اوضاع ابتدا وصیت نامه‌اش را نوشته و آماده می‌کند، و بابجا آوردن نمازاول وقت، مداوم با وضو وطهارت است تا در پناه خداوند از خطرات آخرالزمان درامان باشد.
به گزارش کبنا از چیتاب؛ این خطیب جمعه با اشاره به هوشیاری مردم در مهار آتش سوزی‌ های اخیر و دوشادوش مسئولان گفت: محیط زیست و منابع طبیعی در پرونده سازی علیه مردم در موردهای متعدد با دقت و متانت عمل کنند، چرا که همین مردم اسلحه پنهانشان در صیانت از محیط زیست منابع طبیعی خاصه مهار آتش سوزی و حوادث غیرمترقبه می‌باشند.
وی با تشکر از بخشدار، شهرداری شورای شهر و سپاه خاطرنشان کرد: راز موفقیت مدیریت بحران در بخش کبگیان تعامل متقابل نیروهای مردمی با مسئولان دولتی و نیمه دولتی یک موفقیت کم قیمتی ست که در جاهای دیگر استان نظیرش را نداریم و منابع طبیعی و محیط زیست باید به این مردم افتخارکند.
حجت الاسلام پژمان با اشاره به اولین سفر کاری مدیرکل آب منطقه‌ای استان به چیتاب هم گفت: آقای فرهادی در اولین سفر کاری بعد از انتصاب جدیدشان درمدیریت آب منطقه‌ای استان نشان داد که با نگاه خدمت، دغدغهِ توسعه کشاورزی نوین و تسریع در روند رشد زیرساخت های کشاورزی و استفاده بهینه از آب در شکوفائی اقتصاد کشاورزی بخش و متعاقبا استان را دارد.
وی تصریح کرد: امید است سفر این مدیر خدوم به بخش همراه با توسعه کشاورزی، تسریع در روند اجرای پمپاژ زمین‌های وسیع محتاج به آب بخش و تکمیل طرح‌های ناتمام زیرساختهای موجود باشد، زیرا این بخش پتانسیل تبدیل شدن به قطب کشاورزی و پایلوت کشاورزی نوین استان را داراست.
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از راننده های نمونه و منظم تراکتور در شهر چیتاب و اعضای فعال نماز جمعه کبگیان به ترتیب از طرف شورای شهر و حوزه خاتم الانبیاء و کمیته امداد چیتاب تجلیل بعمل آمد.
-------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1