تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۲۲۶۷۲
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ شک و شبه‌ای در موفقیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج نیست / سیاسی‌کاری از دانشگاه یاسوج رخت بر بست

۴
۰
هیچ شک و شبه‌ای در موفقیت‌های اخیر دانشگاه یاسوج نیست
کبنا ؛رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  روحیه علم‌محوری و پرهیز از سیاسی کاری به دانشگاه یاسوج برگشت و دیگر حیات خلوت نشد و در انتخابات اخیر ورود عاقلانه کرد و اجازه به فرد و جریان و جناج سیاسی خاصی نداد تا از فضای دانشگاه به نفع خود سوء استفاده کنند.
به گزارش کبنا، سید مسعود پرهیزگار رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چند و چون موفقیت‌ها و همچنین اوضاع و احوال کنونی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان، اظهار کرد: در این موفقیت‌ها هیچ شک و شبه‌ای نیست.
پرهیزگار دانشگاه یاسوج ظرف دو سال اخیر رویکرد خوبی در پیش گرفت علم محوری و مبنای اصلی که علم محوری و تربیت استاد و دانشجو بود در سال‌های قبل این فراموش شده بود و سیاسی بازی و جناح بازی مانع رشد علمی شد و دانشگاه حیاط خلوت جریان‌ها و افراد شده بود.
این مدیر تشکل دانشجویی خاطرنشان کرد: روحیه علم‌محوری و پرهیز از سیاسی کاری به دانشگاه برگشت و دیگر حیات خلوت نشد و در انتخابات اخیر ورود عاقلانه کرد و اجازه به فرد و جریان و جناج سیاسی خاصی نداد تا از فضای دانشگاه به نفع خود سوء استفاده کنند.
وی گفت: همین جراحی و اقدامات موثر بود که ثمره آن را دیدیم و اکنون جز دانشگاه‌های برتر قاره آسیا شده‌ایم و موفقیت بزرگی است و امیدواریم با این رویکرد آینده بهتری داشته باشیم و امید علمی استان ما در حال حاضر به دانشگاه یاسوج است و باید از دکتر عریان و مجموعه اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج انتظار داشته باشیم روند کنونی در دانشگاه یاسوج بماند و فضا دیگر به سمت سیاسی بازی نرود.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000419/n00419371-b.jpg
وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقد دانشگاه هستند و می‌گویند که موفقیت‌ها چشمگیر نبوده و قصد سوء استفاده از این فضا را دارند تصریح کرد: اگر من و شما و رئیس دانشگاه بگوییم که دانشگاه یاسوج اول است یک حرف، اما یک مرجع رسمی علمی بین‌المللی این آمار را داده و بر اساس مستندات آمار ارائه می‌دهد.
پرهیزگار افزود: مرجع معرفی دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه برتر در این استان و حتی در کشور نیست که چنین ادعایی داشته باشیم و چنین شک و شبه‌ای پذیرفتنی نیست.
وی در خصوص چشم‌انداز دانشگاه یاسوج گفت: انتظار داریم استانی که از نظر زیر ساخت‌های صنعتی ضعیف است با این رتبه و روند رو به رشد علمی در پیشرفت استان اثرگذار باشد؛ دکتر عریان و مجموعه وی کارهای خوبی انجام می‌دهند اما هنوز مطلوب نیست انتظارات از دانشگاه بالا رفته و دانشگاه باید محور توسعه شود.
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه و میزان تسهیل‌گری دانشگاه گفت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و دانشگاه در بحث فعالیت تشکل‌های دانشگاهی به مانند سابق هیچ سنگ اندازی نداشته اما انتظار ما بسیتر زیاد است. ( فارس )
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
United States
کم مانده بود که فقط شما هم برا دانشگاه نسخه بپیچید.
بویر
United States
کم مانده بود که فقط شما هم برا دانشگاه نسخه بپیچید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما مثل اینکه صحبت هایتان به مذاق پست دوستان خوش نیامده
Iran, Islamic Republic of
حرف حق زدید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1