تاریخ انتشار
جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۲۲۵۳۱
امام جمعه یاسوج:

گرانی افسار گسیخته در بازار کهگیلویه و بویراحمد / به همدیگر رحم کنیم

۰
گرانی افسار گسیخته در بازار کهگیلویه و بویراحمد / به همدیگر رحم کنیم
کبنا ؛گرانی در بازار کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌های مردم را در پی دارد، بعضی مغازه‌ها هر گونه که دلشان می‌خواهد، قیمت گذاری می‌کنند. گاهی هم مشاهده می‌شود که یک کالا با چند قیمت متفاوت به فروش می‌رسد. حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های امروز ( جمعه 6 خرداد ماه 99) به این موضوع اشاره کرد و گفت: مسئولان برای گرانفروشی در بازار چاره‌اندیشی کنند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، گفت: ۷ تیر روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده و بیش از ۲۰۰ امامزاده در استان مدفون است که مایه افتخار برای مردم استان به شمار می‌رود.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این بزرگواران همواره مورد تکریم مردم استان بوده و هستند، افزود: به برکت حضور آنها در کشور حدود یک سوم جمعیت استان سادات هستند.
اقدام زشت در ورودی‌ شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
وی به شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران امام و انقلاب در هفتم تیر اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ در سال ۶۰ توسط گروهک منافقین انجام شد. سالروز شهادت این عزیزان به‌نام هفته قوه قضایبه نام‌گذاری شده که تلاش مسوولان دستگاه قضا برای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد قابل تقدیر است.
حسینی با بیان اینکه قضاوت امر مهم و حیاتی بوده و جایگاه رفیعی در دین اسلام دارد، عنوان کرد: قوه قضاییه یکی از سه رکن نظام است که زیر نظر ولی‌فقیه اداره می‌شود و اگر قوه قضاییه در کشور نبود تعدی و تجاوز به حقوق مردم و بیت‌المال افزایش می‌یافت لذا وظیفه دستگاه قضا خطیر و سنگین است.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: اگر در جامعه تبعیض و بی‌عدالتی و فساد رواج داشته باشد آن جامعه نابود می‌شود.
حسینی با اشاره به وجود ظرفیت‌های گسترده در کشور و استان، افزود: عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب این ظرفیت‌ها را چپاول و زمین‌گیر کرده‌اند، این افراد مراکز تولید و اشتغال را برای استفاده خود در اختیار گرفته‌اند که برخورد سختی با آنها خواهد شد. در استان هم تاکنون برخوردهای خوبی شده است و اگر بیت‌المال را بازنگرداند آبروی آنها خواهد رفت.
حسینی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به گرانی در بازار استان گفت: گرانی در بازار استان به ویژه در بحث مسکن سرسام‌آور و کمرشکن است که مسوولان امر باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
امام جمعه یاسوج گفت: بازار استان کهگیلویه و بویراحمد افسار گسیخته و چموش در حال حرکت است و قیمت‌ها به دلخواه افراد تعیین می‌شود و هر کسی هر قیمتی به دلخواه می‌خواهد اجناس را ارائه می‌دهد که همه باید به هم رحم کنیم.
حسینی بیان کرد: تحریم دشمنان از یک سو فشار را بر مردم زیاد کرده که در این شرایط باید با دلسوزی و رحم و داشتن انصاف به همدیگر این فشار را کم کنیم اما متاسفانه عده‌ای اینگونه نیستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوع کرونا گفت: بهداشت رعایت و مراسمات عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت نباشد. فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود تا بیماری هر چه سریعتر کنترل و از بین برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1