کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اردشیر پاداش فعال اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مطرح کرد

تحول عظیم در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

3 تير 1399 ساعت 20:24

دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته ضمن پرهیز از ورود به مسائل بی اهمیت در مسیر مردم و دفاع از عدالت و حقوق مردم گام برداشته است و عزم این دستگاه در تحقق شعارهای انقلاب کاملاً جدی است.


اردشیر پاداش از فعالین اصلاح طلب استان و از جانبازان جنگ تحمیلی طی پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام تبریک پاداش به شرح زیر است:
در ابتدا نام و یاد شهید والامقام انقلاب اسلامی شهید مظلوم بهشتی و هفتاد دو تن از یارانش در حادثه هفتم تیر را گرامی می‌دارم و هفته قوه قضائیه را به محضر مبارک همه دلسوزان و زحمت کشان عرصه عدالت در کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
هم چنین این مناسبت میمون که یادآور شهید بزرگوار بهشتی و خدمات ارزشمند ایشان به انقلاب شکوهمند اسلامی است را به مجموعه محترم و تلاش گر دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و از جمله مدیرکل محترم استان، دادستان استان، دادستان‌های مراکز شهرستان‌ها، قضات محترم، وکلا و پرسنل بزرگوار دادگستری استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
این مناسبت فرصت خوبی است تا علاوه بر تبریک و تجلیل از زحمات و تلاش‌های عزیزان در قوه قضائیه نگاهی هر چند کوتاه به دست آوردها و موفقیت‌های این مجموعه بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم. از بدو شروع به کار مدیرکل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت این مجموعه بزرگ و مهم شاهد تحول عظیم و خوبی در این مجموعه بوده‌ایم. پاسخگو بودن، پیگیری سریع پرونده‌ها به همراه دقت و حساسیت در بررسی این پرونده‌ها سبب رضایت مردم و امیدواری آنها نسبت به این نهاد مهم شده است.
اعتماد مردم به قوه قضائیه و دادگستری‌ها از جمله شرط بقاء و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در مدیریت جدید دادگستری استان ما شاهد تلاش برای اعتمادافزایی در آن هستیم.
دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته ضمن پرهیز از ورود به مسائل بی اهمیت در مسیر مردم و دفاع از عدالت و حقوق مردم گام برداشته است و عزم این دستگاه در تحقق شعارهای انقلاب کاملاً جدی است.
 -------------------------------------------------------------
 اردشیر پاداش
جانباز هشت سال دفاع مقدس و فعال سیاسی


کد مطلب: 422475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/422475/تحول-عظیم-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1