تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۲۲۲۷۶
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

لزوم برخورد با مفسدین اقتصادی / لزوم اطلاعات هدفمند برای مقابله با کرونا

۰
لزوم برخورد با مفسدین اقتصادی
کبنا ؛  خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع از قبیل برخورد با مفسدان اقتصادی، کرونا و روز دختر و... اختصاص یافت.
 امام جمعه لنده با اشاره به درپیش بودن هفته قوه قضائیه و عملکرد قابل قبول این قوه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: دفاع از حقوق مردم و برنامه ریزی برای جذب جوانان انقلابی، حرکت در مسیر بهبود معیشت مردم با حمایت از کارگاه‌های تولیدی، مبارزه با فساد و برخورد با حریم شکنان فضای مجازی از تلاش‌های قوه قضائیه است.
 حجت الاسلام محمودی اصل با بیان اینکه دشمنان برای نابودی ایران، اصل و بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند افزود: کمرنگ کردن نقش مادران و دختران و ترویج بی حیایی و بی حجابی از مهمترین توطئه‌های دشمن است.
 وی افزود: خانواده‌ها جایگاه دختران و نقش بی بدیل آنها در آینده جامعه اسلامی را به درستی تبیین و به مسیر صحیح سوق دهند.
 امام جمعه چیتاب هم در جمع نمازگزاران این شهر گفت: مردم با بی توجهی به ویروس کرونا همچنان سفر می‌کنند و این خود زنگ خطری جدی برای شیوع بیشتر این بیماری است.
حجت الاسلام پژمان افزود: باید به جای ارائه هشدارهای یکسویه و فاقد آگاهی‌بخشی با ارائه اطلاعات هدفمند و هوشمندانه، مردم را در مسیر سازگار کردن زندگی و کار در شرایط کرونایی یاری کرد.
وی از برخی مردم که بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منطقه گردشگری چیتاب سفر می‌کنند انتقاد کرد.
 امام جمعه چیتاب همچنین در خصوص رواج برخی بداخلاقی‌ها و توسعه فرهنگ بد حجابی در جامعه هشدار داد و از مسئولان خواست مراقب فرهنگ و بنیان اصیل خانواده باشند و با ترویج فرهنگ غنی اسلامی و دینی از فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری کنند.
 امام جمعه شهر مارگون هم در خطبه‌های امروز نماز این شهر گفت: استفاده از نیروهای جوان و انقلابی تحول عظیمی در کشور ایجاد می‌کند و حرکت به سمت اجرای آرمان‌ها و اهداف نظام را با شتاب بیشتری همراه خواهد کرد.
 حجت الاسلام خواجه‌پور افزود: همان طور که در بخش سیاستگذاری، برنامه ریزی و قانونگذاری نیازمند حضور افراد پخته و با تجریه هستیم که آگاه به سیاست‌های کلان و مشرف بر مشکلات و گرفتاری‌ها باشند در عرصه اجرا هم به حضور نیروهای متخصصِ جوان نیاز است.
 امام جمعه لیکک در آیین عبادی سیاسی امروز این شهر با اشاره به مناسبت‌های این هفته از جمله میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: نگرش اسلام به منزلت زنان نگاهی متعالی و عزتمندانه است و با هر عاملی که موجب به خطر افتادن وقار، متانت، حجاب و نقش انسان ساز زنان در جامعه شود مقابله می‌کند.
 حجت الاسلام افروغی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان چمران و حاج قاسم سلیمانی و ویژگی‌های مشترک این دو انسان فرهیخته گفت: شهید چمران و شهید سلیمانی هرگز برای پشت میزنشینی و کسب مسئولیت تلاشی نکردند بلکه با خدمت به مردم در جایگاهی دیگر، ماندگار و جاودانه شدند.
 وی با قدردانی از اقدامات مؤثر قوه قضائیه در مسیر شفافیت و اجرای عدالت، محاکمه و مبارزه با دانه درشت‌ها، حمایت‌های جهادی از کار و تولید افزود: اقدامات انجام شده قوه قضائی به منظور اجرای عدالت در جامعه برکسی پوشیده نیست و انتظار می‌رود مردم نیز با همکاری دلسوزانه، این نهاد را در تحقق اهداف یاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1