تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۴۲۲۲۷۵
امام جمعه دهدشت:

گرگ‌ آداب مذاکره را نمی‌داند / محاکمه همه مفسدین دانه‌درشت‌ مطالبه مردم است

۰
گرگ‌ آداب مذاکره را نمی‌داند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فصل برداشت محصولاتی که زکات بر آنها وارد است، اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند« اگر امت مسلمان زکات اموال خود را پرداخت کند در جامعه اسلامی فقیر پیدا نمی‌شود.»
امام جمعه دهدشت با استناد به حدیث دیگری در باب اهمیت زکات افزود: چهار قوم است ک بوی بهشت به مشامشان نمی‌رسد؛ کسانی که مانع از پرداخت زکات شوند یکی از آنها هستند.
وحدانی‌فر در پیش بودن هفته قوه قضائیه را یادآور شد و گفت: یکی از امیدهای این روزهای جامعه دینی ما برخورد با مفاسد است.
وی ادامه داد: قوه قضائیه کارهای خوبی شروع کرده توقع این است انقلابی بودن، ضد فساد بودن و تحول را در همه سطوح جدی پیگیری کند.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: آیت الله رئیسی نسبت به بکار گیری افراد صالح و انقلابی و قضات پاکدست اقدام کند.
وی با بیان اینکه ریشه کنی فساد مسئله مهمی است، بیان داشت: امروز ما می‌بینیم قوه قضائیه در حال تحول است اینها مردم را امیدوار می‌کنند.
وی اضافه کرد: ورود جدی برای رونق و جهش تولید از دیگر کارهای خوب قوه قضائیه است.
وحدانی‌فر اضافه کرد: قوه قضائیه جاهایی که عامدانه می‌خواهند کار نشود ورود کند.
خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: شفاف سازی حساب‌های معین قوه قضائیه که مطالبه مردمی بود انجام شد و محاکمه دانه درشت‌ها آغاز شده است انتظار می‌رود نسبت به محاکمه همه مفسدین و دانه درشت‌ها جدیت بیشتری به خرج دهد.
وحدانی‌فر گفت: برخی هر کجا برخوردهای قوه قضائیه به نفع آنهاست تعریف و تمجید می‌کنند و هر کجا به ضررشان است دادشان بلند می‌شود و سیاسی‌کاری می‌دانند.
 وی گفت: قوه قضائیه به منزله نفس لوامه دستگاها و همه قوا باید برای پویایی، تحرک و ایجاد تحول برنامه داشته باشد.
وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را از مناسبت‌های پیش‌رو برشمرد و افزود: جایگاه دختر در خانواده ارزشمند و تربیت دختر بسیار مهم است دشمن برای خانواده برنامه دارد و می‌خواهد خانواده را به سمت و سوی فروپاشی پیش ببرد.
وی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات را یادآور شد و گفت: توقع این است سازمان تبلیغات در مقابله با تبلیغات گسترده دشمن برنامه‌ریزی کند.
وحدانی‌فر با اشاره به فعالیت300 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، تصریح کرد: سازمان تبلیغات راهبرد منسجم داشته باشد.
امام جمعه دهدشت همچنین با بیان اینکه جهاد سازندگی خدمات فراوان ارائه داد بعدا به جهاد کشاورزی تقلیل یافت، افزود: مجلس باید فکری به حال این طراحی اشتباه کند. ما نافی خدمات جهاد کشاورزی نیستیم اما روحیه جهاد سازندگی می تواند به کشور کمک کند.
وی با اشاره به اینکه بعضی از مسائل شهرستان لازم است در خطبه‌ها مطرح شود، گفت: حقیر امام جمعه‌ای نیستم که اینجا داد و فریاد کنم و سعی بر این است مشکلات در فضای اداری حل و کمتر به خطبه آورده شود.
وحدانی‌فر افزود: بلادشاپور مجموعه ارزشمند تاریخی دهدشت نیازمند اهتمام جدی برای ساماندهی است.
وی با اشاره به وجود هفت امامزاده، سه مسجد مخروبه و چندین بنای تاریخی دیگر در این بافت گفت: بلادشاپور هویت تاریخی شهر است مسوولان در کشور برای ترمیم بلادشاپور فکری کنند.
خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین در واکنش به اظهارات مسؤولان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای گفت: برای اجرای تعهدات غرب در برجام هیچ ناظری در نظر گرفته نشد این در حالی است که آژانس بین المللی ناظر اجرای تعهدات ایران شد و همچنان آژانس پیگیر است که ایران طبق پروتکل جوابگو باشد.
وی ادامه داد: اولا برجام از نگاه امریکا تمام شده است دوما آنها به کدام تعهدات خود عمل کرده‌اند که ما را موظف به عمل می‌دانند و با کمال پررویی اعلام می‌شود می‌خواهیم جاهای نظامی را رصد کنیم؛ بدانید برجام مسئله تمام شده‌ای است اینکه فکر کنید از فضای نظامی ما بازدید داشته باشید و جاسوسی کنید با همت مسؤولان و حمایت مردم این اجازه را مطلقا نخواهیم داد .
وحدانی‌فر تصریح کرد: بارها گفته شد گرگ‌ آداب مذاکره را نمی‌داند با گرگ مذاکره کردن این چنین می‌شود.
وی اضافه کرد: ایران به همه تعهدات خود عمل کرد نوبت به خودشان که می‌رسد می ‌گویند به تعهدات عمل کنید چون ناظری برای برقراری تعهدات دیده نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1