تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۲۲۲۷۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / ثبت بیشترین موارد جدید کووید ۱۹ در گچساران

۱
۰
آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ٢٦ بیمار مبتلا به کووید 19 در٣٠ خرداد ۹۹در بیمارستان‌های استان بستری و تحت درمان هستند.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه  بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٧٨٧ نفر هستند.
وی ابراز داشت: تاکنون ١٤ هزار و‪١٠٠ تست از بیماران  مشکوک  به کرونا گرفته شده که مانند دو هفته گذشته درصد موارد مثبت در حال افزایش است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب  ١٩١ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی  یاسوج دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان گچساران گزارش شده است.
درصدی از کسانی که به کووید ١٩ گرفتار شده اند ایمنی در آنها بوجود نمی‌آید و می‌توانند دوباره آلوده به  این بیماری شوند و خانواده و اطرافیان خود را نیز  دچار این بیماری نمایند.
 استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری  هوشمند،  رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات  ، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری، شستن مکرر  دست ها‌، عدم مراجعه به فروشگاهها و مراکزی که  دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند و عدم پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.
امیدواریم  که مردم استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان های مجاور  که در وضعیت قرمز  یا هشدار قرار دارند و نیز از پذیرش مهمان  از سایر نقاط کشور خودداری کرده و سلامت خود و مردم را به خطر نیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحید
Iran, Islamic Republic of
با سلام. اگه آمار رو مثل قبلا اعلام کنند مردم بیشتر احتیاط می کنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1