تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۲۱۲۵

آئین تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

۰
آئین تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد.
کبنا ؛به گزارش و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ آئین تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید بیمارستان امام خمینی(ره) در سالن آمفی تئاتر بیمارستان با حضور کارشناسان معاونت درمان،مسئولین شهرستانی برگزار شد.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این مراسم گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با گستره جغرافیایی و 14 مرکز جامع خدمات سلامت و جمعیت 132 هزار نفری و یک بیمارستان وضعیت منحصر به فردی دارد.

فاصله زیاد بخشی از جمعیت تحت پوشش شبکه با مراکز ارائه خدمات درمانی،فرسودگی تجهیزات و امکانات اداری و درمانی در مراکز و خانه های بهداشت،کمبود نیروی انسانی در برخی نقاط و مراکز،کمبود و فرسوده بودن ناوگان آمبولانس در سطح مراکز و بیمارستان،بدهی سنگین و مطالبات انباشته شده پرسنلی،دارویی و تجهیزات در حوزه بیمارستان،تنها بیمارستان سه شهرستان،کمبود نیروی انسانی اعم از درمانی و خدماتی در بیمارستان،فرسوده بودن سیستم های تاسیسات و برخی تجهیزات رابخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: کرونا فرصتی برای محک سیستم بهداشت و درمان در شرایط بحرانی بود قدرت بسیج امکانات و تجهیزات و ایجاد انسجام درون بخشی و تاب آوری در برابر یک بحران فرسایشی،توانایی جلب مشارکت جدی سایر شرکا و مولفه های دخیل در سلامت جامعه از جمله ادارات و نهادهای دولتی و سازمانها و نهادهای غیر مردمی،عملکرد قابل دفاع نظام سلامت می باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ادامه تصریح کرد:تغییر و تحولات در سیستم بهداشت و درمان بر اساس نگاه تخصصی به سیستم بود و در راستای اهداف نظام سلامت و ارتقای کمی و کیفی خدمات خواهد بود و کار بهداشت و درمان تخصصی بوده و تغییرات و نگرش سیستمی خواهیم داشت لذا همکاران با درک بالا از شرایط ،پذیرای تغییر و تحولات هستند.

وی در پایان از خدمات و زحمات دکتر خادمی،سرپرست سابق بیمارستان تقدیر و تشکر نمود و مسولیت جدید سرپرستی بیمارستان را به دکتر یاری نسب تبریک و تهنیت گفت وایشان را فردی فعال،پیگیر و اهل برنامه معرفی نمود و انتظارات خود را اینگونه بیان نمود : جمع بندی مشکلات با همکاری واحدهای مختلف،برنامه زمان بندی جهت حل مشکلات با اولویت بندی،تمرکز ویژه بر تراز مالی بیمارستان،استفاده از نظرات کارشناسان و اهمیت دادن به خرد جمعی،تفویض اختیار به واحدهای زیر مجموعه،توجه به اصل عدالت در تصمیم گیری ها،توجه ویژه به مشکلات پرسنل و رایزنی مستمر با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهت رفع مشکلات و ایجاد تعامل سازنده عنوان کرد.
در این مراسم دکتر جهانشاد شرافت رئیس نظام پزشکی شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده و دکتر کریم افشین رئیس اداره درمان بیماریهای معاونت درمان به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه دکتر محمد طاها خادمی سرپرست سابق بیمارستان،گزارشی ازعملکرد خود را ارائه نمود و کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه های درمانی و پشتیبانی را از مهترین مشکلات بیمارستان عنوان نمود.

سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در آئین معارفه خود گفت: خدمت به مردم و کاستن آلام مردم از اهداف اصلی در مسولیت جدید می باشد و از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان تقدیر و تشکر نمود.
دکتر ابراهیم یاری نسب در این مراسم تصریح کرد : از حسن اعتماد ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر یزدان پناه،معاونت محترم درمان دانشگاه جناب آقای دکتر کشاورز،مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جناب آقای دکتر طیب زادگان و همه اساتید و همکاران در این مسوولیت بزرگ، کمال تقدیر و تشکر را دارم.امیدوارم که به پاس این حسن اعتماد،پاسخی شایسته و درشان مردم عزیز و ولایت مدار شهرستان کهگیلویه دهم و با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش با همکاری سایر همکاران عزیز و ارزشمندم در بیمارستان به مردم، در جهت کاستن آلام درد مردم حرکتی را آغاز کرده باشم.
وی در پایان تصریح کرد : از نظرات و پیشنهادهای همه اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی،کارشناسان و مسوولین محترم درمانی،پاراکلنیکی، اداری و پشتیبانی بیمارستان و مسوولین محترم شهرستان و استانی در جهت ارائه خدمات مطلوب استفاده خواهم کرد و از خدمات جناب آقای دکتر خادمی در زمان تصدی ریاست بیمارستان هم تقدیر و تشکر می کنم.


 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1