تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۲۱۹۷۹

دیدار روشنفکر با رئیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی کشور

۰
دیدار روشنفکر با رئیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی کشور
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دو شهرستان دنا و مارگون شد.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در نشست با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 10 درصد آب‌های سطحی و توپوگرافی خاص و همچنین دو اقلیم سردسیری و گرمسیری ظرفیت مناسبی برای توسعه باغداری - کشاورزی دارد.
 وی با تاکید بر اینکه هنوز در برخی از مناطق این استان کشاورزی و دامداری به صورت سنتی انجام می‌شود، عنوان کرد: عدم آگاهی برخی کشاورزان به روش‌های مدرن و نوین کشاورزی سبب شده تا بهره‌وری در این بخش مطلوب نباشد و در این زمینه به نوعی دستگاه متولی از گذشته تاکنون کم کاری کرده است.
 روشنفکر یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان و باغداران استان کهگیلویه و بویراحمد را نبود بازاریابی با هدف عرضه محصولات در بازارهای هدف عنوان کرد و افزود: سالانه بخش زیادی از دسترنج کشاورزان و باغداران هدر می‌رود و بخش زیادی نیز توسط دلالان با کمترین قیمت خریداری می‌شود.
وی خواستار افزایش سرمایه صندوق توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد شد و افزود: انتظار می‌رود برای راه اندازی این صندوق در دو شهرستان دنا و مارگون تدبیری اندیشیده شود تا در حد امکان به کمک کشاورزان بیاید.
 روشنفکر در زمینه توسعه و تقویت صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اعلام آمادکی کرد و ادامه داد: توسعه کیفی و کمی صندوق‌های غیردولتی در بخش کشاورزی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه اشتغال و تولید، محرومیت زدایی و رونق اقتصاد کشور باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1